Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább egy szicíliai embernek teszed a zsebébe a pénzt a bérlésért?
Milyen hozzáállás már ez?
Most nem fontos A nézet, hogy ha már folyik a pénz az nem baj, de legalább magyarországon marad?
🤣
Jahogy sok a ballaszt....... 😆
Ha a Zasszony ott ül mögöttem, úgyse kanyarvadászat van, csak laza nézelődős gurulás - az kéne, hogy bekakiljon féktávon 😄 Meg aztán a robeszon jobb hátul ülni, mint egy kis Duke-n.
Szícíliában egy 250-es valami olasz robeszt béreltem, azzal a parti szállóból felmentünk az Etnára, ameddig lehetett, az is faxa volt.
ezért jó a supetoto kitűnő fék és futómű
a segg ami nem szereti mert keskeny mint a késpenge, bár aki nem 100+ kiló annak nem olyan vészes
Mondjuk nem robogót kéne bérelni hanem egy 390-es duke-ot.
Kb mennyibe fájt ez a turistamutatvány?
Mlast is érdekli,énott hagytam abba hogy két kiló volt a repjegy amit akkor találtam.Ez valami decemberi időpont volt.
Annyibol elfurgonozok szardiniára kompjeggyel.
Öregek vagyunk má két keréken bohóckodni 🤣
Egyébként ott marha szívesen motoroznék, de azt hogy odarepüljek, Dodornak tejeljek valami motorért, ami épp van, meg egy szállásért (amit gondolom szintén ő szervez), azt annyira nem kívánom...
Apropó, megkérdhetnéd Kawát, vifil ez most úgy übelalles, engem nem olvas.
Tök borzaszto ez a motoros oldalon motorral nyünnyögni,ha van tesla,BYD elektromos auto meg B9 passat AI-val nem igaz? 😆
A 179 centimnel tök jo.
Szopatjátok itt magatokat motorbiciklivel 😁 én mikor voltam, akkor egy Smart Two-val barangoltuk be (igaz, ketten voltunk) a legvíkonyabb hegyi utakra nem mentünk fel, de azért jutott bőven hegyi csiki-csuki, a kis gokarttal az is faxa volt 😃 Akkor én is néztem motort, de egy nagyrobesz is kb. annyi volt, mint a Smart, és nem volt motoros felszerelésünk se (nem arra készültünk) ez már olyan 8-9 éve volt kb., akkor még Dodor nem májerkodott ott.
Igazából az üléspozicióban nem bizok a 183 centimmel.
Fura ez a ránézésed.
A rövid tengelytávú könnyű,agilis, alúlról húzó sokáig pörgethető gépek a legideálisabba a szűk fordulózásra.
A stelviót kis túlzással 3-asban (néha kell a 2-es) végig lehet tempósan loholni.
Akkor lehet. Ránézésre nem tünik annak.
Pont oda,a szűk csikicsukira a legpengebb.
Konnyű,fasza futomű,penge fekek,118 ló,alacsony fordulaton jon az erő.
Tökéletes.
Nem zárkózom el tőle, de ide ha választani kellene nem azt választanám.
Itt leginkább abbol kell gazdálkodni ami már itt van. Most kitapasztaltam a helyet, ha még egyszer lesz lehetőségem akkor már tudni fogom. De mig nem láttam milyen utak vannak itt elmondásokbol arra se tudtam elképzelni sokat. Végülis a versys is tökéletes motor ide de attól rosszabb ne legyen. Az átlag sebesség 50 körűl volt mindennap ugy hogy 20 vagy 30 km autópálya vagy főut is beesett a napi 260-300 kmbe. Ha meg lemész az autópályáról nyomaték jol jön de azonkívűl csak egy jo futómű kell meg nagyon jó fék.
Vagy egy lc4
egy fasza 650-es husaberg lett volna jó ilyenekre, csak már kb az összes széthullott
Egyszer poénból kiprobalhatnad.🤔
Irigykedős szmájli is kéne. 😶 😁
Csak ajánlani tudom. Nagy élmény.
Köszi hogy leírtad a tapasztalatokat, érdekes. 😺 (szoktam nézni Dodor bemutatóit odaátról)
Ez a kamion a fentebb lévő jobbos kanyarban ugy fért el hogy a szemvejövők megálltak és visszatolattak. A buszok a derékszögű hegyoldalban ugy fordulnak el hogy az egész eleje kilog a szalagkorlátig. Dudálnak meg lassan fordulnak de ha mész szembe csak ötvennel már nem egyszerű a helyzet. Minél jobban az utszélén sarkosan fordulni, amennyire lehet benézni. Van olyan cseles kanyar hogy átnézel rajta és amikor befordulsz a sarkadon akkor látod még két szűk kis kanyart takart ki. Szóval itt egy másodpercre nem lehet lazitani a figyelemben.
Áltálában ez az utszélesség meg sokhelyen ilyen a minőség is.
Lofaszt......😅