Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen veszélyesek a fazekasok?
A fazekasokkal csak óvatosan. Kiútálnak.

Amúgy meg mindennek van valami gyíkja úgyhogy nem tipust hanem konkrét darabot kell választani és azt nagyon körültekintően kiválasztani.


Vagy belecsapni a lecsóba és venni egy nem ismert sötét lovat.








Akár fehérben is...........................és szarni a besülő középső hengerre.
egyszer egy haver elhatározta hogy motorozni akar.Kérdeztem milyen motort szeretne.Aszongya:Hát hornetet.
Mire én:-Suzuki gsr az nem tetszik?
-az milyen?
-Ilyen! (mutatok képet neki)
-fú ez is k....jó !
És onnantól már olyan kellett neki
Olvasgattam a topicot, voltak meglepő meghibásodások az tény.
nem írnám inkább, fenének hiányzik megint valami jó kis fika....
én nem vok elájulva a hornettől...igaz láttam már párat....
miért?
ööö, nem véletlen....azért előbb tájékozódj erről...
De most elég gyenge a kínálat a tavalyi évhez képest, talán fazékból van a legtöbb. Azokból nem nehéz találni korrekt gépeket.
én se mert sosem melegedett túl.Túragépet túrásan kell hajtani egyébként is...
Pedig nem a legjobb.............nehéz.És a tripla R ráver.

http://youtu.be/6GyPPluYvNc
ja és ha vég sebességet nézzük óra szerint akkor ezek az említett gépek kb 250-et tudnak (ritkán 260)
Az sv alattam (kb110 kg voltam akkor) 225-öt ment....
Sose vettem észre a hátsó hengert..................nem fogdostam unos-untlan.
de erre érdekes módon nem mondják hogy szar.
hátsó hengerre mondták.De mondtam,hogy ez nem ducati lég olajos,hanem viz hűtéses.De mind1
Na ja a z750 is zenész.SV futómű,fék van benne ha nem 750 R-ről van szó.
Ha megnézed nem egy fiatal darab...............futómű,fék nem jó...............de rossz sem.
Viszont mutass egy hasonló kategóriájú gépet abból a korból aminek nem ez volt a fékje és futóműve?
A hornet sosem kapott radiális féket fordított villát is csak talán 2005-6-7 környéki új szériánál.
ER6?Szögugyanaz a cucc,FZ6 szintén...........mivanmég?
GSR 600 ugyan picit jobb de nem sokkal............állíthatatlan normál futómű bandit fékkel.
Banditok csak 1200-tól kaptak jobb féket a több mivel megy?
SV fékkel és futóművel.
Jahogy sportgépek?
CBR-ek csak a 600 rr-el lettek radiális fordított cuccal.
Ami megint nem a sporttúra kategória másfél misiért.
Még az enyém is sima úszó 2 dugós állíthatatlan cuccal készül.
Jó is lenne de én hülye vagyok és cserélem..............de simán el lehet vele élni.
Még a GSR 750 is megkapta ezt a féket.
Az meg hogy túlmelegedik azt honnét a jó büdös rákból szedték?
mennyi lesz az irányár?
Holnap felrakom én is.
Amúgy én a Z 750, fazék, GSR hármastól sem zárkózom el ha esetleg úgy adódna.
ez csak az ismerősöktől beszedett tapasztalat.
A honda hornet az isten király motor.Mikor rákérdezek miért akkor nem kapok választ csak váll rángatást.Megmondom miért,mert azt ismerik.
Az sv meg eleve mostoha gép.Csak 2 hengere van,negatív sztereo típia az van rengeteg:Pl:szar futó mű ,szar fék,kevés lóerő,túl melegedő blokk stb. Pedig ennek a fele se igaz.
A hornetet még megértem....................a többi meg ilyen rövidtávú szaladjunk el a város szélére 250-el tipusú valami.
Kurvajó de pályára valók.
ja a gixer,r6,cbr-eket már nem is említem
minden motorozni akaró szándéku ismerősöm a honda hornetba meg a gsr-be meg a fazékba van bele buzulva
miért?
Ez bullshit.