Azért az megvan, hogy nyugaton is csak a régi dízeleket tiltják ki, amikben nincs részecskeszűrő, úgyhogy én mehetek gazdagon... amúgy néztem, a Mercedes hoz ki új dízel hybridet, zöld rendszámmal win-win helyzet
Divat mindent a dizelre kenni, de a benzingőz se jobb semmivel, úgyhogy minden autót ki kellene tiltani, az meg lehetetlen.... és igen... sok az öngyilkos hajlamú biciklis
ha kocsival utazol akkor vannak benne lufik amiből friss vidéki levegőt szívsz?
ha nem rohansz alig kell több levegő biciklizéskor mint seggen ülve
szerintem ez csak egy kifogás a lustaság miatt
10km nyugiban fél óra, lihegés nélkül
Nekem lassan jönnek a nem kopó alkatrészek is, szaporodik a km és az útminőséget figyelmen kívül hagyva 110-zel hajtok át tökön-babon a kocsival, elvileg francia, puha a futóműve, bírnia kell.
Fogyasztásban verhetetlen a dízel, más technológia, sokkal magasabb hatásfok. Minden esetre a "gondozásmentes" 1.4 szívó benzint nem cserélném le egy 1.4 szívódízelre. Az 1.4 turbó egy kicsi autóban maga a huncutság (lásd Alfa Romeo Mito, egy igazi kis méregzsák).
10km távért érdemes lenne biciklizni, elég kevés esős napunk van, arra a pár napra meg ott a csodálatos bkv
én amikor csepelre jártam melózni a pesterzsébet-kikötő távot gyalogoltam szinte mindig, csak ha szakadt az eső akkor volt busz
Mindenki ki van feszülve a turbódízelek nyomatékosságán és bőszen hasonlítgatja a szívó benzineshez, ortó nagy ostobaság. Azonos ccm-t azonos feltételekkel lehetne érdemben összehasonítani, ergo vagy mind a kettőn legyen turbó, vagy egyiken se. Ha egy 2 literes benzinesre turbó kerül, az már bőven többet fog tudni, mint egy azonos dízel és ott is lesz nyomaték. Ha meg egyiken sincs turbó akkor nem is kell mondani, hogy a dízel jó ha el tud indulni, mire a benzines már felvette a pálya tempót.
Csak a fogyasztás lesz az, amiben a dízel megfoghatatlan.
a szabadságom alatt 3 hétig beteg voltam.... ezért nem mentem.... vírusos torokgyulladás, majd hangszálgyulladással antibiotikum kúra....
én a 6 kerben dolgozom és csábító az ingyen parkolás, adómentesség stb... nyilván ennek is vége lesz egyszer. (azért lehet érdemes lenne megvárni, hogy a grafén akkutechnológia adaptálható-e az autókba, de egyszer el kell kezdeni vllanyautózni, mert effelé tendálunk) reggelente 1 óra a 10km bejövetel, olyan dugók vannak. nem vagyok benne biztos, hogy pénzügyileg megérné, főleg, mert nyáron robogózom, de ezt meg leszarom. a faszom se fog ezért kisköbcentis benzinest venni azt megígérem, hogy nálam dízel autó mindig fog parkolni, mert imádom...
http://youtu.be/K-WKf63Q_ek
http://youtu.be/d7yJnm6DhtE
mondjuk ha nem lenne a sok dízel egyből egészségesebb lenne a biciklizés
ha nem rohansz alig kell több levegő biciklizéskor mint seggen ülve
szerintem ez csak egy kifogás a lustaság miatt
10km nyugiban fél óra, lihegés nélkül
én amikor csepelre jártam melózni a pesterzsébet-kikötő távot gyalogoltam szinte mindig, csak ha szakadt az eső akkor volt busz
Csak a fogyasztás lesz az, amiben a dízel megfoghatatlan.
én a 6 kerben dolgozom és csábító az ingyen parkolás, adómentesség stb... nyilván ennek is vége lesz egyszer. (azért lehet érdemes lenne megvárni, hogy a grafén akkutechnológia adaptálható-e az autókba, de egyszer el kell kezdeni vllanyautózni, mert effelé tendálunk) reggelente 1 óra a 10km bejövetel, olyan dugók vannak. nem vagyok benne biztos, hogy pénzügyileg megérné, főleg, mert nyáron robogózom, de ezt meg leszarom. a faszom se fog ezért kisköbcentis benzinest venni azt megígérem, hogy nálam dízel autó mindig fog parkolni, mert imádom...