Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért az SV-t egy Trabanthoz hasonlítani elég durva szerintem. messze nem ott áll a motorok között mint a Trabi az autók között, legalább egy 1200-es Lada
Kéne hozzá adapter is..............hacsak nem telóval együtt.Mondjuk 15 a pár?
Ezzel úgy vagyunk, mint anno a trabanttal. Ameddig az volt, nagyon szerettem. De mióta beültem egy jobb autóba, valahogy nem kívánkozom vissza.
Egy ismerős építi át a gsxf-ét és azt akar rárakni. Mennyi pezó?
Szerintem ha csak rettentő olcsón lesz már nem lesz SV-m.
Azt hittem át akarod építeni sv-re.
Nem nekem kéne.
Most lehet hogy rontom az üzletét de mennyit adsz egy pár ezres nyeregért?
A tiédhez nem jó.
mennyi a féknyereg?
Ezres?
N-es vagy S-es?
Sv hez villa hid alsó felső plusz féknyergek ha valakinek esetleg ilyesmi kéne.
Inkább 12-15 után már kezdenek akaratosak lenni.

De megoldható csak el kell zárni valami kietlen helyre.
16 év bőven elég már
A fullos az lenne ha egy lezúzott daytonát megkaparinthatnék.

Simán pár dolog cseréjével street lenne de a 108 helyett 120 paci kicsit jobban hangzik.
Volt pár modding a hengerfejben,inyektorvezérlésben és a power szelep is megvan.
Minden streetfighter aki ezzel nyomul igazából daytonával megy.
Látszik mert mindnek aranyszínű radiális telói vannak nem fekete.
lesz még bajom miatta 20 év múlva
jól néz ki
Nagy kerek csodálkozó szemek.
Csak egy kép..............nem pont ilyen de majdnem.............még kiderül..............spordob nem hiszem hogy most belefér a telo szine és a linkkisplexi nem ilyen lesz.
picsába, erről is lecsúsztam:
köszi
olvastam milyen lesz.Valami h.sz. ben elárultad valamelyik galériában.
Őőőő..........mmmmmm.............hhááááá...................egy
teljes fekvőtámasz utáni renoválás plusz radiális upgrad és átfestés előtt állok.

Januárig elrágódom rajta de az eredmény.
nekem van elég költségem a pálya nélkül is
Nem tartok mostanában olyat
De legalább a kis utód aranyos.