Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megkeresem

Köszi
Csináltass.
A Bandit fórumon Maxxynak 15-ért csinált egy kárpitos!
Írj neki!
Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőben egy alacsonyabb ülés a gyárinál

Az asszonyomnak kéne. Esetleg tipp normális áron.

Köszi
Valószínű,hogy kifogtam az NGK-ból két gagyi gyertyát. És nem komolyabb a baj.
Nekem soha.
Utoljára a Wartburgomban volt ilyen fekete a gyertya
Na ez fasza!......hátha tényleg a gagyi gyertya volt a gond....
Hali! Gyertya csere óta nem volt vele probléma. Sokkal jobban megy igaz nem is tankolok a MOL-nál inkább elmegyek a SHELL-hez .
Szerdán megyek a szenzorért jövőhéten ki is cserélem és utána neked adom a rosszat,hogy szétszedhesd
Hali, na mi van a géppel?......továbbra is szórakozik?
Hallanád hogy nyivákol-nyarvog.
Csak halkan jegyzem meg nem biztos hogy a fék a gebasz.
Nekem 48000 körül
Ne foglalkoz vele a v2 ilyen
Igen, a száraz kuplung már a traktor hangra hasonlít egy kicsit.
Ha a tiédnek is hasonló a hangja, mint az enyémnek akkor gondolom ennek ilyen a hangja.Amúgy 34.000km van bent.
Hallgas meg egy száraz kuplungos Ducatit na az csörög
Különben az enyémnek is ilyen hangja van
_Van aki nem bírta, hogy csöpög a fék és triumpf-ra cserélt, de a végzet így is utolérte
szerintem ezzel nincs semmi gond.Gondolom nem új a motor így lehetnek fura zörejek.A v2-nél előfordulnak fura hangok.
Roadking fórumtársunk írta egyszer:
-Ha a zajokra figyelsz nem fogod élvezni a motorozást-

Van aki nem bírja a zajokat és triumpf-ra cserél......
ne is kerüljön rá sor
Másik dolog. Olvastam több helyen is, hogy a kuplung kicsit csörgős. Kinyomott állapotban pedig elhallgat. Nos, én is hallom a dolgot, eddig fel sem tűnt. Nézzétek meg a videót (kicsit hangosítsátok fel mert csak akkor hallani kellőképp) és nyugtassatok meg.
Kuplung hang
Jól mondod, de a gombám is aluból van és a blokkban kb négyszer többet fog a menet mint a gombában. Direkt így csináltam, bár remélem soha nem kerül sor a gomba tesztelésére.
na, minden felszerelésemet kimostam, bőrápoltam, megpucoltam. akksit kiszedtem, lakásba felhoztam. motort körbeépítettem a többi dologgal, amit szintén téliesíteni kellett (grill, bringáscuccok, stb). szóval tavaszig ennyi...
a blokk alúminium ötvözetből van,a csavar legyen az bármilyen erőségű ,vasból(acélból).
Még a legpuhább vas is keményebb az alunál.Tehát ha helyzet van úgy tépi ki a blokk menetet mint a szart.
Itt a lényeg a gomba fejében van.Kopjon ha csúszik a motor.
sv 650 2001 fenik párban 20ezer forintért eladók. tel 06309492804
Akkor jó.
Úgy van megoldva, hogy a gomba 2 részből áll, a fej levehető. Az egy külön csavarral össze van tekerve a gomba szárával. És a gomba szárában a blokkból jövő csavar csak pár menetet fog, tehát arra jó, hogy ha eldől az udvarban nem esik szét, viszont ha perec van és lebök, akkor a menet nem a blokkból hanem a gomba szárából szakad ki, mivel mondom csak kb 4-5 menetemelkedés tartja a helyén.
Ha túl erős kihúzza a menetet a blokkból egy akadás pl padkában.
Az enyémet egy sima 10-es alátét tartotta 2 mm-es peremen a nylon gombafejben.És az átszaladava majdnem kijött belőle.