Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép vagyok ma is!
Ez is jobb, mint az Echo TV
Mindig van lentebb!!
A legrosszabb esetben finom csapágyfém -por lehetne benne max,meg egy kis korom, mert ha egyéb is van benne akkor azt szerintem már füllel is lehet hallani, ha csak nem szenved hallási problémával !
Nekem is csak ennyit tanácsoltak. A Renault 1.4 8v blokkba írnak elő 10w-40-et és és 5w-40-et is és mivel az előző gazdája nem volt túl gondos, így 5w-30 van benne azóta. Az első két olajcserénél hozott ki szutykot, a harmadiknál már semmit és azóta is gyöngy tiszta a blokk. Amíg nem kezdi el enni az 5w-30-at, addig marad benne ez, úgy veszem észre, hogy szereti, nagyon szépen dolgozik vele.
" Széljárás? " Az már megvolt, korán reggel a kolbászos babfőzeléktől !
Nagyon régen , (évtizedekkel ezelőtt, még a kőkorszaki Pannónia-korszakban) , én Petróleummal öblítettem, de amikor kb harmadik olajcserekor sem jött ki semmi, elhagytam. Régi olaj le, friss olaj vissza -töltve oszt jóvan! B......a meg a gazdája mondtam magamnak! De, ha ilyen mosogatós ingeretek van akkor szerintem mosni jobb a petróleum.De vigyázzatok, mert a mosónők korán halnak! De az is megesik, hogy megasszák őket! Vagy a mosómedve! De a legjobb ha a friss olajon kívül semmit nem tesztek bele ! Úgyis ott van a friss olaj. De ezt mondja a Zoli is kicsit feljebb!
Pontosan. Az olaj tisztítja a motort önmagában. Ez a "lerakódás" dolog csak marketing.
Ahova lerakódik az a kartergáz elvezető cső, meg az olajteknő, de leginkább az olajszűrő.
De az olajteknőből is leereszti az ember a trutyi jó részét olajcserénél.
Szedtem szét párszor a Hondámat, és annak is tiszta volt mindig az alja is.
Alapvetően nem.
Szimeringek tömítések manapság bírják. Régebbi gumit szétmarhatja. Taknyot csinál belőle.
Viszont az olajjal keveredve trutyi lesz belőle és erősen elsavasodik az olaj, ami már káros a motornak. Ráadásul felveszi a vizet is.
Szóval használni nem használ, de legalább van esély a károkozásra.
Tény hogy felold sokmindent, de ugyan ez igaz a benzinre, vagy féklemosóra is.
Széljárás?
Szép jó reggelt Motorosok! Qrva hideg volt reggel, de azóta is "süt" a Nap ! Meleg még nincs , de erőlködik, pedig reggel fagyott, így aztán nem sokat érezni belőle! Szerintem tartogatja májusra az erejét . Egy a lényeg, :nem esik, és talán nem is fog!
21 éves nagyon nem karbantartott hondában sem volt lerakódás.zero,semmi,nuku.Akkormeg minek?
A felületkezelések, tömítések lájkolják ezt a videót.

Gázolajjal szokták a régi motoroknál, de ma már azt sem használják. Szét-öblít-össze, ez ma a módi.
Azt nem vágom,hogy jót tesz e Az biztos, hogy a fékfolyadék valami kemény cucc leeht, a festést is megmarja. Tuti, hogy a trutymót is leszedi itt már csak az a kérdés, tehet-e tönkre valalmit a motorban?
Fékfolyadékkal? Na az biztos jót tesz a motornak
A hűtőborda semennyire, kb vagy 30-40fok, a vezetékek meg esélytelenek a melegedésre. Azt a gumi harangot kéne kihagyni a gyártók szerint, hogy a led hűtése megfeleleő legyen. Ha nem tud rendesen távozni a hő meleg ugyan nem lesz bent káros mennyiségben az alkatrészekre, viszont kisebb lesz a hőelvonás a ledchipről, ami a korai tönkrementeléhez vezethet. Van aki a ventist nem javallja, van aki a sima hűtőfelületest. Vannak venti nélküli, hővezető sodratokkal ellátottak, azt nem tudom mennyire hatékonyan hűt.
A vetítési képet sokminden meghatározza, leginkább a fényszóród belső tükör kialakitása, meg valamelyest a LED is. Ki kell próbálni, nem azt mondom hogy egy 50ezressel, de ami már jó lehet az 10 ezer körül kezdődik árban. Szerintem. Amit lefényképeztem, az másféléve 15 ezer volt párban.
A gumiharangra: ha tudsz szerezni valahonnan másikat, én azt csinálnám, hogy akkora kört vágnék rá, hogy a kerek ventis rész kicuppanjon rajta, akkor zárt is lesz a lámpa meg a hűtés is biztsított.
Meddig tart venni egy szettet es kiprobalni?
A hűtőbordák mennyire melegek? Nálam az a félő, hogy nem fogja tudni leadni a hőt mert egy szűk kis helyen van ami szinte vízmentesen is zár. Az oké hogy a lámpatestben nem lesz forróság, de ha mögötte nagyon felmelegszik a led”izzó” vagy mittudomén minek mevezzük, világító alkatrész akkor ott megperzseli a vezetékeimet, az az egy a probléma. Az izzó az nem lóg ki annyira hátrafelé a lámpatestből és még egy gumiharang is elszigeteli, de ez a led hosszú hátrafelé.

Nézegettem, hogy a H4, mondjuk prémium márkának, nem ilyen gagyi kínai fosok mint amit egyesek aggatnak a motorjukra, azoknak már elég apró a led. Igaz, hogy drága meg nem használható közúton de ha nem egetrengetően szar a vetítési kép de sokkal nagyobb a fénymennyiség akkor én kibékülnék 1-2 hülyével aki villog
Mai termés...traktor WS Honda...
Nekem is van a kertben medvehagyma, de még csak zöldül, virágozni egy hónap múlva fog.
A virágok meg a medvehagyma már mutatta magát.
Kösz.
Nagyon jól esett.
Ez volt az idei első hegy.
Na vazze, eszembe nem jutott