Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miert nem?
Fórumban is olvastam hogy óvatosan kell
Pontosan nem tudom,mikor
Gyenge a speedy? Nem értem, 3henger 135paci az 45paci per henger és az 4x180ra jönne ki mint bármilyen 1000sportgep,,nincs tura plexid vmi csopperröl akkor hosszútávon nem kellemes 150-170 gurulni
Akraval nem vagyok megelegedve, Martin raptor az színész?
Utolsó gépem is 8evig volt még,streetet nem fogok venni,
Lehet otthon térképezni csak egy kábel kell. De azért nem egy Power Commander szóval korlátozottak a lehetőségek. Van külön térkép gyári mocihoz meg különféle kipukhoz és ezekbe még belenyúlhatsz de csak ésszel! :)
Én 4-6ezrenként úgyis cserélek olajalal együtt mindegy mit adnak meg kb ennyit megyek egy szezonban sajna
Az ár jó a kérdés a következő: MIKOR szeded le?
Kicsit gyengének találom még nem tudom hova majd először körül járom a témát ezt otthon is lehet laptoppal nem?
2 dob. Viszonyítás képpen a Leo Vince akciósan ugyanennyibe kerül Olaszországból. Arrow-ot nem is találok. A HP Corse 1 dob + összekötő szintén hasonló árban. MIVV Suono 200.000 fölött. Akra pedig már a csillagos ég. Martin meg Raptor dobokat meg nem fogok felrakni.
Jah es minden szűrő Így nez ki,pedig 20 az intervallum,10 nel mar ilyen.Ha nem tartod mwg a motort 3 evig akkor mindegy.
Streetet probald.
Bódis nem rossz de nem ennyiért, szingli dob vagy párban ennyi?
Nézőpont kérdése, igazából semmi ujját nem mondtál 2-3 ezrenkent nem kell nézni k&n sem,jártam vele épp eleget,de így sosem nézett ki szüröm,cserénèl is szetszedni kell és k&n ápolás alatt is, szóval mind 1,szerintem.amugy nekem van 1 csavarhúzóm amivel épp odaferek, kB 7cm es
Szerintem meg pont 130e el dragabb mint kene.
Sziasztok. Kértem ajánlatot kipufogóra a Bódistól. 163.000 forint az ovál dob karbon kúppal, választható palástal. Szerintem nem rossz ár egy új kipufogóért.
Tobb oka van:
1 a sportszurot takaritani olajozni kell amihez ki kell venni,ez streetnel maceras mert felhajtott tanknal a hatso csavarokhoz nem ferek oda,le kell venni a tankot,amit a nagynyomasu csatlakozo nem szeret,mar csereltem azt mivel annyit volt nytogatva hogy nem zart rendesen.
2 ilyen szuroket szedek ki 10ezrenkent,kozvetlen kapja a levegot a szuro a pofajaba.
Ezt a spirtszuro tuti atengedi,pkane ha nem 2-3erenkent takaritod,ami lehet egy nagyobb tura kozben.
Terkepcserere kivancsi vagyok,agohoz viszed?mi Az oka mi a celja ??
Miert legszürö csak gyari?
Igen Karbon
Leállítás követően az a hang csak annyi hogy morog a pocakja :D Neked is még morog a hasad ha kérsz, nem? :D Amúgy tényleg csak az alapjárati motor áll vissza.
Kopo-fogyo az szabvány utángyártói bázis bárhol ahol van kedved,mintha japo lenne,légszűrő csak gyári.
Optika csinosítás,bontott motyó ebay.co.uk vagy .de.
Jó, tehát akkor ez normális?
Tervbe van olajcsere fékbetét első teló szimmering csere, kipuff csere, levegőszűrő k&n és térképcsere.
Valamint kormányvégtükör meg talán kormány is cserés lesz. Beszerzési forrásokat tudtok?
Alapjárati léptetőmotor...............................vagy a kis törpék akik hajcsák.