Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről van szó..................de hova?

A gépgyár ki van lőve............már nem nagyon van kontaktom.
Vidd gépműhyelbe, ott kiszedik 1-2 rugóért pontosan......szerintem nem érdemes otthon szarizni vele egy satuban nem beszélve arról, ha elszúrja az ember akkor vehet másikat...
Szerváltam egy pár speed befogót.....................az eredeti 28-as R-es 100 font lenne ami alaphangon 35 rugó ez 8800 pénz volt amcsiból pk-val.

Viszont 22-es és 5 centi magas.
Le kell nyisszantani belőle 2 centit meg 28-asra kitágítani és mehet bele egy 10 e körüli utángyártott kormány.

Az eredetit nem szeretném nyaggatni.Elteszem tarcsiba.

Végülis dremellel megoldható a dolog de lusta vagyok..............valami gépműhely kéne ideális esetben.
nem, 27-es kulcsot.......,de milyen kormánybefogó fúró kell Neked?.....
De csak mert azt várják mindig, hogy mikor nyit a strand.....csak senki nem mondta nekik, hogy a legközelebbi is párszáz km-re van...
Kormánybefogó fúrót?
Legalább megismered a járgányt kívül-belül.
Az nem ritkaság, bárhol kapni....
Nem véletlen hogy a sivatagi népek is teázgatnak.


Bár elég hülye a bagázs mer ekkora irdatlan homokmennyiség mellett is fürdőköpenyben flangálnak.
birta volna ha nem kap vizet
beépitek egy zsirzószemet,néha adok neki,igy remélem birni fogja
...egyébként az egyik japán,a másik szlovén csapágy
ilyenkó legjobb a kandalló mellett egy forró rumosteával
sziasztok
Talán egy 27-es fej fog még kelleni valamikor..............nem kéne mindíg öcsiét elkérni.

Ha befejeztem a hóborjaimat valszeg be kell szereznem...............de előtte jön lámpaleszorító bilincs a márkakereskedőtől.
Meg óccó kormány.
És fel kell valahogy fúrni a kormánybefogót.
Nazjó............így már nem kell gumizás miatt elvinni a wallisba.

Vicces csókák a németek.

Csapágy jobban fogja birni?
ezeröté lincos (kinai de állitólag türhetö minöség)
a csapágy meg 5.5e
wallis 56ért vállalta volna
Tegnap béta boltban kellett vennem 29-es krowát mert a magnumnak olyan a csavarja és a bótban volt sokféle belőle...ez pl. 1800 volt számlára tehát viccesen még olcsóbb volt mint barkácsáruházban a gagyi kínai....
Sikerült találni furiforma 46-os kulcsot?
...vasárnapi programnak ezek még rosszabbak mint a hátsókerékcsapágy csere

Juliusban végig itthon vagyok (leállás)Jól fizetö alkalmi melóra,gurulásra... kapható vagyok
Nem tudom normális e de én lassan a 10000-es szervízciklus végére érek.

Úgy számolom a teljes alatt KB 1 litert kellett utántölteni.

Remélem ez még jónak számít és nem kell keresgélnem ebay-en blokkot.
Eghyébként tegnap cseréltem olajat a magnumban, kell bele 36L és 3 féle olajszűrő, de nem is ez a lényeg.....hanem az, hogy kicsit elszaladtam a cserével(az ára talán magyarázza ) tehát 43000-et mentem el vele a 30 helyett (bár igazából 60000-es az olaj és papíron azzal tényleg annyinál lehet cserélni, de nem szeretem azt kivárni), a leeresztő csavar mágnesen és leszedéskor annyi fémreszelék sem volt rajta(sőt nem is találtam) mint némely motoron amikor racsing olajat használnak bele, a 43000km alatt a nívó 2/3-át ette meg(ez 30000 után kezdett fogyni) ami kb. 5-6L olaj lehet tehát pár motor jobban eszi az olajat mint az én 12100ccm-es turbódiesel gépem 1100000 megtett km után(bontás nélkül, még gyári minden rajta) bár lehet, hogy több hisz 7 éve amikor bekerült az országba az előző tulaj 500000-rel vette és ugye azt vagy vissza pergették vagy nem......
A fene neki................akko X.
Csak félig....
A beton nyert?
....én is....."sajnos" 10-re jönnek és nem tudom milyen hamar végzek na meg a tgk-n is lenne mit alakítani(alakított rajta egy betonfal) ezért a mai tervezett strand&motor kombó elmarad...bár még bármi lehet...


Elszántság gyüjtés folyik..............le kéne mászni a tetthelyre.

Egyenlőre a felkelésig jutottam.
A nyakadban meg a laptop?....vagy Öcséd hátára ragasztva?