Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Ma cseréltem elöl fékfolyadékot. A kérdésem , hogy a hátsónál a tartályon lévő 2 csavart hogyan a legegyszerűbb kitekerni? Mivel ugye felette van közvetlen a farokidom. Arra gondoltam, hogy kibillentem a helyéről a tartályt. Csak ma már nem volt kedvem játszani vele.
Ja Sanyi........mértünk kompressziót 12 bar volt mindkét hengerben. Az eleje meg most sokkal faszább az olajcsere óta.


vannak ügyesebbek tőlem ezt nem vitatom...
Csak olajcserét megcsinálom egy parkolóban éjszaka utcai lámpa alatt.
drága otthon?

nekem most mondtam 30k-t olajcserére,s zűrőstűl, olajostúl...
az biztos és az a hang ami kijön a TLből...
Mert még EURO 0-ás
Asszem K7 vagy 8 tól kell 4.
Nekem csak 2 db gyertya köll
Bezzeg az sv be 4 gyertya -.-
Köszi.
Nekem mindíg szép gépem van.
Már mért lenne drága szervízelni?
KB 2,7 liter olaj kell bele egy szűrő,3 gyertya,légszűrő.Ez volt 30e.
Mint egy japonak.
Csak ezt 10000-enként kell megtenni.
Fékbetét pont horneté a többi meg hát most 13e Km-es a gép.............jó hosszú ideig nem kell vele törődni.
A hatkilós gépekről lenne szó:) Azért köszi, minden vélemény jól jön, persze a sajátom lesz a mérvadó. Közeljövőben ki tudom próbálni mind a két gépet ha minden jól megy, aztán meglássuk!:P
Zoli most nézem neked milyen szép motorod van nem drága ezt szervizelni itthon?
Lehet ilyen hatcsővű forgómorgó istennyilát rá heftelni.


De ha ezt veszi nem tiltakoznék.
Vagy ha még több izgalom kell ottvan a tl 1000 az egy nyers gép
Na arról nem igazán tudok véleményt mondani! Főleg mert elvi okokból nem vennék olyan motort aminek csak 1 kipufogója van.
Ééééés igen................a tripla mindkettőnél jobb....................bár vanyek aszondta az ezresnél nem.
Szerintem hatkilós hatötven konfigról gondolkozik.
Végülis................nekem nem vészes.................nagyon kis jóindulatú.
SV1000 vs. Hornet900-ról beszélünk, vagy a kicsikről? Én egy éve ugyan ezt játszottam végig evvel a két típussal, és végül döntött a kedvezőbb ár. Kipróbáltam mindkét típust. A Hornet900 emészthetőbb motor elsőre, valamivel jobbak a fékei, de nem annyival, hogy ez mérvadó lenne. Sok mindenben jobb szerintem a Hornet900, de Én nem bántam meg, hogy az SV1000-et vettem, mert ez egy nagyon jó motor. Megemlíteném a V2-es hangot a nyomatékot, a +10-15 LE-t, ami nem elhanyagolható (mondjuk a 110 és a 120 LE azért számomra már majdnem mindegy). A motor vásárlásban ne engedd magadat befolyásolni. Próbáld ki mind kettőt, és amelyik neked tetszik azt kell megvenni. Mindkét motor nagyon jó szerintem, típushibáktól mentes. Mondjuk talán az első futómű az SV-n combosabb és teljesen állítható (46-os) a Horneten csak 2004-től állítható és csak 43-as.
ne ijesztgesd...nem vészes az a motorfék, ha fémből vannak a golyói...illetve, ha nem ijed meg egy kis riszálástól

azt mondtam, h hazafelé a szerpentinen sikerült megriszálni az Ezredes valagát?3ból 2be váltottam csak
:D Maradnék még az alábbi két típusnál inkább egy darabig:P
Áh dehogy..............mennyela banditosok közé és simán megmonnyák a tutit...................keresel 600-as vagy 650-es banditot és lazán 5 perc alatt rádumálnak egy 1200-asra.Szerintem 900ért kapsz faszát.
Az picit most sok lenne még..:D
A régebbi generációs vödörlámpás hornet hóban,fagyban,ködben,esőben,éjfélkor összetéveszthető egy naked SV-vel.
Csak olyan mintha keresztben nyelt volna le egy tornacipőt.
Keress banditot...................de abból az 1200-ast.
Hát igen, SV-nél pont a nyomaték a nagyon vonzó számomra, meg természetesen a hangja. Hornetnél meg a kinézeten kívül, a sok pozitív kritika a futóművére, meg talán sportosabb egy kicsit.