Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy ha ismét ingázni kellene akkor elgondolkodnék erősen valami hasonló eszközön:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/saxo/citroen_saxo_electrique_zold_rendszam_lear-10370578
ha elmegy 2 napot(100km) már teljesen megfelelő
Rád pontosan illik a south park hibrid autós része
ezek az 1.7 vagy több ccm még nem volt olyan gáz, mondjuk ami 1.7ből kihoztak 150 ló körül az már nem természetes
amúgymeg egy dízel legyen legalább 2500ccm, annak van értelme és toljon 5-600as fordulattól
Őszintén? Én már tisztán benzinest sem veszek
De ha erre lenne igényem, akkor egy 10 éves dieselben jobban megbíznék mint egy újban.
5évig használom mint a munkalovat aztán minden nap ajándék. Ha beszarik mehet a bontóba.
Öreg luxus autóból is most érdemes dieselt venni. Tuti felszereltség, kényelem, alacsony ár. A motorral nem valószínű hogy gond lenne...minden másra persze rámehet a gagyád mint a Volvós kollégának.
...van TÖBB km...
...vagy pakurával, esetleg nyersolajjal
Egyébként igen. Iszonyat nagy szennyezők...bár tankhajó viszonylag ritkán füstöl az orrom alá
Ki vett dízelt tíz éve? Aki nagyon sokat ment - mert új korában igen nagy volt a dízel felára, hogy bejöjjön a plusz ráfordítás, plusz még hasznot is hozzon.
Szóval "úgy átlagosan" egy tíz éves dízelben vagy a benzinesben van ugyanannyi km? (Az óraállástól függetlenül, természetesen...)

- A 3x annyit futott dízel (a motor állapotától függetlenül) minden egyéb alkatrésze (váltó, futómű, stb.) is 3x annyit futott.
- Jelenleg a benya olcsóbb, és úgy általában egy tíz éves, valójában sokat futott dízel motorjában sokkal több a "taposóakna" mint egy benzinesben.

Szóval ki vesz HASZNÁLT, 10 éves dájzelt ma, amikor már marhára nem menő?
Nem kötelező a villanyos, ha nem éri meg. Most elég szar a piac, mert felkapott lett, de nincs kínálat. Lehet dieselt vennék a helyedben...1.5 DCi-t csak hogy szopjál is
Amúgy mi van? Nem jöttél még játszani.
Én most egy Teslára gyűjtök, bár ha igazak az ígéretek pár év és belefulladunk a sok jobbnál jobb villanyautóba amibe még Zoli sem tud belekötni
BMW-be is elmegy, úgy is akkora rakás fos, fel sem tűnik egyiknek sem, boldogok attól is ha fizethetnek
ez így igaz
ha nyugiban közlekedsz akkor esélyes 8 literes átlag gáz országúton, nekem votl már 7.3 liter is miskolcra menet olyan fos volt az út hogy 80 felett nemigen mentem
napi 2x20 km távon nyáron 9 télen 10 liter volt a fogyasztás
és ez a idejétmúlt keverős gáz, és kombi kocsi
szekvenciális gázzal az 5 ajtós simán elmegy 7 literrel emberi tempóban ami azért olyan 5 literes gázolajos fogyasztás
és a gáz karbantartása annyi hogy 10 évente másik tartály és tankolás helytől függően pár évente(akár 4-6 is lehet) másik gázszűrő
esetleg még gyertyát kell sűrűbben cserélni, bár és leszarom ha durrog akkor cserélek csak
a beszerelés 200 alatt van, a dízel ettől jóval drágább, és a fenntartása is

nem túl rég beszéltem rá egy első szériás astrára egy ismerőst aztán azóta is örül neki 250ért vette frissen fényezve kijavítva, csillog villog mint a salamon töke, a beltér egész egyben van vezetőülést kell kijavítani (mint nekem) mert a kókusz alól már kibújt a vas itt-ott
megy havonta vele 500km távot szerintem még legalább 10 évig kocsi lesz alatta
a tankhajók hehézdízellel mennek.... egy nagy tankhajó többet szennyez egy évben, mint az összes magyar dízel és benzines személy és teher 10 évben
Nahhh sokáig fogom még ezt halgatni
megszületett amúgy az elhatározás, piacra teszem a hétvégi autót.... elektronyos lesz.... csak azért anyázok, mert ennyi pénzért beülhetnék egy új nx300-ba is
Tankhajoban mindenkepp.
ne általánosíts..... a dízel király
Fordítva ugyan ezt kérjük
Meg a diesel és nyomatékrugalmasság? Honnan veszel ennyi baromságot?
3literből meg turbóval agyonvágva a benzines is nyomatékos.
Diesel egyetlen előnye hogy takarékosabb, szóval a csóróknak való
Na aztán kiderül hogy te beszélsz hülyeségeket. A benzinesek is azóta fostalicskák amióta feltöltősök.
Marad a hibrid és a villany mint jó meghajtás
Na jó akkor tisztán fogalmazok.
Vissza akart jönni ez a csúszómászó és te adtad neki erre a felületet egy azóta már törölt galériával.
Szóval hazudok? Hülye vagy te csak nem forogsz.
Ezek szerint az üzemanyag pumpa, a porlasztó és a hajtókar is fos a DCi-ben....de a dieselek jók
Nem én szedtem szét. Kolléga meg azt mondta ez az alacsony nyomású.
Lényeg hogy a lamellás szivattyú egy fos....meg a porlasztócsúcsok is....más gond még nem volt
Azért 10éves autó még nem szar. Kicsit használt, de 15-20éves koráig túl nagy gondnak nem szabadna lennie.
Akkor még mindig a Fastra a legjobb autó...LPG-vel
A szöveg értelmezés és az éneklés külön kategóra!
De milyen unalmas volt az az 1év
Volt róla galéria.
Nem szeretném hallani.