Jobban.A lábtartó gsxr é volt rajta mörfi cserélte sv-re asszem a lápa szintúgy,a féktárcsák és a váltókar is.
Már eladta régen valakinek.
De ezen a tank sem úszta meg.A hűtővédő lécek sem viccből lettek aranyból.
És hát komplett S-esből lett áthörcsögölve.
Még most is azt mondom hogy nagyon jó a gép...........a 650-es.
Áldom a napot mikor megvettem..............kellemesen megalapozta a pályafutásomat.
És a legnagyobb tapasztalatom vele hogy jóval többet tud mint én így közelítsek hozz.
A triumph nagyon régi és titkolt perverz vágyam.
Ez beteljesült.
De még nagyon-nagyon sokat kell tanulnom hogy érdemben kihasználhassak akár egy 600-as gixxert.
Amúgy sok sikert a bömihaz.
Remélem nem csak táviratilag látlak vele és lecsekkolhatom.
Ezzel nem lehetsz óvatos.Tökbe más szint mint az SV.
Nekem mindegy.
De ha keresel S 1000 rr alkatrészeket akkor az fájni fog.
Ezzel utcán nem is mennék csak pályán.
Ha lenne pízem rá.
Túrázni nem lehet vele.
nem sok
olyan nincs, hogy 147 check, ha álló motornál írja ki hogy check akkor be kő indítani, ha járó motornál akkor pedig ki kell olvasni a hibakódot, de az egy külön procedúra
Sziasztok!
Akadt egy lehetőség, hogy el tudnám cserélni a DRZ-m egy olyan SV 650-re, ami tetszik. Szerintetek 38000 km nem sok még egy ilyen mociban? A 147 Chec hibakód mire utalhat? Esetleg valaki ismeri a gépet? Vélemény?
Talán ketten hárman.
Nem a tipussal van bajom..............ha tetszik legyen.............inkább a teljesítménnyel.
Amúgy pofázmányra még tetszik is.
De nem a te felhasználási területed.
Hát.............másra nem való csak pályázni ahhoz meg van olcsóbb alternatíva.
Kezd inkább egy hatkilós olcsóval.
Kicseszett drága renoválni ha eldobod.
Már eladta régen valakinek.
De ezen a tank sem úszta meg.A hűtővédő lécek sem viccből lettek aranyból.
És hát komplett S-esből lett áthörcsögölve.
Elhiszem, hogy jobb, de felesleges lenne nekem, főleg N-esbe!
Köszi
simoncelli, a versenypálya sem gyerekjáték :(
Áldom a napot mikor megvettem..............kellemesen megalapozta a pályafutásomat.
És a legnagyobb tapasztalatom vele hogy jóval többet tud mint én így közelítsek hozz.
A triumph nagyon régi és titkolt perverz vágyam.
Ez beteljesült.
De még nagyon-nagyon sokat kell tanulnom hogy érdemben kihasználhassak akár egy 600-as gixxert.
Amúgy sok sikert a bömihaz.
Remélem nem csak táviratilag látlak vele és lecsekkolhatom.
vegyél ezrest
A 116lóról 190re (ha talán annyi van benne a valóságban) kb. olyasmi ugrál mint 0ról 116ra.Izgalmas...
a sok szerpentin meg majd megtanít
Nekem mindegy.
De ha keresel S 1000 rr alkatrészeket akkor az fájni fog.
Ezzel utcán nem is mennék csak pályán.
Ha lenne pízem rá.
Túrázni nem lehet vele.
olyan nincs, hogy 147 check, ha álló motornál írja ki hogy check akkor be kő indítani, ha járó motornál akkor pedig ki kell olvasni a hibakódot, de az egy külön procedúra
az elején az sv-vel is óvatos voltam.
Akadt egy lehetőség, hogy el tudnám cserélni a DRZ-m egy olyan SV 650-re, ami tetszik. Szerintetek 38000 km nem sok még egy ilyen mociban? A 147 Chec hibakód mire utalhat? Esetleg valaki ismeri a gépet? Vélemény?
Köszi!
Nem a tipussal van bajom..............ha tetszik legyen.............inkább a teljesítménnyel.
Amúgy pofázmányra még tetszik is.
De nem a te felhasználási területed.
ráültem, megtetszett, meg az is, h mennyi extra óvja a hülye fejem
Kezd inkább egy hatkilós olcsóval.
Kicseszett drága renoválni ha eldobod.
hófehérben még jól is nézne ki, csak az eleje gnóm kissé, de meg lehet szokni
Másra nem kell neki
ha elvinnék az sv-t, behiteleznék egy S1000-t
amúgy, mit akartok, tök jó idő, nemsokára KEZDŐDIK A SZEZON