Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem az enyém
A tulaj a legnagyobb.Elég stabilak.Ha nem volt mostoha sora nagyon megbízható.
hú, ez tényleg szép darab! Találtam 600-ér csúszottat is. Igazából most használom ki a jogszabály nyújtotta kiskaput, szóval még csak a jogsi szakaszában járok. Idén csináltam a B125-öt, és egyből teszem le a különbözetit A-ra. Szóval nem lóverseny a motorvásárlás még, szétnézek az elkövetkezendő hetekben. Valami típushibájuk van, amire érdemes odafigyelni vásárláskor?
Ja és nem..............nem igazán térül meg.
Viszont felkészít egy sportmotor minden nyűgjére a sportmotor teljesítménye nélkül.
Tiszta haszon.
Láttam egy képről kellemes gépet kaposváron.
Én a maradék 50-et lealkudnám ha nem Dozeré.
Inkább olaj,szűrők,fék,hűtőfolyadék.
De lánc,gumi,fékbetétekre is el lehet cseszni még egy 100-ast.
Ami kényelmetlenséget a csutkakormány okoz, lehet hogy megtérül a szélvédelemben. Az S-eset részesítem előnyben:) Szerviz alatt mit értesz? Egy esedékes láncszett, olaj, stb. cserét?
60e környéke ja plusz egy szervíz 20-30e.

Azért akad pár jónak látszó darab a hahun.
S-es kényelmetlen vagy túrás naked?
nem, anélkül. Az milyen árban van, kötelező nélkül? 50-60körül?
Átírással és papírokkal együtt 7 kiló?
sziasztok!

A közeljövőben szeretnék venni egy jó vasat, és szeretnék tőletek kérdezni pár dolgot. A 600-as kategóriát céloztam meg, túra-sporttúra gépeket elsőként. Főként Horneteket, Fazereket, és SV-ket nézegettem, és az utóbbi tetszik a legjobban. Gondolom ti is a "hazait" ajánlanátok főként, de azért szívesen fogadnék mindenféle tanácsot. És ehhez irányulna a kérdésem is. A keret felső határa olyan 700e körül lenne. Nézegettem a régebbi, és az újabb típusokat is. Mik a főbb különbségek köztük? Felfüggesztés, fékek, blokk miben/mennyiben más? Az újabb szériából eléggé kicsi a választék ilyen árban, de lehet hogy még tudok hozzá tenni valamennyit. Mik a gyengéi ennek a típusnak, vagy mire kell odafigyelni használt vételekor?

köszönöm előre is
Egyenlőre egy Timber croc és egy smart holder keveréke van terítéken.Meg két raklap.
Esetleg lehet ausztria hogy ne kelljen pályán menni.Horvát meg ősszel.

http://www.youtube.com/watch?v...


http://www.youtube.c
om/watch?v...
Van olyan.
pünkösd?
Attól még nézd meg a jeladó rotort.Le lehetnek törve róla a fogak.
nem, még az első kerék közelében se voltam, a sztender kapcsolóval ill rugóval szarakodtam (az okozta azt, hogy 3-4-5 be nem menet 7000 felé)
Kerék kivétel volt előtte kicsivel ugye?....csak a jeladó rotorja lesz a gond, ez kb 97.7%.....
Gumizás volt mostanság?
mert maga a hiba jelenség annyi volt elkezdett ingadozni a mutató és utána semmi lement nullára és vége.
valahogy tudom házilag orvosolni a problémát vagy mehetek szervizbe vele?
Kerék.Tengely.Balrő.Teló belső része és a kerék közt.
Köszöntem, esetleg valami bővebb információd is lenne róla merre keressem a hibát?
honnan hova merre megy azon kábel?!?!?
Fal falu hátán a hegyekig.Így szól a fáma.
De annak első osztályú.
mehettetek volna Sanyival, ez már csak kifogás
8kor indultunk és du 5-kor voltunk Karlobagban úgy, hogy Boszniáztunk egy nagyot és fél-fél órát álltunk a határon is