Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

észrevettem
A Yarisban is volt Power Boost gomb, minden előzés előtt meg kellett nyomni. Valami A/C vagy mifene van ráírva, és hideg lesz tőle.
Az nem ér semmit, csak a gázpedál karakterisztikáját változtatja.
Azok 80km/h felett kiolvadtak az alvazbol.
állítólag akkor kell megnyomni, ha kell egy kis erő.... megnyomtam....
áááá, van rajta power mode kapcsoló... uaz a blokk kvolt a múltkor rámtestált aurisban is ....
130
Lesz az feljebb is.
Ami a fergeteges 80 loero.
Jah megvágnak vagy 10. 000Ft-ra. MAX! Beszarás az is.
Majd lesz.
Ez így igaz. De a folyamatos bégetéssel folyamatos és maximális tolóerő is jön, nulla km/h-tól 180-ig fixen leadja a csúcsteljesítményt.
Mi sem azért járunk oda. Ott nincs véda geci, meg mozgós trafiaudi meg telebaszva trafis haromlabuval. Jah, es a szerpentines helyeken nem jönnek a sünök decibel-t mérni... Ezek a kedvelt szakaszokon még az út is jobb! Beszarás!
Igazából jó autó az a Ceed. Többivel sem járna jobban...mármint az enyémet leszámítva
Ebbol az arbol en ket gumiszettet vettem meg egy felniszettet.
Rossz válasz
Igazából semmit nem "spóroltam", adott volt a keret: volt egy 18 éves, amúgy hibátlan Yarisom, meg kerek egymillió forintom mellé. Ebbe az átírásnak és az első olajcserének is bele kellett férnie.

Közepes méretű ("alsóközép" kategóriás, kényelmes, biztonságos (5*, sok légzsák, ABS, ESP!!!) volt az elvárásom, és 10 évnél nem idősebb kor. Amiket a Ceed-en kívül néztünk, valamelyik feltételnek nem felelt meg, vagy nem volt rá elég a pénzünk. A kalocsai kereskedő 400 ezret akart adni a Yarisért, ez a bajai ahol végül vettük, 550-ért simán beszámolta, és egy percig nem állt nála, fel sem került a HaHu-ra. 1.450.000 volt így a kocsi, pont elég volt a zseton, ráadásul mindkettőnknek nagyon tetszik ez a nagy batár. Igaz, azóta már költenem "kellett" rá 150 ezret az elmúlt 2 hónap alatt: vadiúj gumiszett 110-ért, szőnyeggarnitúra + csomagtértálca 19-ért, gyertyák, szűrők, apróságok. Ja, meg kötöttem rá Casco-t is.
Nem irnak jot rola,
https://www.autonavigator.hu/c...

Szumma,ekkkra kaszniba epp eleg,ha nem kuldik nem meg,,de legalabb nem eszik.
Pont mint a gastra 1,6 szigoru.
Dizel jobban passzol.
Kivancsi lennek mit fogyasztana ha 1,4 es 100 lovas lenne.
Elég az. Fostorogni vele a forgalomban több mint elég...
Nem.
Ja, persze, bár ez minden CVT váltósra igaz. A TC-sek meg erősen elfogultak a kőkorszaki szarjaikkal
Váltó után furcsa volt 1 hétig, de igazából teljesen jó és logikus, mert a motor fordulatszám nem a sebességre visszacsatolás, hanem a leadott teljesítménnyel függ össze, és a hangja is csak akkor jön meg amikor már gazdaságtalanul gyorsít, azaz padlót nyomsz, akkor meg azért a váltós autó is vonyít, mert jobb esetben visszaváltasz neki.
Normál forgalommal együtt haladásnál a kerék gördülés a legzajosabb.

Meg az volt fura, hogy ez nem ránt a váltásnál, hanem egyenletesen gyorsít, amennyire a gázt nyomod, így olyan az érzése az embernek hogy nem is megy, de valójában igen.
Váltós autó után ezt szokták még erősen kritizálni, de aki használja is abból még senki nem sírta vissza a kapcsolgatást.
Oké a Prius elég lustára van hangolva, még a Nissan Leaf is közvetlenebbül és gyorsabban reagál, pedig még nehezebb is, de akkora különbség meg nincsen, mert Leaf-ből a sebességgel fogy a lelkesedés, a Prius meg 180-ig olyan könnyedén húz mintha motornak képzelné magát.
ott van, 86KW benzin... a fele motor kivették belőle
dizel?
De van a családban egy 2011-es 1,2-es Jazz. És tényleg olyan jó mint a híre. Szeretem vezetni. 5-5,2l/100km -el el lehet vele járni, de ha nagyon tolod neki, akkor is csak 6l...és elférni benn.