Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó, elviszem valamikor a jövő héten.......
Hozd el............öcsi ránéz.3x rakta át az sv paneljét és az astrán a 15. világítás variáción van túl.

tank.

hűtő

Műszer.Bár szerintem kicseszett drága.Én rákérdeznék az eladóra hogy 200-ért licit nélkül odaadja e Ez viszont új ahogy nézem.
A hűtő és a műszer érdekes lehet bár most van egy repedt üvegű műszer ami működik csak át kéne tenni az üveget amit nem tudom, hogy lehet-e?
Hűtő új van 50-ért angolból postával.Műszer is még ott van 200 font az indulója.Az kicsit drága.Tankot 150 euróért láttam enyhén sérült festeni kell.
Ma beszéltem Vele és van gond még....a motor meg...., de úgy döntött helyreállítja és ebben segítünk amennyire tudunk......ha valakinek vannak Fazer idomai(minden), tank, hűtő stb. az szóljon....
Vigyázni köll.
pont írtam is, hogy Róla nem tudok ilyesmit elképzelni. ez is csak azt igazolja, hogy akármilyen óvatos valaki bármi megtörténhet. sajnálom és remélem hamar rendbe jön Ő is és a motorja is.
Az biztos hogy engedett..............csurom olaj volt letámasztva a föld a balos meg a keréktengely levétele után egy deci olaj jött ki mert lezárta.
Még kérdéses hogy a fék is enged e.
Egyenlőre felszórtam tegnap az egészet se még a sárvédő és a fékcsövek vannak hátra..........ma vagy szombaton összerakom az egészet és vasárnap tesztelem.
Oszt kiderül ami bederül.
Ha folyik a fék akkor elrakom télire és addig bugászom egy valszeg 600 rr telót fékkel.

Vagy javíttatom a telómat meg szerzek féknyerget.............majd még elválik hogy melyik az olcsóbb megoldás.
Most már biztos, hogy a teló engedett?
Mivel Laci megírta a Fazer topicban így gondolom már nem bánja ha ide is kiírom, hogy Ő szenvedett kint balesetet......van gond bőven...
Na ja.................nem volt nehéz a fék nélküli olajtócsa láttán amit hagyott.
A teló alsó csavarján engedte.
Mondjuk attól még szar lehet a fék.
Digónak akkor higgy ha ló legel a sírján.
Nem vészes..................nem bizonytalan..............úgy megy kanyarban mint a vonat.
Még jó hogy észreveszed mert úgy rakták össze!
Én a Csobánkai térd/vállkoptatás után vettem észre hogy lezúziuszos volt a masina!
Ugyan is az első sárvédő és a farokidom is a szín alatt piros...
Mértéktelenül boldog voltam! De hát mit vár az ember 1 kintről hozott masinától! főleg ha itthon a 2. tulaj.
Szóval nagy valószínűséggel az a 21.000 óraállás se igaz!
Főleg hogy mikor megvettem a blokkvédőt és szereltem fel ott volt a réginek a nyoma!
De úgy érzem még így is mázlim van vele! Nagyon patent a masina!
Cserélj kormányt ha zavar,féktávon eltérő erővel nyomod a végeit akkor bizonytalanabb lesz a vas!
Telo.....nagyon friss az olaj benne és nagyon enyhén hajlott csavarok sehol nem kaptak menetrögzítőt,picit hanyagul szerelték össze.......óraborítás javítva volt kormányon enyhe hajlást érzek,eltérő csavarok a hútőborítás felfogatásánál,rengeteget állt és a lánc szinte használatlan mégis foltokban rozsdás.Nagyon apró jelek érezhetetlen alaposan átvizsgálva is.
Valszeg megtalált nagyon lassan valamit és sokáig állt valahol míg összejött az alkatrészre a pénz majd gyorsan összecsapták és eladták.
De az ár még így is reális érte kb.
Ha nem lesz jó feljavítjuk daytona szintjére.
balesetet miből gondolod?
Most nem................hátsó nem kell első meg folyamatban.
Én se szeretném de most rakom össze................próbán kiderül.............kétesélyes a hibaforrás.Mindkettő szerintem az előző tulaj balesete miatt.
Fékmizériát ne kezd!
Zoli, PP2CT nem érdekel?
Tibi komolyan gondolta.............és gürizős mert látom mit melózik itthon meg mennyit...................gyakorlatilag haza meg melóba................igaz itthon megvan a 200 fölött kézbe szakácsként csak a marha felvett annyi hitelt a házra hogy juhhhhuuuuu.
nekem is van ismerős aki visszajött, de ők nem is gondolták komolyan vagy azt hitték meló nélkül kánaán lesz....hát ez nem jött össze...
A morékat meg deportáljuk a Plutóra.
Viszont ha innen mindenki elmegy kevesebb lesz a munkanélküli.
Jó neki........én saját füles tapasztalataim más mondanak.