a durva hibát a sima kompressziómérés is kiszüri:
pl 18eKm-t futott gs500 mindkét hengere a 14 helyett 7 bar
kis olajjal felment 8ra
suzuki emberei vakarják a fejüket
csak szétszedéskor derült ki a dugó átméröje egy tizeddel kisebb a kelleténél
olajat nem ette,fogyasztás,végseb ok volt
...igy lett sv-m (listaáron visszavették garanciába,csak a listaárkülönbséget kellett ráfizetnem)
Persze...........a seggére fel nem igen lehet rakni hengertáskát mert minden a nyakamba csúszik.
Így mardt az oldaltáska.
Ott meg a két kidörrentő.
Givinek van erre cucca.
24 pénz.
1500-ért vettem 10-es hidegen húzott acélt.Majd kialakul.
És még rá kéne jönni pár dologra a géppel is.Jövő héten ez is megoldódik.
pl 18eKm-t futott gs500 mindkét hengere a 14 helyett 7 bar
kis olajjal felment 8ra
suzuki emberei vakarják a fejüket
csak szétszedéskor derült ki a dugó átméröje egy tizeddel kisebb a kelleténél
olajat nem ette,fogyasztás,végseb ok volt
...igy lett sv-m (listaáron visszavették garanciába,csak a listaárkülönbséget kellett ráfizetnem)
Van a két hátsó lábtartó és gyakorlatilag csókolom.
Meg a rendszámtartó de oda nem kötném oda ha van oldaltasim.
Így mardt az oldaltáska.
Ott meg a két kidörrentő.
Givinek van erre cucca.
24 pénz.
1500-ért vettem 10-es hidegen húzott acélt.Majd kialakul.
És még rá kéne jönni pár dologra a géppel is.Jövő héten ez is megoldódik.
Ma cseréltem a banditán légszűrőt+ friss az összes folyadék,holnap du. tesztkör reményeim szerint.
Én nem.
Vonalkódos lesz az alsógatya.
Tervezgetek.
Hétvégén kezdem a táskatartót.
Meg kikupálom a barkaszt.
Öreg vagyok mán az ilyenekre.