Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagy próbaút nem volt 100 nál jobban nem mentem vele mert nem volt forgalomba helyezve, csak az általános dolgokat próbáltam ki.
Alulról egyébként szépen húz fent érzem gyengének 7000 után.
Ha valami baja van kiírja vagy csak letárolja és ki kell olvasni?
Igen acéltankos, 97 kw
Akkor vedd azt nem ,coganykodok,jo lesz porszivocsönek vagy trombitanak
A próbaúton nem derült ki?
Mielőtt pénzt adtál érte?
Amúgy nem tiltakozom ha nekemadod,megszoktam a gyenge motort.
Akkor az acél tankos ugye? Mert azt írja rá. Amúgy forgalmi szerint hány lovas mert ismerösöm Sprintje is pl gyári butitott 106 lovas a 135 helyett :/ De neki a forgalmiba is 78kW van.
Az a VIN száma a vezérlőegységének és attól függ mit tudsz rátenni a TuneECU-val.
Nos ma mentem kb 100km-t szerintem ez tényleg gyenge nem csak a tuono után, próbáltam jó tempósan menni 200 tól 6. ban szinte nem is akar gyorsulni, szerintem egy 130 lóerős motornál ez nem normális is a benzinvisszajelző lámpa is szarakodik mert full tele tanknál elalszik azt kb 3-4 liter elfogy már világít Amúgy faxa!!
Új nem carbon 70
Sporolas az uj hoz képest
Nem 2 hét múlva 60,
2007 és 320114
Mail ment!
Jó, akkor 2 hét múlva negyven ezer?
Zsupek

alvázszámod utolsó 6 számjegye mit mond?
De csak neked,türelem az sporolas
Szekka sok kábelt lehet kapni de a Lonelec tuti jó! Nekem is azt ajánlották és azom is van és próbáltam már Streetel meg Sprintel is és tökéletes.
Hát TuneECUval kapcsolatban meg az oldalukon van használati meg sok videó youtubon. Ha még gyári mindened akkor elöször csak próbálkozz egy térkép frissítéssel meg TPS resettel :)
Mikori a vasad? Meg mi az alvázszámod utolsó 6 számjegye?
Nekem megmaradt egy Lonelec kábel (Triumphoz), ha érdekel keress meg...
Kell egy kb 3-6e forintos obd2 csatlakozo,ingyen letoltod a tunecu-t es ha nagyon bennevagy a befecskendezesi rendszerekben akkor ujjgyakorlatkent modosithatod kedved szerint.
Youtube-on van egy halom tuneECU video speedekhez.
Jó lesz kezdésnek ez TuneECU is, aztán áttétel módosítás lesz Ago zás előtt Erről mesélhetnél hogy kell ezt a térképes dolgot csinálni.
Hát 2 lehetőség van. Egyik hogy elvágod a gyári leömlőt mielőtt felkanyarodna a lengőkar fel és úgy viszonylag könnyen gyártatható egy összekötő aztán utána mehet rá bármi. A másik hogy gyártatsz összekötőt a gyár csőre ami eléggé necces mivel egy dugóhúzót kéne hegesztetni ami tuti egy vagyon ( HP Corse dobnál kb 20 szelvényből van összehegesztve ). A Raptor meg a Martin dobbal több bajom is van..... az egyik a minőség. Láttam már többet is és a Hornetem MIVV dobjával összehasonlítva erősen látszik a különbség pl: a perforált cső ocsmányul vagy csak pontokban van behegesztve így amikor használódik a dob akkor ahol nincs hegesztve felkunkorodik a perforált cső. Az illesztéseknél rés van a palást és a végek között. Rosszul elhúzott szegecsek. Elég nagy a szórás minőségben. Jah meg ugye a kamu E-szám. És ők sem mondanának sokkal kevesebbek. 163 a Bódis. Szerintem max 20-30 al mondanának kevesebbet.
Martin meg Raptorról csak annyit hogy olcsók de jók ahhoz képest de itt jön a de! :) Ilyen modern és presztízsű motorokra már gagyinak tűnhet egy sima kerek vagy ovál dob azokkal az egyszerű króm végekkel amikkel gyártják. Sajna carbon végű hexagonál dobokat meg nem csinálnak :D
Egy régi Hornetre vagy SV-re baromi jók de egy 1-2 millás vason már más :D
Én a Streetemre Mivv Suono-t akarok és látom h Speedre van szimpla lenti. Szerintetek nehéz lenne azt felmókolni?? :D
Hát Tuono után nehéz sokkal másmilyennek lennie mivel hasonló köbcenti és azért az a V2 se épp egy jámbor állat :D Térképezni tudok segíteni ha kell de amit te akarsz arra a TuneECU kevés :D
Szerintem nézz rá egy PC5-öt meg komplett kipurendszert sportlégszűrővel és told be valami pados műhelybe (pl Agomotors) hogy lőjjék össze.
Tuono 139lo 2henger ha ezt nèzzük az volt előtte.... 170ig kènyelmes ez is... az is!
Ez itt a problèma!
Pusztán optika