amúgy ha ismét ingázni kellene akkor elgondolkodnék erősen valami hasonló eszközön:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/saxo/citroen_saxo_electrique_zold_rendszam_lear-10370578
ha elmegy 2 napot(100km) már teljesen megfelelő
ezek az 1.7 vagy több ccm még nem volt olyan gáz, mondjuk ami 1.7ből kihoztak 150 ló körül az már nem természetes
amúgymeg egy dízel legyen legalább 2500ccm, annak van értelme és toljon 5-600as fordulattól
Őszintén? Én már tisztán benzinest sem veszek
De ha erre lenne igényem, akkor egy 10 éves dieselben jobban megbíznék mint egy újban.
5évig használom mint a munkalovat aztán minden nap ajándék. Ha beszarik mehet a bontóba.
Öreg luxus autóból is most érdemes dieselt venni. Tuti felszereltség, kényelem, alacsony ár. A motorral nem valószínű hogy gond lenne...minden másra persze rámehet a gagyád mint a Volvós kollégának.
Ki vett dízelt tíz éve? Aki nagyon sokat ment - mert új korában igen nagy volt a dízel felára, hogy bejöjjön a plusz ráfordítás, plusz még hasznot is hozzon.
Szóval "úgy átlagosan" egy tíz éves dízelben vagy a benzinesben van ugyanannyi km? (Az óraállástól függetlenül, természetesen...)
- A 3x annyit futott dízel (a motor állapotától függetlenül) minden egyéb alkatrésze (váltó, futómű, stb.) is 3x annyit futott.
- Jelenleg a benya olcsóbb, és úgy általában egy tíz éves, valójában sokat futott dízel motorjában sokkal több a "taposóakna" mint egy benzinesben.
Szóval ki vesz HASZNÁLT, 10 éves dájzelt ma, amikor már marhára nem menő?
Nem kötelező a villanyos, ha nem éri meg. Most elég szar a piac, mert felkapott lett, de nincs kínálat. Lehet dieselt vennék a helyedben...1.5 DCi-t csak hogy szopjál is
Amúgy mi van? Nem jöttél még játszani.
Én most egy Teslára gyűjtök, bár ha igazak az ígéretek pár év és belefulladunk a sok jobbnál jobb villanyautóba amibe még Zoli sem tud belekötni
ez így igaz
ha nyugiban közlekedsz akkor esélyes 8 literes átlag gáz országúton, nekem votl már 7.3 liter is miskolcra menet olyan fos volt az út hogy 80 felett nemigen mentem
napi 2x20 km távon nyáron 9 télen 10 liter volt a fogyasztás
és ez a idejétmúlt keverős gáz, és kombi kocsi
szekvenciális gázzal az 5 ajtós simán elmegy 7 literrel emberi tempóban ami azért olyan 5 literes gázolajos fogyasztás
és a gáz karbantartása annyi hogy 10 évente másik tartály és tankolás helytől függően pár évente(akár 4-6 is lehet) másik gázszűrő
esetleg még gyertyát kell sűrűbben cserélni, bár és leszarom ha durrog akkor cserélek csak
a beszerelés 200 alatt van, a dízel ettől jóval drágább, és a fenntartása is
nem túl rég beszéltem rá egy első szériás astrára egy ismerőst aztán azóta is örül neki 250ért vette frissen fényezve kijavítva, csillog villog mint a salamon töke, a beltér egész egyben van vezetőülést kell kijavítani (mint nekem) mert a kókusz alól már kibújt a vas itt-ott
megy havonta vele 500km távot szerintem még legalább 10 évig kocsi lesz alatta
megszületett amúgy az elhatározás, piacra teszem a hétvégi autót.... elektronyos lesz.... csak azért anyázok, mert ennyi pénzért beülhetnék egy új nx300-ba is
Meg a diesel és nyomatékrugalmasság? Honnan veszel ennyi baromságot?
3literből meg turbóval agyonvágva a benzines is nyomatékos.
Diesel egyetlen előnye hogy takarékosabb, szóval a csóróknak való
Nem én szedtem szét. Kolléga meg azt mondta ez az alacsony nyomású.
Lényeg hogy a lamellás szivattyú egy fos....meg a porlasztócsúcsok is....más gond még nem volt
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/saxo/citroen_saxo_electrique_zold_rendszam_lear-10370578
ha elmegy 2 napot(100km) már teljesen megfelelő