Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagy zizi után mi a nem gyenge(fetrengős)
nem nagyon volt időm befosni (szemeit körbeforgató) nem hagytak(kezeit széttáró)
aha. gondolom a passzát lerohadt nem lepődnék meg(gondolkodós)
Már a gen1 is marha jó. Futómű, fékek, gyorsváltó, a sornégy 160 paci ülsz egyenesen a széles kormánnnyal és csak kívánja a nyüstölést.
Nálam volt egy teljes napig, kurva jó a futóműve még ugxis hogy csak sima teleszkopos, fék is, és hát a dinamika az meg van. Ha nem engeded ötezer alá bitang. De szar az ülés, rezgés a motorból a seggedbe, meg a hangja is pocsék gyár állapotában.
No, megjött jogsim 4 nap alatt még le sem járt volna a régi és egy napot sem buktam nem egy évet. Az a lejárat amit a doki a papírra vésett. Ennyi. Csak mert ugye téma volt, azt ment itt a hiszti...
Pont a héten próbáltam egy új XR-t, haverral cseréltünk egy körre. Hát annyit mondhatok, hogy még az alap üzemmódban is qrvára megy. Persze nekem nagy durranás volt, mert 60 lóval több mint az enyém, viszont 30 kilóval könnyebb, jóhogy tetszett. 😁
Mivel egy Vmax 45-re tervezett segédmotoros kerékpár, jó hogy nem megy úgy mint egy 10Le-s 125-ös...
azért kellene egy rendes bms mert akkor 2 elem is lenne a rendszerben ami szabályozná a töltést
a merítés a legkevesebb, attól maximum meghal az akku, ellenben a túltöltés jelentős bajt tud okozni egy kb 35 kilós akkupakkban, lenne olyan fasza tűz amit el se lehet oltani
Most emelkedik, ahogy a csirke farhát is, de nem lesz mindig így.

Nem nagyon tudok.
Ezeket az oldalakat ismerem:
https://shop.gwl.eu/
https://www.tech-mobile.hu/
Régen olcsó volt a GWL, de most úgy elszálltak az árak a legegyszerűbb szarnál is, hogy tuti nem most vennék.
BMS a te esetedben amúgy nem bonyolult. Egy sima shunt feszültség szabályzót kell csinálni és minden cellára rátenni.
Sokat nem tud, de ha a mélykisütést felügyeli az inverter, akkor elég ennyi.
akkuval lesznek bajok, havi szintem ilyen 5% menek az árak felfelé
szóval jó áron tuti már nem lesz villanyos gép
de ha már villany
80-100 amperes 13s bms-t nem tudsz valahonnét épeszű áron? nem kínából mert az kb szeptember vége felé igérik a szállítást, és ez csak igéret...... ehhez rá kell számolni még pár hónapot pluszba
Nem fog… nehéz mint a sár.
😂 ez így van.
Egy Super Soco-t próbáltam ki. Óvatosságból a legkisebb teljesítmény fokozaton indultam, de teljességgel indokolatlan volt 😂
A legnagyobb teljesítmény mellett is szánalmas gyorsulása van, még a 125-ös MZ-hez képest is.
Igaz SMKP kategória, tehát ez indokolt is, de senki ne higgye el hogy 125-össel egyenértékű, mert nem az.
Ha ezen túlteszi magát az ember akkor viszont egész jó kis gyösz. Kifejezetten igényes összerakású. Inkább ezt vennék mint egy 50-es robogót.
Viszont szerintem megvárom a míg kijön egy 100LE körüli villanybringa értelmes akkuval, és áron.
Köszi. Egyszer ki kéne próbálni egy 1200-est.... hátha megtetszik
szerezz be egy 50es robogót utána nem lesz az gyenge 😉
Turistaskodni nem lehet rossz.Csak hosszuloketű nem olyan forgós mint a street.De azert lehet vele csapatni.
A regi 1200 az a komotos GS helyettesito.
Az uj meg meg csak uj van.
De 800 bol sem lattam mobilen 7-8000 euro alatt,2 gen xr,xrx meg inkabb 10e euro.
Sulyt már negszoktam, sose volt könnyebb motorom. A 800-ast dicsérik, de gyengének találom.
Nehez csatahajo,de annak finom lehet.Mar ha vagyod a 260 kilot.
A 800 as viszont kurvajo lehet mer a hahun az elso legolcsobb 12 es peldany is 2,5 millo. 🤔
De ujat abból se 😂
Jót kérdeztél mer az előzőről van némi infom, az aszfaltosról
Melyik 1200?
Az olomsulyu GS klon ami adzfaltra valo kardanos vagy az uj ami ledobott vagy 25 kilot?
Mi ujság ujság trumph enduró fronton? Az 1200 bejönne de azt mondják szart se ér. Te jobban vágod ezt a háromhengeres agymenést. Tracer se rossz de gyik motor. Nyomaték legyen szarásig.
Ja, ez igaz a gsre is, de azt ismert előélettel túdnék venni olcsóbban alig használtan. De ujként azt sem.
Nem zárom ki hogy lesz gs-em, bár jelenleg tiltakozom ellene. Mondjuk egy XR bejönne kurvára, na de tiz milláért? Biztosan nem.