Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi mindenkinek a szurkolást!!! Az új busák és az ezresek is célpontok.... gyertek,minél többen vagyunk a versenyeken annál jobb
Majd szerzek egy tuningolt Verhovinát,hogy neked is legyen sikerélményed,bár Albi azzal is 9-es időt futna.
Akkor indulok én is, csak hogy legyen sikerélményetek! ☺
Szurkolók neked.
Hajrá!Drukkolok majd neked!Akkor én a visszatérést már csak a Szuper D1000 kategóriába tervezem,hogy tudjunk egymással meccselni.
Sziasztok!
Először is köszönöm szépen a gyors válaszokat!
Természetesen nem egyedül szoktam motort nézni/venni. Ez esetben sem lesz másképp. A cél egy gyári/gyárias példányt találni. Olvastam, hogy az első kiadások között volt amelyiken repedésre hajlamos volt a segédváz nagyobb terhelés esetén és a vezérműlánc feszítővel is akadtak bajok?! Ezek mennyire voltak gyakran előforduló dolgok?
Egyébként az osztrák és német oldalakat is figyelemmel kísérem. Sajnos a pénztárca határt szab a dolgoknak... ezért is túrom a régebbi busa piacot. (Az igazat megvallva nekem jobban is tetszik mint az "új". Anno kunmadarason ebben a formavilágba lettem szerelmes. )
Még nem tudom, hogy mi lesz belőle gyerekek,eddig csak lepusztítottam- az könnyű volt ,most jön a neheze....hogy mi a cél??? A legerősebb,legkönnyebb,leggyorsabb régi busa az országban és a környező országok között D1000 + kategóriában! aztán majd meglátjuk hogy mi sikerül ebből....
Csabi! Tudod asztalos vagyok....faragok vakamit bele- az könnyebb
Így már tuti lesz 8 as idő!
Nekem van! 2014 es!
Mester Mi lett az "Öreglányból ???????? vagy mi lesz ezekután?
Sziasztok! Van valakinek gyári dob eladó?
Hy Busások ! Ha még nem láttátok volna ! Hát így kell ezt csinálni ! http://onroad.hu/2018/01/18/igy-nez-ki-egy-igazan-elegans-drift-egy-hayabusa-nyergeben/
A váz helyett mi a terved barátom???Seprűnyélhez kötöd a blokkot????
Polírozott hayabusa(99-08- ig )cuccok eladók!
Valamint idomok,tank,kormány,power commander5.,K&N sportlégszűrő , stb....
Érdeklődni itt,vagy 06-70-208-37-17
Üdv K1ng!
Én 16 évesen a 125 ccm motor után egy 750- es kawára ültem és nemigazán voltak eséseim!- szóval ha ésszel mész mind1 hány lóerő...a véleményem ,h a busa hosszú útakra a legjobb( bubis plexi mindenkép ajánlott!!),de a szűk hegyi kanyarokban szenvedősebb mint amivel eddig mentél, valamint a városi közlekedésre sem ajánlott!!!amúgy általában nagyon megbízható és elnyűhetrttlen a motorja...nem véletlenül lett LEGENDA! sok szetencsét hozzá!!!
Nagyon nehéz 1 generációs tip-top busát találni,de lehet ,nekem is sikerült,ha nem vagy bíztos magadban vigyél magaddal szakértőt,Én is fostam belefutok a hulladékba,de a sokadik után megtaláltam a Szervízkönyves,gyári fényezés 30ezer km alatti,gyöngyszemet,ami hiányzik belőle 50 LE -és ABS.Most pedig jó volna lenne rajta hókotrólapát akkora a hó a ház elött.
Viccet félre téve Szeretni fogod amint beindítod már is pezseg az ember vére,Tavaj BP.-en a Motorradban szervizeltettem,ott volt vadi új fekete és mondtam magamban semmi pénzért nem cserélném el .Az áttétel módosítás megoldás a LE hiányra,itt szinte mindenki túl van rajta.Az tudom javasolni minél hamarabb told a segged alá hajrá!!!
Én 20 éve Bandit 1200-on tanultam motorozni, fél év múlva vettem Hayabusát, és még szinte élek. Vedd meg, menj el vele vezetéstechnikázni, kicsit pályára tanulni és nem lesz baj. A tükörsima osztrák utakra túrázni meg igazán ideális.
Szia!Én Yamaha XJ 600 (70Le) után ültem át Suzuki Gsxr 1100-ra (155Le),és még itt vagyok,szóval nyugodtan vedd meg.
Szia!

Szerintem válts nyugodtan. Az eszedtől és a jobb kezedtől függ, hogy meghalsz-e.
Azonban szerintem jobban járnál a 2008 utánival, mert kezesebb és megbízhatóbb. Szerintem.

Üdv!
Sziasztok!

Már elég régóta olvasom a topicot és láttam, hogy egy egész jó kis közösség vagytok, így gondoltam kikérem a véleményetek.
Ha minden terv szerint megy, akkor a nyáron sikerülhet(ne) megvennem az első Busámat.
Jelenleg egy Yamaha XTZ 660-ast hajtok, (előtte CB 500 volt) de megfordult már a kezem alatt teszt körök erejéig Hornet 600, Speed Triple 955, Navi 1000 és még néhány másik 1-2 hengeres illetve chopperek, de Busa kaliberű géphez még nem volt szerencsém.
Mivel soha nem voltam híve az utcán térdelősdinek és öngyilkos hajlamú sem vagyok, sőt 170 alatt se szédülök , így elsősorban túra motor szerepet töltene be a gépezet. Főleg hosszabb osztrák utakra lenne használva (akár utassal is) elég gyakran. A kérdésem az lenne, hogy mi a véleményetek a cseréről? Túl nagy ugrás lenne?
25 vagyok, de higgadt és normális gyereknek érzem magam. Persze szokás szerint jönnek az okosabbnál okosabb szövegek, hogy minek az, meghal vele az ember és hasonlók. (Főleg olyanoktól akik nem is motoroznak vagy nem nagy géppel...)
Egyébként 2003 óta nagy vágyam ez a motor.

A másik dolog pedig az lenne, hogy mennyire zsákbamacskák az ilyen korú használt Busák? A 2008 előttiek jöhetnek szóba csak.
Van amire különösen figyelni kell az alap dolgokon kívül egy esetleges vásárlás esetén?
Kérném a segítségeteket! Ismeri valaki ezt az embert? Ha igen annak hálásak leszünk.
Annyit Tudunk, hogy valamilyen Mihály!!!
Segítségeteket előre is köszönjük!
Ez is csak egy rajz, de már közelít az elképzelésemhez...nem egy könnyű-áttetsző gép benyomását kelti...