Na ja.....én pedig az igazi motoros célig biztos nem megyek a pálya mellett 60-nal.....már nem hiányzik ez az érzés és megéri azt az 5€-t a 10 napos matrica az osztrákoknál meg a szlovéneknél....igaz a horvát drágább, de ott még gázabb mellékutakon menni... ......bár az az életre nevel rendesen....
"Országúton motoroztam volna Olaszországig, amiről úgy gondoltam, ideális lesz kirándulási, kanyargási célnak. A helyzet az, hogy az ötödik osztrák falunál felfőtt az agyam: mindenhol útjavítás, harmincas táblák, lassú haladás, traktorok és 36 fok volt – azt hiszem, ezek elég okot adnak egy autópálya-matricára"
egyszeruen beszaras...nem tudok betelni azzal az erzessel, h nincs 100m egyenes ut erre...
tegnap osszehoztuk a magyar talit.Zoli, bocs, h veluk elobb sikerult gurulni.Bar egy hettel ezelott meg nem is tudtam, h leteznek.
Brutusrol kiderult, h potmotorral (brutale) is kurvara megy.A fulen fordul es ismer erre minden fucsomot...Uthibat nem kell, mert nincs...
es a kopott utakat is ujitjak fel, pedig se nyomvaju, se katyu....faszse erti ezeket...
szoval tegnap 4.5 ora alvas utan szerpentineztunk egyet...7 oraval kesobb ertem haza.Pedig csak 200km volt.De az milyen volt!Viszont, faradtan nem szabad motorra ulni.Kb. 2x tutira kinyirhattam volna magam.A redbull nem segitseg.
Egesz nap tudnek fel-le motorozni.Csak ha 1nel tobbszor mesz el valahol, mar hivjak is zsarukat...Ez egy ilyen hely...Azert ossze lehet fuzni tobb szerpentint, de igy nehezebb megtanulni, h a 3ik kanyarban mekkora sebesseggel lehet erkezni.
Probalgatom a fordulatot 4000 felett tartani, ami hajtukanyarokban nagyon nehez.Maskulonben dadogva, docogve jovok ki a kanyarbol, ami ultragaz...
Ami szamomra is erdekes, h lassan de raalltam a spicceles + combbal tankot szoritas kombora.Valahogy igy tisztabb szarazabb erzes a kanyarodas, fektav...
M3: kurvara meg vagyok vele elegedve.Bar M5 helyett anno ezt raktam volna fel.15C-ban is ugy tapad mint a dog.Holnap meg is merem, h mennyi van meg vissza.Persze, kopik mint allat.De inkabb ez, mint a motor az arokban.
Autosok: fekeznek a szerpentinen, ha meglatnak a tukorben, elengednek, lehuzodnak.Segitenek ahol tudnak...Olykor szembol is lehuzodnak :DDD
Legujabb rekord: 140km-nel kivillant a benzinhangulatmero...10.30L ment bele...Mondjuk gaz-fek, motorfek, kanyarodas, gazkar csutkara, felvalt es kezdodik minden elorol...Ma kiprobalom a szerpentint utassal, h ugy mennyit eszik.
Amugy nem sokkal maradtam le toluk.Ismeretlen volt nekem a kornyek, pedig en lakom a legkozelebb hozza igy csak modjaval mertem huzni.
Egy szo mint szaz, jo dolog ha kisut a nap es felszarad az aszfalt...Kar, h csak 1-2 hetente tortenik ilyen
viszont a zsebbol zsebbe a vilagon a legjobb arfolyamu modszer
mert ugyehaneadjisten adnal borravalot az adott helyen es kartyaval fizetned, a hotel/etterem lekapja a szazalekat belole, plussz lathatova valik.S az nem jo senkinek
viszont figyelj arra, h milyen kartyad van.Pl. visa euro alapu, mastercard dollar...Tehat a tankolasod kunaban atvaltodik dollarra, majd otthon a bankod atvaltja dollarrol forintra es terheli.
"Országúton motoroztam volna Olaszországig, amiről úgy gondoltam, ideális lesz kirándulási, kanyargási célnak. A helyzet az, hogy az ötödik osztrák falunál felfőtt az agyam: mindenhol útjavítás, harmincas táblák, lassú haladás, traktorok és 36 fok volt – azt hiszem, ezek elég okot adnak egy autópálya-matricára"
Nem pályázunk.
Tippeld ki.Nem egy atomfizika és térelmélet.
Bakker cseng a fülem 3 óra láncfűrészbőgetéstől mint egy hosszú ótópályától.
S-es gépnél hova érdemes szerintetek szivargyújtó aljzatot bekötni ahol pik-pak el lehet érni ?!
Ha pénzem lenne ezt tuti megvenném...
tegnap osszehoztuk a magyar talit.Zoli, bocs, h veluk elobb sikerult gurulni.Bar egy hettel ezelott meg nem is tudtam, h leteznek.
Brutusrol kiderult, h potmotorral (brutale) is kurvara megy.A fulen fordul es ismer erre minden fucsomot...Uthibat nem kell, mert nincs...
es a kopott utakat is ujitjak fel, pedig se nyomvaju, se katyu....faszse erti ezeket...
szoval tegnap 4.5 ora alvas utan szerpentineztunk egyet...7 oraval kesobb ertem haza.Pedig csak 200km volt.De az milyen volt!Viszont, faradtan nem szabad motorra ulni.Kb. 2x tutira kinyirhattam volna magam.A redbull nem segitseg.
Egesz nap tudnek fel-le motorozni.Csak ha 1nel tobbszor mesz el valahol, mar hivjak is zsarukat...Ez egy ilyen hely...Azert ossze lehet fuzni tobb szerpentint, de igy nehezebb megtanulni, h a 3ik kanyarban mekkora sebesseggel lehet erkezni.
Probalgatom a fordulatot 4000 felett tartani, ami hajtukanyarokban nagyon nehez.Maskulonben dadogva, docogve jovok ki a kanyarbol, ami ultragaz...
Ami szamomra is erdekes, h lassan de raalltam a spicceles + combbal tankot szoritas kombora.Valahogy igy tisztabb szarazabb erzes
M3: kurvara meg vagyok vele elegedve.Bar M5 helyett anno ezt raktam volna fel.15C-ban is ugy tapad mint a dog.Holnap meg is merem, h mennyi van meg vissza.Persze, kopik mint allat.De inkabb ez, mint a motor az arokban.
Autosok: fekeznek a szerpentinen, ha meglatnak a tukorben, elengednek, lehuzodnak.Segitenek ahol tudnak...Olykor szembol is lehuzodnak :DDD
Legujabb rekord: 140km-nel kivillant a benzinhangulatmero...10.30L ment bele...Mondjuk gaz-fek, motorfek, kanyarodas, gazkar csutkara, felvalt es kezdodik minden elorol...Ma kiprobalom a szerpentint utassal, h ugy mennyit eszik.
Amugy nem sokkal maradtam le toluk.Ismeretlen volt nekem a kornyek, pedig en lakom a legkozelebb hozza
Egy szo mint szaz, jo dolog ha kisut a nap es felszarad az aszfalt...Kar, h csak 1-2 hetente tortenik ilyen
de jogos.
viszont a zsebbol zsebbe a vilagon a legjobb arfolyamu modszer
mert ugyehaneadjisten adnal borravalot az adott helyen es kartyaval fizetned, a hotel/etterem lekapja a szazalekat belole, plussz lathatova valik.S az nem jo senkinek
viszont figyelj arra, h milyen kartyad van.Pl. visa euro alapu, mastercard dollar...Tehat a tankolasod kunaban atvaltodik dollarra, majd otthon a bankod atvaltja dollarrol forintra es terheli.
En valtanek araboknal kp-t.Ez a legkisebb buko...