Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerntem pedig erősen nem mindegy , mert alképzelem, hogy egy adag fosban ülök, vagy pedig egy öreg dízelben??!!
Dízelt = fos!
a han solo "hasonmás" kibaszott vicces
http://youtu.be/d7yJnm6DhtE
Azért az megvan, hogy nyugaton is csak a régi dízeleket tiltják ki, amikben nincs részecskeszűrő, úgyhogy én mehetek gazdagon... amúgy néztem, a Mercedes hoz ki új dízel hybridet, zöld rendszámmal win-win helyzet
Ettől nem kell tartani
Divat mindent a dizelre kenni, de a benzingőz se jobb semmivel, úgyhogy minden autót ki kellene tiltani, az meg lehetetlen.... és igen... sok az öngyilkos hajlamú biciklis
akkor azért elég sok öngyilkos jelölt van pesten
mondjuk ha nem lenne a sok dízel egyből egészségesebb lenne a biciklizés
A kifogások mestere Te vagy ez orvosi tény sajnos
A puzser lezs a fopolgi szteppelhetsz gyalog a belvarosban.
De,csak uresjarat van,meg van ket fuvar amit utnak kell inditani.Ducato dizel.
ha kocsival utazol akkor vannak benne lufik amiből friss vidéki levegőt szívsz?
ha nem rohansz alig kell több levegő biciklizéskor mint seggen ülve
szerintem ez csak egy kifogás a lustaság miatt
10km nyugiban fél óra, lihegés nélkül
Nekem lassan jönnek a nem kopó alkatrészek is, szaporodik a km és az útminőséget figyelmen kívül hagyva 110-zel hajtok át tökön-babon a kocsival, elvileg francia, puha a futóműve, bírnia kell.
Nekem a dizelekkel sem volt soha probléma... kopó alkatrészekenkivul semmit sem cseréltem
BKV biztos nem játszik, biciklizni meg nem fogok, hogy a szar pesti levegőt szívjam gazdagon... aki Pesten biciklizik az öngyilkos akar lenni
Fogyasztásban verhetetlen a dízel, más technológia, sokkal magasabb hatásfok. Minden esetre a "gondozásmentes" 1.4 szívó benzint nem cserélném le egy 1.4 szívódízelre. Az 1.4 turbó egy kicsi autóban maga a huncutság (lásd Alfa Romeo Mito, egy igazi kis méregzsák).
10km távért érdemes lenne biciklizni, elég kevés esős napunk van, arra a pár napra meg ott a csodálatos bkv
én amikor csepelre jártam melózni a pesterzsébet-kikötő távot gyalogoltam szinte mindig, csak ha szakadt az eső akkor volt busz
De amikor a fogyasztás cica harc megy mindig a kis benzinesek kerülnek elő akkor hol vannak a 3000ccm benzinesek?
Mindenki ki van feszülve a turbódízelek nyomatékosságán és bőszen hasonlítgatja a szívó benzineshez, ortó nagy ostobaság. Azonos ccm-t azonos feltételekkel lehetne érdemben összehasonítani, ergo vagy mind a kettőn legyen turbó, vagy egyiken se. Ha egy 2 literes benzinesre turbó kerül, az már bőven többet fog tudni, mint egy azonos dízel és ott is lesz nyomaték. Ha meg egyiken sincs turbó akkor nem is kell mondani, hogy a dízel jó ha el tud indulni, mire a benzines már felvette a pálya tempót.
Csak a fogyasztás lesz az, amiben a dízel megfoghatatlan.
Más dolgod sincs
És qrva jó
Én mindenbe bele tudok kötni.
Egy usákos RAM vagy F650 dízel többet szennyez mint egy megyényi magyar dízel.
a szabadságom alatt 3 hétig beteg voltam.... ezért nem mentem.... vírusos torokgyulladás, majd hangszálgyulladással antibiotikum kúra....
én a 6 kerben dolgozom és csábító az ingyen parkolás, adómentesség stb... nyilván ennek is vége lesz egyszer. (azért lehet érdemes lenne megvárni, hogy a grafén akkutechnológia adaptálható-e az autókba, de egyszer el kell kezdeni vllanyautózni, mert effelé tendálunk) reggelente 1 óra a 10km bejövetel, olyan dugók vannak. nem vagyok benne biztos, hogy pénzügyileg megérné, főleg, mert nyáron robogózom, de ezt meg leszarom. a faszom se fog ezért kisköbcentis benzinest venni azt megígérem, hogy nálam dízel autó mindig fog parkolni, mert imádom...