Üdv. Ma cseréltem elöl fékfolyadékot. A kérdésem , hogy a hátsónál a tartályon lévő 2 csavart hogyan a legegyszerűbb kitekerni? Mivel ugye felette van közvetlen a farokidom. Arra gondoltam, hogy kibillentem a helyéről a tartályt. Csak ma már nem volt kedvem játszani vele.
Ja Sanyi........mértünk kompressziót 12 bar volt mindkét hengerben. Az eleje meg most sokkal faszább az olajcsere óta.
Köszi.
Nekem mindíg szép gépem van.
Már mért lenne drága szervízelni?
KB 2,7 liter olaj kell bele egy szűrő,3 gyertya,légszűrő.Ez volt 30e.
Mint egy japonak.
Csak ezt 10000-enként kell megtenni.
Fékbetét pont horneté a többi meg hát most 13e Km-es a gép.............jó hosszú ideig nem kell vele törődni.
A hatkilós gépekről lenne szó:) Azért köszi, minden vélemény jól jön, persze a sajátom lesz a mérvadó. Közeljövőben ki tudom próbálni mind a két gépet ha minden jól megy, aztán meglássuk!:P
SV1000 vs. Hornet900-ról beszélünk, vagy a kicsikről? Én egy éve ugyan ezt játszottam végig evvel a két típussal, és végül döntött a kedvezőbb ár. Kipróbáltam mindkét típust. A Hornet900 emészthetőbb motor elsőre, valamivel jobbak a fékei, de nem annyival, hogy ez mérvadó lenne. Sok mindenben jobb szerintem a Hornet900, de Én nem bántam meg, hogy az SV1000-et vettem, mert ez egy nagyon jó motor. Megemlíteném a V2-es hangot a nyomatékot, a +10-15 LE-t, ami nem elhanyagolható (mondjuk a 110 és a 120 LE azért számomra már majdnem mindegy). A motor vásárlásban ne engedd magadat befolyásolni. Próbáld ki mind kettőt, és amelyik neked tetszik azt kell megvenni. Mindkét motor nagyon jó szerintem, típushibáktól mentes. Mondjuk talán az első futómű az SV-n combosabb és teljesen állítható (46-os) a Horneten csak 2004-től állítható és csak 43-as.
Áh dehogy..............mennyela banditosok közé és simán megmonnyák a tutit...................keresel 600-as vagy 650-es banditot és lazán 5 perc alatt rádumálnak egy 1200-asra.Szerintem 900ért kapsz faszát.
A régebbi generációs vödörlámpás hornet hóban,fagyban,ködben,esőben,éjfélkor összetéveszthető egy naked SV-vel.
Csak olyan mintha keresztben nyelt volna le egy tornacipőt.
Keress banditot...................de abból az 1200-ast.
Hát igen, SV-nél pont a nyomaték a nagyon vonzó számomra, meg természetesen a hangja. Hornetnél meg a kinézeten kívül, a sok pozitív kritika a futóművére, meg talán sportosabb egy kicsit.
Ja Sanyi........mértünk kompressziót 12 bar volt mindkét hengerben. Az eleje meg most sokkal faszább az olajcsere óta.