Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt 99-es busám közel 100000 kilométerrel ott már kelett utána tölteni egyszer két olajcsere közt de ez durva
Szerintem gondold meg, hogy visszaviszed mielött kb. 140-ért átiratod. Ha már most ennyi hibája van egy nap után, mi jöhet még? A javítások könnyen többszázezres költségek lehetnek!
Elmondom neked hogyan kell okoskodni ha felhivsz. Lofaszt nem szamit mit jegyeznek fel vizsgan
20 evig autokereskedokkel uzleteltem
Tiborom
Ez egy targyalasi taktika..
Figyelj 2005 óta van nála műszaki vizsga alkalmával rögzítik a kilóméter állást ezt le lehet kérdezni?
Előszőr megnézetem addig nem köpködök senkire azt hiszem ez így korrekt.
rég volt már hayabusám.... k2

xx-el olajcsere periodus alatt nem volt nívószint változás... 25000- 59000 közt amíg nálam volt.. 2007-es volt

zzr-rel eddig 6e-ret mentem de itt sem tapasztaltam,hogy változna.. 45000km van benne
Jól van de legalább nem kell bekeverni indulás előtt.
Persze hogy megy 10 liter benzin melle 3 liter olaj.. ez nem ketutemu vazze
Jövőhéten ráméretek.De megy mint az isten nyila.
az több lenne mint a vétel ár...
Inkabb veszteseget merjetek
Egyetertek tibivel en visszavinnem a faszba. Az a benzincso s ez a komoly hiba..s az hogy engedett 140et aztan felhaborodva de belement a javitas koltsegeinek a potlasaba ez szamomra azt jelenti a fasz tudja mi lehet még ezzel a motorral.
Sorry véregér de a km az szinte kizart hogy realis. Évi ezer..utalom az ilyen gerinctelen eladokat
Nem úgy volt kiakadva hanem hogy lehet ez soha az életbe nem volt olajfogyasztása a motornak tavaly 200 km ment vele nyár óta nem volt beindítva sem.
Hát én nem tudom, hogy ez állástól esetleg tönkremehet de nagyon remélem.
Ha nem akkor turbós lesz az annyába.
mielött nagyon belemerülsz,mérjetek kompressziót is...

de lehet jobban járnál ha visszavinnéd.. Gyanitom igen sokba fog ez kerülni..
csak jó tanács, nem akarok beleszólni..
Ki volt akadva?? En a te helyedben lennek kiakadva. Egy igazi korrekt elado aki rejtett hibaval adott el egy motort. Egy suzuki altal kiallitott javitas szamlat ket maflassal mellekelve erdemelne meg
Felhaborodva a faszom
Ja és másnap reggel néztem a szintet
Vissza van és semmi füst menet közben csak motorfék után gáznál
feltéve ha a kartergáz vissza van vezetve
Ember ki volt akadva mert felhívtam.
De végül megbeszéltük, hogy beszáll a javításba.
Kb100 ezer a javítási költsége mint megtudtam motor ki be szét össze 50 többi anyag.
Sedu mondta hogy mivel porszáraz a légszűrőház így kopás vagy gyűrü nem valószínű inkább szimering lesz majd meglátjuk.
ha motorfék után gázadáskor füstől akkor szimeringes.. ha forgatod és az utánad jövő látja a kékes füstöt akkor gyűrűs..

Azonban inkább másnap reggel nézd meg az olajszintet..
ha valóban 200 km utcai motorozás alatt lemenne a nívószint..... annak k.o. ,nagy generál
2001es hayabusa üléspúp eladó!
Lehet a 140 sem veletlen lett leengedve
Masreszt hacsak nincs beleirva az adavetelibe az olajfogyasztas mint kulon hibapont akkor rejtett hiba. S 1 nap utan teljesen normalis ha felhivod es megmondod hogy szepen betolod a gepet egy suzuki szalonba ahol igazsagugyi szakerto megvizsgalja s utana a javitasi koltseget az elado allja.
Vagy megegyeztek peren kivul nagyjabol megsaccolva a javitas varhato koltseget a legrosszabb forgatokonyv szerint. S ha jo fej vagy azt mondod a felet te allod..
Mondjuk ez igaz. Mikor eladtam én a 620at mondtam, hogy csipegeti 1000km-en 2dl.
Viszont 6hó garit adtam a vezérlésre és a szelepekre amit bele is írtunk az adásvételibe.
Annak semmi koze a rejtett hibahoz
Akkor nosza javíttatni...
Nem nagyon pattoghatok mert lealkudtam 140 et.