Én csak néhányszor mentem 8-10 fős, illetve kétszer 100 fő körüli / feletti csoportban (Honda évadzáró gurulás 5 évvel ezelőtt - még a 125-össel , illetve a másik meg egy motoros találkozó felvonulása), és mindig sokkal jobban elfáradtam a végére, és egy pillanatig sem éreztem magam biztonságban.
Laci barátommal kettesben (vele voltunk 2 nagy erdélyi túrán is, meg itthon számtalan alkalommal) mindig nagyon jól megvagyunk: a motorunk teljesítőképessége mindig azonos volt (a 125-ös korszakunkban is - majd később is, most Honda NC700 DCT-t hajt), és mindketten meglehetősen defenzíven (de nem feltétlenül lassan) motorozunk. Motoros tudása jobb mint az enyém, de az alapvető hozzáállásunk azonos - soha nem megyünk bele saját szándékból semmilyen "necces" helyzetbe.
Számtalanszor mentem 2 nél több csoportal,soha nem volt gond.Nem kell befosni.A csoport elsője amikor adódik előz,a többinek meg van akkora belátása magár hogy akkor megy utána ha jó.Az első az adandó első letérésnél ugyis megvár.
Van igazad, én csak arra akartam rávilágítani, hogy a földön nincs olyan motoros aki úgy éli le az életét, hogy betartja az összes létező szabályt!
Ennyi!
Én konkrétan félek kettőnél több létszámú csoportban motorozni. ha egyedül vagyok, akkor úgy és akkor előzök, amikor éppen jónak látom, nem akkor, amikor a csoport vezetője úgy gondolja.
Álszent buzi vagy nem álszent buzi: ha a követési távolságot betartják (a sebességhez illeszkedve), akkor a balfék autós egy motorost nyomorított / ölt volna meg, nem egy egész csapatot....
Ez egy ilyen. műfaj.
Megnézném, hogy hányan motoroznak az 50-90-130-as szentháromság szerint, 20-50 méteres követési távolságot tartva, természetesen tisztelve a 30-40-es korlátozó táblákat is!?
Nem bírom az ilyen álszent buzikat!
Azért valahol van igazság benne
Párszor voltam nagyobb csapatban motorozni
Ha ott is kijön valami balfasz azért 6-8 motor tuti megfeküdt volna de az is lehet sokkal több
Az eleje hiába megy szabályosan 90el a vége már sok esetben 120-130 as tempókat is megy
Ez tavaly szeptember végén történt...A gsx-r el közlekedő srác az a haverom veje ő jól van,de elég jól ősszetört ő is...egyébként pár hete zárult le az ügy azért van fent a vidi.
Talán az volt a lényeg hogy:Az ifjú hölgy el tudta kerülni,akkor te mint messzebbről érkező neked sem kellett volna elfektetned a motort....mert ezért közúti veszélyeztetést követtél el a forgalom többi részvevője ellen....bár ebben e szituban nem mintha qrva mindegy lett volna.....
Az se baj ha lemaradsz.
Laci barátommal kettesben (vele voltunk 2 nagy erdélyi túrán is, meg itthon számtalan alkalommal) mindig nagyon jól megvagyunk: a motorunk teljesítőképessége mindig azonos volt (a 125-ös korszakunkban is - majd később is, most Honda NC700 DCT-t hajt), és mindketten meglehetősen defenzíven (de nem feltétlenül lassan) motorozunk. Motoros tudása jobb mint az enyém, de az alapvető hozzáállásunk azonos - soha nem megyünk bele saját szándékból semmilyen "necces" helyzetbe.
Ennyi!
Megnézném, hogy hányan motoroznak az 50-90-130-as szentháromság szerint, 20-50 méteres követési távolságot tartva, természetesen tisztelve a 30-40-es korlátozó táblákat is!?
Nem bírom az ilyen álszent buzikat!
Én szívből örülök, hogy te vagy maga a megtestesűlt tökéletesség.
És remélem te soha nem kerülsz ilyen helyzetbe!!!
Pl az 50 első randin majdnem még sírtam is, vagy akar amikor szegény kis rosalinda megvakult.....
Párszor voltam nagyobb csapatban motorozni
Ha ott is kijön valami balfasz azért 6-8 motor tuti megfeküdt volna de az is lehet sokkal több
Az eleje hiába megy szabályosan 90el a vége már sok esetben 120-130 as tempókat is megy
Tartották a biztonságos követési távolságot? Nem.
Ha a fenti kettőből csak egyet szarnak le, akkor nem ennyien és ekkorát taknyolnak.
A többin csak érzelgős, temetőbe sietős kretének háborognak.
http://youtu.be/rtqZBbPrXVI
Helyes.