Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát 50 ből kijön a mhinálás általában.Max 60.Csövek kérdése leginkább.
A tőlem okosabbak mindíg azt mondták hogy sose támaszkodjak kormányon mert úgy nem lehet kanyarodni.
Igyekszem lazán derékból tartani magam de a bojler estem nem engedi fékezéskor.
Úgyhogy rosszez.De kitartóan edzem rá.Még 10 év és sikerül.
Arra rájöttem menet közben, hogy nem kell feltétlenül a kezemen támaszkodni, tarthatom magam derékból is, de ahhoz még tényleg nem vagyok megfelelő kondiban. Csak pár percig tudom magam tartani, aztán vissza nehezkedek a kezemre. Biztos meg lehet szokni idővel, de világ életemben túramotorokat hajtottam (persze jóval gyengébbeket). Azokhoz vagyok hozzászokva, a kanyarodási technikám is azokhoz idomult. Vészhelyzetben, nem tudnék egyelőre megfelelően reagálni ebben a sportos testhelyzetben. Egészen máshogy viselkedik a kormány (legalábbis érzésre), mint az eddigi gépeimen. Biztos hogy át fogom alakítani, nekem a túrás pozíció fekszik leginkább, de a motor maga nagyon tetszik, harapós kis jószág
Apropó ha már BMW és 800-as. Egész jól jáccadoznak ketten.

http://youtu.be/CZNw0Iy4JI8
Míg nincs kézben a píz és nem tlt el egy hét sosem lesz biztos.
Tuti hogy egy telcsi se jött hogy bocs nem aktuális.
Nagyon megsértettem őket a karbis történettel.......................te meg a hülye kérdések miatt.
A fazekasok.
az xx vagy a fazer forumon "furákok"?
Tegnapelött mosás után mentem egy karikát az sv-vel.
Az üléspoziciót(meg az indexkapcsolót) nagyon visszasirom.
"N"-esiteni kellene a bömöst.

...persze mégsem jöttek megnézni az sv-t,vsz csak megmarad kollégának.
Még az érzékeny lelkűek magukra veszik
Hát................sose mozgatott ez a szegmens.
Se XX se fazék...............ottan meg úgyis furákok a fórumlakók.
azzé ez egészen más világ
kap egy kormányt és az üléspozició rögtön fazeres lesz
Csak tunnám minek váltottál.
én mostanában ültem fazerről Xx-re
had ne mondjam mindenem sajgott ,de már kezdem megszokni
hozzá lehet szokni,ettől függetlenül én is túrásítom
Kicsit edződj..................lehet megszereted.
3-5000 kilométer.
Köszi mindkettőtök válaszát. Hagyom így a vasat, amíg nem sikerül beszerezni az átépítő szettet. Majd nem megyek túl hosszú túrákra addig :)
akkor a hűtő is útban lesz sztem..
vezethetelen futómű geometria.. De ha mégis sikerül menni vele hamar lekoccolod a kipu könyököt...
Szerintem ne tedd.Ilyen mértékű beejtés eléggé el tudja cseszni a futómű geometriát.
Szerintem.
Sziasztok!

A minap jutottam hozzá egy SV 1000 S-hez. A hazaúton máris felmerült bennem egy kérdés. A sportkormányt a gyári helyzetében rettentően kényelmetlennek találom (eddig csak túrakormányos gépeken ültem). Láttam jópár túrakormányosított példányt is ebből a típusból és már ki is néztem magamnak egy átalakító szettet, viszont időbe tellik, mire beszerzem, és ideiglenes megoldásként arra gondoltam, hogy a sportkormányt a kormánykifli fölé helyezném oly módon, hogy a teleszkópot annyival feljebb húzom, hogy sportkormány éppen rendesen átfogja a villákat.

Arra lennék kíváncsi, hogy ez mennyire életképes megoldás ? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata ?

üdv
Jani
Nekem aszondták.
Gátas téma nem borzongat?
nem kell feltétlen dombornyomott, a sima electronic káryák is jók.
Kell egy dombornyomott bankkártya,regelsz paypalra,regelsz ebayre és lehet vásárolni.
Vki rendelt mostanában ebay-n? Találtam hűtőt leszállítva 55 ért de fogalmam sincs h. ez a paypal-s dolog hogyan működik, ill. mi kell hozzá.
Hol lehet olyan fekete gumi karikát venni ami a visszapillantó alatt van 4 db? vagy mivel lehet helyettesíteni?
Jó....akkor az lesz...