nem tudom, én nem szeretek úgy gurulni, h "úresben" van.
(autóra, motorra igaz).
és mit csinálsz ha 120-ról lassítasz, aztán mégis bezöldül a lámpa?
megtippeled, h éppen milyen fokozat kellene, odáig kapcsolgatsz fokozatkijelző segítségével, majd go?
nem piszkálódok, érdekel... lehet, h én csinálom rosszul :-)
egyébként én autóval is így nyomom :-)
bár a jelenleginél állítólag nem tesz jót a kiegyenlítősúlyos vagy milyen lendkeréknek... a Lada nagyon bírta :o)
mi az hogy motorfék nélkül?
minden visszaváltás után fel kell engedni a kuplungot.
itt nincs olyan, mint autónál, hogy kanyar előtt 5-ből 2-be...
Ahogy szépen lassítunk, folyton 1-el visszarakjuk. műszakilag is így indokolt, ráadásul ha megint lehet menni, akkor nem kell tévelyegni a sebességek közt, rögtön abban vagy, ami éppen megfelelő.
Erős fékezésnél megszokást igényel egy 6-5-4-3-2-1, szinte olyan gyorsan, ahogy ezt magadbal elolvasod... de így kell :-)
Menet közben üresből nem nagyon szeresse.............hagyd benn 2 ben míg majdnem megállsz ha tovább kell menni adj gázt oszt annyi ha meg kell állni állj meg és pöcc üresbe indulásnál egy és a többi.
akkor egy picit visszaveszem, csak ne lenne olyan égtelenül jó hangja.
Ma volt egy édekes mozzanat ami nagyon meglepett, egy olyan lejtőn mentem lefelé aminek az alján piros volt a lámpa, motorfék nélkül elkezdtem lefelé pakolgatni, üresig, kicsit pihentetni akartam a kezemet a piros alatt, de zöldre váltott s vissza akartam tenni harmadikba, mehettem úgy ötvennel, viszont a váltó nem volt túl lelkes, üresből nem akarta bevenni a kettest (menet közben) kicsit összeverődtek a fogaskerekek, úgy mintha nem húztam volna be a kuplongot rendesen, de mivel a középső sávban voltam nem volt más lehetőségem gyorsítanom kellett mert a forgalom meg intenzív volt, szóval kicsit erőssebben felkapcsoaltam, és hát hogyismondjam elég erőltetett volt a váltó, összeverődtek egy kicsit a fogaskerekek :((, találkoztatok már ilyennel? Előtte is utánna is tökéletesen működött tovább.
Sziasztok!
Újra itt..., miután megoldódott a leállásos problémám, megtettünk kb 400 km.-t az elmúlt 5 napban, és minden egyes km után egyre jobban élvezem a számomra még mindig új motoromat. Eddig sosem volt V2-esem, de nagyon kellemes meglepetés, szóval jó választásnak tűnik, és lelkes vagyok. A motorfék kissé erőteljes, de ezt is megszoktam, ráadásul a sportkipufogóval a gáz visszaengedésének olyan hangja van, hogy teljesen oda vagyok érte, de ezzel kapcsolatban van pár kérdésem, mennyire szereti a motor a (z intenzív) motorféket, illetve Ti mennyire használjátok?
Köszi
Üdv.:
Zoli
és herélt dobbal tényleg szép hangja van motorféknél
Nem azt mondom hogy rászorul a szemem a koponyám hátsó falára de azért megindul.
(autóra, motorra igaz).
és mit csinálsz ha 120-ról lassítasz, aztán mégis bezöldül a lámpa?
megtippeled, h éppen milyen fokozat kellene, odáig kapcsolgatsz fokozatkijelző segítségével, majd go?
nem piszkálódok, érdekel... lehet, h én csinálom rosszul :-)
azt ne mondd, h 6-ban állsz meg, majd utána ott pöcögtetsz amíg meg nincs az üres :-)
bár a jelenleginél állítólag nem tesz jót a kiegyenlítősúlyos vagy milyen lendkeréknek... a Lada nagyon bírta :o)
minden visszaváltás után fel kell engedni a kuplungot.
itt nincs olyan, mint autónál, hogy kanyar előtt 5-ből 2-be...
Ahogy szépen lassítunk, folyton 1-el visszarakjuk. műszakilag is így indokolt, ráadásul ha megint lehet menni, akkor nem kell tévelyegni a sebességek közt, rögtön abban vagy, ami éppen megfelelő.
Erős fékezésnél megszokást igényel egy 6-5-4-3-2-1, szinte olyan gyorsan, ahogy ezt magadbal elolvasod... de így kell :-)
_szerintem_
Akkor nem egyedi a gondom...a pornózást lehet kipróbálom..ha jó irányból fúj a szél még öszejöhet
http://youtu.be/8OtTwSRJZo8
de alkalmanként 2-3 közt is...máshol nem tapasztaltam...
6ezernél válts fel, akkor nem csinálja :)
akkor egy picit visszaveszem, csak ne lenne olyan égtelenül jó hangja.
Ma volt egy édekes mozzanat ami nagyon meglepett, egy olyan lejtőn mentem lefelé aminek az alján piros volt a lámpa, motorfék nélkül elkezdtem lefelé pakolgatni, üresig, kicsit pihentetni akartam a kezemet a piros alatt, de zöldre váltott s vissza akartam tenni harmadikba, mehettem úgy ötvennel, viszont a váltó nem volt túl lelkes, üresből nem akarta bevenni a kettest (menet közben) kicsit összeverődtek a fogaskerekek, úgy mintha nem húztam volna be a kuplongot rendesen, de mivel a középső sávban voltam nem volt más lehetőségem gyorsítanom kellett mert a forgalom meg intenzív volt, szóval kicsit erőssebben felkapcsoaltam, és hát hogyismondjam elég erőltetett volt a váltó, összeverődtek egy kicsit a fogaskerekek :((, találkoztatok már ilyennel? Előtte is utánna is tökéletesen működött tovább.
Olajat csipegetni fogja jobban ha intenzíven használod.........és a láncot is igénybe veszi.
Újra itt..., miután megoldódott a leállásos problémám, megtettünk kb 400 km.-t az elmúlt 5 napban, és minden egyes km után egyre jobban élvezem a számomra még mindig új motoromat. Eddig sosem volt V2-esem, de nagyon kellemes meglepetés, szóval jó választásnak tűnik, és lelkes vagyok. A motorfék kissé erőteljes, de ezt is megszoktam, ráadásul a sportkipufogóval a gáz visszaengedésének olyan hangja van, hogy teljesen oda vagyok érte, de ezzel kapcsolatban van pár kérdésem, mennyire szereti a motor a (z intenzív) motorféket, illetve Ti mennyire használjátok?
Köszi
Üdv.:
Zoli
a többiek hálásak lesznek a távolodós vágóképekért...
most szerveződik valami csoportos gurulás féle...
beneveztem a leglassabnak járó címre