Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Én is kérek egy fekete pólót, XXL méretben.
Ja és jövök a mocimmal én is.
Muhahaha 😋
Tisztelt Dekoros 😁!
Tisztelettel megkérném, hogy a jubileumi póló mintát küldje már el 🤪.
A 🏍️ talin résztvevőktől póló méretet kérnék.
Szerintem a szebb TLR-ek ismerősi körben kerülnek értékesítésre,mindig figyelem a hahut, de sok a trágya. Ha szembejönne 1M környékén egy hibátlan R-es, még lehet én is zsákolám :D Erre már egyre kisebb az esély.
Ha jó állapotú TLR, akkor nem nyűgösebb szerintem, mint bármely 20-25 éves sportmotor, az S szerintem bajosabb. Talán itt a hajtókar csapággyal küzdöttünk többen, ha azért használva is van rendeltetésszerűen :)
Sziasztok!

Régebben volt egy időszak, amikor TL1000R-t nézegettem, keresgéltem. Utcára, ilyen youngtimer hobbizós motornak. Kettőt meg is néztem, de olyan elpusztult állapotúak voltak akkoriban, hogy a kedvem teljesen elment az egésztől. Szerintetek van bármi esély arra, hogy Magyarországon gyári, szép állapotú motort találjon az ember? Illetve... mennyire tartson az ember tőle, üzenbiztosság és hibák szempontjából?
a végső minta akkor amit korábban küldtél? Nekem az L-es jöhet ;)
Szerintem igen.
Király, köszi!!
Feleségem kérdezi hogy van -e női pólóra is lehetőség?
(Csak mert akkor nem az enyémeket nyúlná le folyton 😆)
Meg néztem a kuplung kopott a kosár kitűnő állapotban van és a zakatolást a fel lazult első lánckerék okozta. Köszönöm mindenkinek a segítséget. 😊
Én meg ha nem jön meg az alkatrész akkor vonattal 🤣
Mikor máskor kezdene el bugni a válto
Pénteki lagzibol indulok szombat reggel 😉💪
A tali kőbe vésett időpontja júli 28-30.
Hát nekem utoljára amikor egy TL zakatolt akkor hajtókar csapágyakat kellett cserélni 😪
Köszönöm. Úgy néz ki nem úszom meg hogy szét húzzam a blokkot 😅
Szedd szét de ha kuplung és zakatolas akkor a kosarad gatya valószínű. Ha csuszik is akkor a lamellaid is.
Szia,
Szükségem lenne egy jótanácsra, segitségre írtam püt.. elolvasnád. Köszönöm 👍
Kuplung csúszás elő szokott fordulni, az orvosolható erősebb rugóval, vagy alátéttel, de a zakatolás sok jót nem jelent. Ott valami komolyabb baj van.
Úgy olvastam hogy ennek ez egy gyári hibája. Igen minta meg-meg csúszna. Nagyobb terhelésen. De ez egy ilyen zakatolós hanngal is jár.
A fek, futómű, váz még azokban is jobb mint a korabeli japán nakedekben.
Sztem abban is bőven elégséges😉
Ami nem factory kiadás, ott gondolom a jó fék-futómű kijelentés már nem él?
Mentem persze. 5000-től el igazán. A Tl-hez kepest annyi hogy nem fogy úgy el fent plusz nem kell erőltetni hogy gazra jöjjön az eleje 😅. Azt mondanám leegyszerusitve hogy ez egy TL motorkarisztika csak ezen a fek futómű váz atom stabil és tűpontos és konnyebb sokkal irányítani és élvezetesebb vele menni. Dodornak annyiban van igaza mint az osszes hasonlo v2-vel kapcsolatban, hogy ha porgeted es ugy hasznalod akkor nagyon megy. A Gen1 sem megy jobban csak nyersebb. Egy szó mint száz ez 1 porgos v2 ami a hegyekben érzi magát a legjobban.
Milyen kuplung probléma? Csuszik? Mert max az szokott elojonni mint gyengébb konstrukció. Ha nem az akkor lehet szet van a kosarad lamellad stb. Az meg hat a nem rendeltetés szerű használat
Mentél már komolyabban a Tounoval?
Igaz nem Tl-téma, de talán elfér. Mennyivel másabb? Dodor amikor tesztelte, nekem úgy jött le, hogy pörgetni kell, hogy menjen.
Az előző széria mennyival másabb? Valahol azt írták, hogy harapósabb. Köszi!
Sziasztok😁 Idéntől hajtok egy TL 1000s-t és úgy néz ki elő jött a kuplung probléma. Nyél gázon mintha szét akarna esni főként az első három fokozatban. Tudna valaki segíteni hogy orvosolható ez a probléma? Esetleg honnan tudom meg rendelni a javított verziót vagy hogy mit lehet kezdeni vele? Előre is köszönöm. 😁