Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

67 nem volt?
nekem olyan kellene, amelyiken nincs "csőr", sem elülső lengőkar. a kardán viszont OK! :-)
" osztrák benzinnel 5-öt evett 100-on, a magyarral 7.5et"

ugye Te sem hiszed el a +50%-ot, hogy ez a benzin minőségétől van?!
jah és a spormotor miatt nullára butítva eredetiben ""sokkal"" jobb...
http://www.sportmotor.hu/motor...

ezt egy 12000 forintos samsung izével csinyátam.annyira nem szar najó a hang suhog ..nem tom valamit maj nézek
Nem.............a képnél is szarabb a hangja a kamerának.
Az a szerencsém, hogy soha nem megyek magam mögött.
Már rég megvertem volna magamat.
Nem szeretnél esetleg beruházni egy goprora?
A beállítást ingyen végzem a motoromon.
De.............ha hallottad volna könyörögnél érte.
Talán lesz is jobb kamera.Ha nem akkor meg nem.Kiderül mit hoznak kínából.
hát szokaásos vagy nem ..de valóban szhar
Többen igen sokszor jártunk itt de megunhatatlan,remek út,szezon előtt ajánlott mindenkinek...főleg a "kezdőknek" és nem kell gyorsan menni,versenyezni, csak saját tempó

köszi Zoltán azért jó így is visszanézni
Azt nem levágta hanem letiltott a kamera...
Nem volt szép dolog levágni a motorom hangját. Köszi a videót.
Szelephézagolás mikor volt utoljára? Üzemmeleg motornál próbáld meg minél közelebbről beazonosítani a forrást. A láncot meg tudod nézni mennyire van kinyúlva, ha kiveszed a láncfeszítőt. Kivétel előtt ki kell tekerni a feszítő rugó csavarját, ha a kezedben van a szerkezet látszik mennyit tud még feszíteni. Ha már végállásban volt akkor kezdhetsz gyanakodni. Persze ez nem egzakt módszer, de működik. Ha valós a km állás szinte biztos nincs kinyúlva. Az első hengernél tűrhetően hozzá lehet férni. A henger környékén a kartergáz visszavezetés szelepe is ciripelhet. Abból a hátsóhoz könnyű hozzáférni, ha felhajtod a tankot. Biztos tiszta korom egyébként, nem árt ha kitakarítod. Kicsi SV-nél gyakran a kuplung is zajos lesz idővel, behúzott kuplunggal meg kicsit halkabb. Amiket leírtam csak akkor csináld otthon, ha érted hogy mit csinálsz és szerszámod is van hozzá.
Kamera hozta a szokásosan szar formáját.
Az 577 még mindíg jó.
Én még mindíg nem vagyok túl jó ebben a kanyarodós műfajban de legalább fejlődök.
Nem estem pofára itt.

100 ezer felett csak az illendőség miatt kéne cserélni.
Vagy mostoha sora volt.
Sziasztok SV-sek!

A segítségeteket szeretném kérni.
A szezon nyitó óta valami elkezdett ciripelni a blokkban, és egyre hangosabb.
31500 km van a motorban. Én a vezérmű láncra gyanakodom. Kérdésem, hogy ezekben a motorokban hány km után jönnek elő a vezérmű lánc bajok és cseréjük mennyibe kerül (anyagár) ?
Valakinek tapasztalat?!
A válaszotokat előre is köszönöm.
Tomi
Ja.
Csak nem blokkon fordul Rammi is mint horvátba a német fazon?
Van rá precedens.Holnap.
Szépen dűl a BMW.
annak énis örülnék..egy piros bmw előzi a trijumfot gyönyörű jelenet
inkább keres egy kábelt és ess neki a vidinek
Viszont mitcsináljak a szememmel?
Szúrjak villát bele és élesítsem?
Szép út szakasz
De akkor se bírom levenni a szemem a Bömösről!
1x ha bele gebedek akkor is lesz 1 Boxer motoros BMW-m!
jessz, az volt viszont az öreglánnyal most nem zavart a szar út