Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem semmilyen osszegre
Szereny velemenyem szerint a tulzott olajfogyasztas illetve a szelepszarszimering feltetelezett hiba 1 nappal a vasarlas utan rejtett hiba.
Azonnal visszavinnem vagy belealkudnam a javitas osszeget
A ma 16:30 körül Érden közlekedő (M7-re Balaton felé felhajtó) fehér Hayabusásnak üzenem, hogy azért én jobban felöltöztettem volna a lánykát.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Gondoltam megnézem az olajszintet,hogy áll mert indulás előtt is néztem akkor maximumon volt a szint most kb 200km után a minimum jelzésnél van úgyhogy valószínű a szürkés füst motorfék utáni gázadáskor az olaj lehet.
Bízom benne hogy szimering.
Szelepszár szimering cserét meg lehet oldani hengerfej levétel nélkül?
Milyen összegre kell készüljek ha az a hiba?
Ezt keresem!
Tudja valaki higy tavaly ki vette meg SEDU- tól a fehér- fekete hayabusa lámpa nélküli kent fejidomot? érdekelne!
Hello,a legjobb szerelő a 15. Kerületben van:0670-371-47-89 Pekker Lajos
Motul 300v van a motorban. Annak van sárgás-zöld vagy zöldes-sárga színe.
http://boroczki-motorkerekpar-...

Őt csak ajánlani tudom a környékünkről, bár nemtom hávalévaló vagy ha messze lennél bocsesz!
70/624-8808
1 hete csereltem motul 7100 10w40est az piros de a factory line is ha jol emlekszem tehat az biztos nem
Ha tud valaki ilyet az engem is erdekel
Legjobb ha kikepzed hamar magadat véregér jutub es a haines konyv-biblia mar sokat segitett nekem erdemes belemerulni
Esetleg egy Sólyom szerelőt aki nincs elszállva anyagi téren tudtok ajánlani.Aki megnézné és beállítaná.
Jöhet privátban is nehogy valakinek sértődést okozzak ezzel kapcsolatban.
Köszönöm ki fogom próbálni.
Gratulálok az új vashoz, ez már motor! A fekete füst a tökéletlen égéstől van, valószínűleg túl sok benzint kap. Olaj füstje kékes színű. Ha fekete vagy szürke valószínűleg beállítási probléma, ha kékes színű akkor olajat éget vagy a dugattyúknál, vagy a szelepszár szimeringeknél. Én a helyedben tennék a benzinbe injektor tisztító adalékot, mivel keveset volt használva lehet valami lerakódás. Autós boltban, bevásárló központokban lehet kapni, nem nagy költség.
Menet közben semmi füst nincs ez kimaradt.
Én a szelepszár szimeringre gyanakszom hogy nem tett jót neki a sok állás vagy egyszerüen elfáradt volna így 42000km környékén nemtudom.
De mielőtt lekerülne a hengerfej azért jó lenne ezt biztosra megállapítani.
Köszönöm,most is motul van benne valami zöld színű cucc.Szép zöl a kémlelő ablakon keresztűl de vagy 1,5 éve van benne viszont nem ment 1000km sem. Eladó szerint valami elég drága olaj volt.Észre vettem egy aggasztó hibát is tesóm kipróbálta a motort és akkor láttam hogy lassításkor visszakapcsolgatott majd megállt ezután gázfröccs és szürkés füst a kipufogóból ami átmegy feketébe majd elmúlik persze ez többszöri gázadásra. Mentem mögötte kocsival és mondtam előzzön meg majd motorfék és gáz ilyenkor mindig jön egy kis szürkés füst. Máskor nem füstöl a gép.Ez lehet a sok állás miatt van?
Cseréljek olajat és nézzem meg mi történik?
Castrol -tól sem kell félni , a hamisítás nem full szintetikust érintette , mert abból kevés fogy így gazdaságtalan lett volna hamisítani ! Én pl. az olajcentrumba veszem , minden járművembe castrol van . Láttam sima 10w 40 et hamisat , már a doboz is ordított , hologram sehol , kupak nem recseg nyitáskor , a szaga meg teszi az í-re a pontot . Amúgy szerintem ez olyasmi mint a dízel botrány , minden márka érintett csak nem tudunk róla ! Elég ha csak a keleti blokkba szánt "egyforma " élelmiszerekre ill. mosószerekre vagy tartós fogyasztási cikkekre gondolsz ! Szoval megbízható helyen , prémium olaj , kis valószínűség gel lesz hamis !
A tobbseg motul 7100 10w40 de van par ember aki molt hasznal. A castrol ugye gyarilag de fel mindenki a hamistol. A repsollal nekem csattogott
Rendben köszi,12 évig volt a tulajnál és ebből nagyon sokat állt úgyhogy lesznek még meglepetések szerintem a sok pihi miatt.
Milyen olajat javasoltok bele?
A regi tankjat eletemben nem.szedtem le de epp ma vettuk le egy ujnak s ugye ha lehuzod a focsovet akkor normal esetben az nem folyik max ami a csoben van. De te a masikat torted igy erdemes lenne mindet kicserelni. Nem ertek hozza de szerintem barmilyen meretben jo benzintomlo jo hozza.
Nekem azt meseltek a nagyok ha fekete akkor sok uzemnyagot kap. Erdemes lenne egy padolasra elvinni a csunderlikhoz s o kicsereli neked a benzincsovet is. Atmeneteileg szerintem barmilyen benzincsovet felrakhatsz meret alapjan
Nagyon szép a vas!Gratulálok hozzá!
Szerintem az előzőz tulaj alapjáraton,amolyan öregurasan használta,és lerakódott a koksz vasban.Ki kell kormolni rendesen,legalább 300-ig el kell húzni neki német autópályán, utána jó lesz!
Ez persze csak vicc,fogalmam sincs,majd az okosok megmondják!
Na akkor néhány észrevétel egy hosszabb út után. A motor szépen megy nagyon erős és nem csörög zörög viszont alapjáraton járatva kicsit odahúzok neki tolja a fekete füstöt ki magából ez lehet a 4:1 nyitott rendszer miatt vagy valami más lehet?
Én a légszűrőre gondoltam hogy koszos de nem volt az szinte új,ekkor jött egy hiba amikor felhajtottam a tankot eltört a benzincső nem az ami a benzincsapra megy hanem a másik de nem állt el a folyás pedig a csapnak gondolom el kellene zárni a benzint hogy ne folyhasson ki a tankból a lé.
Honnan tudok rendelni hozzá benzincsöveket? Esetleg benzincsapot is?
Fogyasztásom 130 körül 18km/l