Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kesztyűt én nem merek venni próba nélkül sokszor a 4xl ami jó de ugye ezek a "szabvány" méretezések is már lassan baka f@szára nem valók.
Régebben én is motoroztam nagyobb csapattal, nem volt rossz (bár voltak történések, esés, karambol stb), de ma már nem vonz egy pillanatra sem... 2-4 motor bőven elég, a túrák is élvezetesebbek, ha nem kell várni senkire, meg egy tankolás sem egy óra.... itthon idén talán 2x gurultam, ezeken a szar utakon nem is akarok többet...
És most totózom hogy lesz e vám a kesztyűmre vagy nem,jó e a méret vagy nem.
Max 5-6 fő a limit hosszan,a nagycsoportot meg kerülöm,így jó élet van.
foglalj le a románoknál egy kétsávos körforgalmat, amikor azok akkora buzik hogy kettes padlógázzal mennek ki a belsőből a külsőbe leszarva mindenkit, meg amúgy is.....
én kifejezetten utálom az aszfaltos meneteket a nagy csapatot mégjobban, együtt meg katasztrófa
Menjenek a bandák ahogy akarnak,én nem csinálok ilyen hülyeségeket.
Körforgalmat mindig egy motoros "lefogta" így nem szakadt szét a társaság, meg kereszteződéskor is ott volt 1-1 motoros... valószínűleg jó kedvü autósokat fogtunk ki, mert egy se anyázott vagy dudált le minket!
De meglepődtünk mikor egy rendőrautót állítottunk meg, és azok is csak jelezték no problem
Utána meg félig elkísért minket és törte az utat, no meg a lámpánál is beállt, hogy stop itten jön a birka osztag
Az tény hogy 2-300km etapot én így már nem mennék, mert így is elfáradtunk a nagy "koncentrálásban" pedig max ha 40-50km ment együtt a raj...
Csak úgy hasít a nagyipornó a gépen...
Bolond pornó...
Jahhh egy bolond százat csinál
ezek többnyire klubbos rendezvények, sok esetben egy csomó külföldi is jön aztán valahogy egybe kell tartani a "terepig" a bandát utána van mindig több csapat
Az is hulye aki 50-70 fovel nekiall egyben tartani.Nincs ertelme.
Volt szerencsém az előbb egy kreténhez, az út egyik oldaláról mentem át szemben a másikra, ez a barom elég messze volt legalább 50 méterre , én simán átértem, mégis nekiállt dudorászni nekem, és még meg is állt mert , előtte "sietett" !?! Elküldtem a qrva anyjába de csakis a miheztartás végett !
azért a város és város környéki csoportos hokizás nem ugyanaz amikor 3-400km távokat halad az 50-70 fős csapat
és persze bevárják meg a hátsó többnyire tudja merre kell menni stb stb
de azért egy-egy körforgalom meg tudja ám szelektálni a motoros csapatot
szóval lehetőség szerint látótávolságban kell haladni, főleg ha sosem voltál még arra, ráadásul idegen országban ahol érdeklődni vagy akár tájékozódni sem olyan egyszerű mint itthon
De egy igen!
ezek a határok a motorokra is vonatkoznak?
Miert kene szabalyosan menni,elol nincs rendszám.
Zoli a lényeget leírta! ".A csoport elsője amikor adódik előz,a többinek meg van akkora belátása magár hogy akkor megy utána ha jó"

Nem vagyok óda a csoportos gurulásért főleg ha 4-5 motornál többen vagyunk, nem hiába szeretek én is egyedül gurulgatni.
De idén vagy 5x mentem nagyobb csoportal, volt amikor én vezettem a csoportot először 8fő, 20fő és mivel nem vagyok jártas a felvezetésben no meg nem akartam belemenni olyan szituációba ahol egyedül gond nélkül elmennék, így joformán "tyityi totyi" tempóba mentünk... majd pihenőnél szóltak hogy nyugodtan húzzam neki, mindenkinek van annyi esze ha tud akkor előz ha nem akkor úgy is bevárjuk!
És kop-kopp senkivel nem volt gond! Még akkor semm amikor az évadzáró Hornetes guruláskor Üvegtigristől felmentünk dobogó kőre cirka 120an, majd onnan esztergomba 50en, azért azt élveztem pedig sose gondoltam hogy az ilyen "nagy" csoportos gurulásban mit lehet szeretni, oké nagyobb odafigyelést igényelt, de akkor is jó volt
Persze az is közbe játszott, hogy a nagy többséget ismertem is, és egy hülye se volt közöttünk!
Dettó! De sok ilyen van. Motorral lehetetlen szabályosan közlekedni, aki mást mond hazudik.
Annyira sötét vagy, hogy nem állok neked bizonygatni miért vagy oltári nagy hülye, mert felesleges.
Olyan vagyok, mint voltam! Aki normális hangnemet üt meg velem, azzal normális vagyok.
Az a lényeg!
De akkor is hülyék, a Yamahás elé csúszott a motor, a csaj elé pedig nem. Idióta aki ezt állapította meg.
Na látod: nekem nem okoz örömet a GS500-zal a sportmotorok után "kapaszkodás", a többieknek meg nem okoz örömet az én megvárásom. Mindenki jól jár, ha egyedül megyek!