Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jó áron van, ettól még simán megvehető lehet
C147-et ír ki?.....nem csak C14-et? .........mert az a tps....
Jobban.A lábtartó gsxr é volt rajta mörfi cserélte sv-re asszem a lápa szintúgy,a féktárcsák és a váltókar is.
Már eladta régen valakinek.
De ezen a tank sem úszta meg.A hűtővédő lécek sem viccből lettek aranyból.
És hát komplett S-esből lett áthörcsögölve.
Köszi!
Elhiszem, hogy jobb, de felesleges lenne nekem, főleg N-esbe!
Állítólag csak a fejidomnak tolattak neki, az törött össze! Vagy azt gondolod, hogy jobban tört és esés miatt?

Köszi
Na jó akkor ütközünk tavasszal és bemutatlak a kétlámpás barkasznak.
arrébb van még az, mire ráülhetek, de legalább megvan a cél, amire cserélem majd, ha úgy hozza az élet.

simoncelli, a versenypálya sem gyerekjáték :(
Még most is azt mondom hogy nagyon jó a gép...........a 650-es.
Áldom a napot mikor megvettem..............kellemesen megalapozta a pályafutásomat.
És a legnagyobb tapasztalatom vele hogy jóval többet tud mint én így közelítsek hozz.
A triumph nagyon régi és titkolt perverz vágyam.
Ez beteljesült.
De még nagyon-nagyon sokat kell tanulnom hogy érdemben kihasználhassak akár egy 600-as gixxert.
Amúgy sok sikert a bömihaz.
Remélem nem csak táviratilag látlak vele és lecsekkolhatom.
..köll rá két doboz, meg alumínium ekeidom.. aztán lehet is vinni a patakba
38000km, ha valós és vigyáztak rá, akkor semmi!100.000ig minimális cserék mellett hibátlaunl elmegy

vegyél ezrest jobban jársz
honann tudod, h mi az én területem?!Te is változtál, nézd meg.Egykoron az sv-t dicsőítetted, aztán lecserélted.

A 116lóról 190re (ha talán annyi van benne a valóságban) kb. olyasmi ugrál mint 0ról 116ra.Izgalmas...

a sok szerpentin meg majd megtanít
Ezzel nem lehetsz óvatos.Tökbe más szint mint az SV.
Nekem mindegy.
De ha keresel S 1000 rr alkatrészeket akkor az fájni fog.
Ezzel utcán nem is mennék csak pályán.
Ha lenne pízem rá.
Túrázni nem lehet vele.
100% hogy törve volt.Két éve kistarcsán árulták.Mörfi kolléga vette meg.A lámpa háza asszem tőlem van.
nem sok
olyan nincs, hogy 147 check, ha álló motornál írja ki hogy check akkor be kő indítani, ha járó motornál akkor pedig ki kell olvasni a hibakódot, de az egy külön procedúra
így értetted, h nehogy eldobjam mint a srác 1500km-mel?

az elején az sv-vel is óvatos voltam.
Sziasztok!
Akadt egy lehetőség, hogy el tudnám cserélni a DRZ-m egy olyan SV 650-re, ami tetszik. Szerintetek 38000 km nem sok még egy ilyen mociban? A 147 Chec hibakód mire utalhat? Esetleg valaki ismeri a gépet? Vélemény?

Köszi!
Talán ketten hárman.
Nem a tipussal van bajom..............ha tetszik legyen.............inkább a teljesítménnyel.
Amúgy pofázmányra még tetszik is.
De nem a te felhasználási területed.
neked hányan próbálták megmagyarázni, h a triumph-ot ne, inkább bármi mást?

ráültem, megtetszett, meg az is, h mennyi extra óvja a hülye fejem
Hát.............másra nem való csak pályázni ahhoz meg van olcsóbb alternatíva.
Kezd inkább egy hatkilós olcsóval.
Kicseszett drága renoválni ha eldobod.
mondtad már, h irigy kötsög vagy
az sv sárnehéznek tűnt mellette

hófehérben még jól is nézne ki, csak az eleje gnóm kissé, de meg lehet szokni
Csak villogni akar
Másra nem kell neki
Nem kéne neked az.


ha elvinnék az sv-t, behiteleznék egy S1000-t


amúgy, mit akartok, tök jó idő, nemsokára KEZDŐDIK A SZEZON