Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Feri76! Igen ez normális. Azért van ez, hogy hátramenetbe NE tudjál gyorsan menni. Biztonsági okok miatt.
SZIASZTOK::::::::::::

Kérdésel kéréssel fordulok hozátok.

Leirnátok nekem hogykell a vezérmüláncot feszíteni?

Köszike
Sziasztok! Miért van az, hogy az ltz 400-nál tolatáskor olyan mintha letiltana és elég gyengének is tűnik. Ez mindegyiknél így van?
Köszi
sziasztok kilépőre lenne szükségem ha volna valakinek jó áron érdekelne!
Sikerült dobot venni. Hol tudok szerezni hozzá összekötőt ami a sportdobot és a gyári leömlőt köti össze. Remélem tudod hogy mire gondolok, a dob után az a 30-40 cm-es szakaszra gondolok. Tudod hogy mit szoktak a dobok mellé a műanyagburkolatra ragasztani, hogy a hőtől védje a műanyagot? Előre is köszi a segítséget.
Nem gyenge
sziasztok!vizsgával kapcsolatosan még mindíg nem tud valaki valami új fejleményt? Az én ltz met nem akarják még záradékkal sem levizsgáztatni pedig rendszámos csak májusban le járt, ha valaki tudna nekem ebben a dologban segíteni meg köszönném bőségesen !
Vagy legalább a védelem miatt!
A kipufogódob mellé a műanyagburkolatra mit tegyek, hogy a hő miatt ne olvadjon meg?
Elmész egy kárpitoshoz és rittyent egyet neked pér forintért!
sziasztok lehet hülyeséget kérdezek de ltz hez létezik üléshuzat?
Helló keresek ltz400-ra első fékmunkahengert.msn:szaker1@homtail.com
Az Ltr erősebb pályagép alacsony hasmagassággal, az ltz pedig szerintem kiválóan megfelel túrázásra is.
aztarohadt ezt jól szétkaptad
Sziasztok

lenne egy kérdésem mi a különbség a suzuki ltz és az ltr közt?
Generál felújítás az ltz-n :-)
vegyél rá Mastek dobot............
nekem az volt rajta......
http://www.sportmotor.hu/motor...

igen komoly!
Helló!
Suzuki LTZ 400 tudna valaki valami jó kis sportdobot?
Felesleges lett pár dolog......

Szelepszárszimeringek 4db 4ezer
blokkba levő szimering a kis kuplungkar alatt ezer ft
főbiztositték 3ezer
levegőszürő 2ezer
Hello! Beöntesz a tartályba 2,2liter olajat és már indulhatsz is .
Nagyon szépen köszöntem a választ sokat segített! Kérdésem fel tölteni csak a tartályt kell és átfolyik a blokkba amennyinek át kell és be indítom és fel is kapja az olajat?
Hello!
Az olajat le kell engedni a tartályból is, ami ott elöl van a hűtő előtt, meg a blokkból is le kell engedni, az a blokk alján van, a közepe fele. A szűrőt is cseréld ki mindenféle képen. Az meg a blokk jobb oldalán van, 3 db 8as hatlapfejű csavar fogja, figyelj arra, hogy belül van egy kis gumi karika, azt vissza kell rakni, mert az újhoz nem adják. A munkahenger szerintem azért nem megy vissza, mert van rajta a rögvítőféknek egy állító csavarja. Azt tekerd vissza először, és utána próbáld meg visszanyomni. Lehet az előző tulaj már ráállított. Utcai gumit meg a quadcenter biztos tud.
Tartájból(olajkarter) enegedd le onnan megy a motorba szerintem. Szűrőt is cserélj szerintem hamár az olajat is!
Fék: Próbáld meg visszanyóval azzal tuti visszamegy teljesen!
suzuki ltz k4 Kérdésem lenne nem is kevés első, olajcserével kapcsolatos hogyan kell lecserélni, olajtartály+motorblokk nem értem!Második hátsó fékdugattyú nem megy vissza teljesen munkahengerrel egy szintbe és nem fér bele az új fékbetét, harmadik 4db utcai gumi kellene nekem és az utolsó Miskolcon ki tudná nekem levizsgáztatni nincs semmi korlátozás a forgalmiba nagy motornak van be írva? Nagyon köszöntem válaszokat, ha valamibe tudok segíteni autószerelés és karosszériával kapcsolatban szívesen segítek én is!
Nagyon szépen köszöntem!