) tehát 43000-et mentem el vele a 30 helyett (bár igazából 60000-es az olaj és papíron azzal tényleg annyinál lehet cserélni, de nem szeretem azt kivárni), a leeresztő csavar mágnesen és leszedéskor annyi fémreszelék sem volt rajta(sőt nem is találtam) mint némely motoron amikor racsing olajat használnak bele, a 43000km alatt a nívó 2/3-át ette meg(ez 30000 után kezdett fogyni) ami kb. 5-6L olaj lehet tehát pár motor jobban eszi az olajat mint az én 12100ccm-es turbódiesel gépem 1100000 megtett km után(bontás nélkül, még gyári minden rajta) bár lehet, hogy több hisz 7 éve amikor bekerült az országba az előző tulaj 500000-rel vette és ugye azt vagy vissza pergették vagy nem......
....én is....."sajnos" 10-re jönnek és nem tudom milyen hamar végzek na meg a tgk-n is lenne mit alakítani(alakított rajta egy betonfal) ezért a mai tervezett strand&motor kombó elmarad...bár még bármi lehet...
A gépgyár ki van lőve............már nem nagyon van kontaktom.