Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haverom éveket küzdött egy 350/634-essel, még valami jeladós Trabant gyújtás, meg minden bizbasz volt rajta. Aztán beruházott egy Vape gyújtásra (70 ezredes volt), azóta a Fekete-tengerre is lemotorozott vele.
Amúgy eladó a gép, ha valakit érdekel, ennek a gyújtáson kívül sosem volt baja, nagyon egyben van.
Ez meg nem kínai, szóval hamisítvány
Az enyémet sem kérdezték meg sokáig oszt kiderült, hogy gyanúsan olcsón hirdettem, oszt innen vitte egy fórumtárs. Nem pörög a magánhirdetői dolog, mindenki kereskedésből szeret vásárolni.
Látom neked is volt "izgi" motorod
Hát amikor kilőtte az egyik gyertyát, akkor az izgi volt, meg amikor leszakadt az első futómű, vagy kilőtte a telószimeringet, ezek eléggé izgik voltak

Szóval a Honda dög unalom. Felülök, beindítom, megyek ahogy jól esik, minden helyzetben tudja amit várok tőle, tankolok. Nincs vele sok izgalom, és ez így van jól
Eleve nagyon kevés ilyen van, plusz ha van is, abból is 10-ből 9 baráti körben cserél gazdát, mindig lecsapnak rá az ismerősök. Szóval ezért teljesen irreális az éves 2000 km-es futás. Az reálisan 1-2 jobb túra vagy 1-2 hónapnyi öröm motorozás.
Aki nem akar száguldozni, annak elsőrangú.
Főnököm is egy GS500-at cserélt NC-re, mert az kevés volt az ő méretéhez.
Az automata is nagyon jól teszi a dolgát. Meg sem érzed a váltást, csak a kattanásból tudod hogy váltott.
Valamiért fél év óta mégsem bírják eladni.....
Nem biztos, hogy nem valós a km, esélyes, de nem biztos, én a 2004-es gépemet 42 körül adtam el pusztán mert az utóbbi 5 évben alig indítottam be, vannak ilyenek, no meg az lehet, hogy óracserés volt, persze én is nehezen hiszem az ilyen kevés km-t, de azért akad olyan is.
Ha zavar a rázás, akkor a Transalp is kilőve, az V2-es, mindig lesz egy kis vibráció. Pedig az nagyon kényelmes és Honda is. Egy halom gépet el kéne vinned egy próbakörre, máshogy nem derül ki a dolog.
Nem a kátyúk zavarnak a GS-sel sem, hanem a kormány-ülés-lábtartó háromszög nem adja ki, illetve a GS500-on brutális a kormány és a lábtartók vibrációja pont a legkellemesebb (100-120 km/h) túrtempónál: rázsibbadok a motorra egy óra alatt teljesen.
Csak álmodozom, idén biztos nem lesz motorcsere. Nálam a külső megjelenés huszadrangú szempont, a - használt, 10 év körüli - motor megbízhatósága, és üléskényelme annál fontosabb. Injektoros, ABS-es gépet szeretnék, valahol az 50 - 80 LE körüli teljesítménytartományban, a lehető legjobb üléskényelemmel. Valószínűleg kereskedőtől, beszámítással, hogy ne kelljen az eladással foglalkoznom. Ja, és japán fanatikus vagyok, abból is leginkább Honda-rajongó.

Amikre tényleg vágynék: Honda NC700X, NC750X, CB500X. (Viszonylag fiatalok, de qrva drágák még...)
Amin esetleg elgondolkodnék: az előbb említett CBF600 fejidommal, a Suzuki DL650 (bár ez nekem magas és nehéz...)
Ha a gerinced kímélése a cél és nem vagy 175 centi alatti, akkor a 600-650-es túraendurokat is nézd át, mondjuk egy Honda Transalp 650-nél ár-értékben jobb és kényelmesebb motort nem fogsz találni. Nagy kerekek, puha rugózás, semmit nem érzel az aszfalt útból.
Ez a Breva, a váltó gondokat más Guzzi tulajtól nem hallottam még. Ugyan az a szép hangú, rém egyszerű levegős V2-es blokk, csak egy szép naked vázban, nagy és puha üléssel, magas kormánnyal. Azért egy ilyenre is huppanj rá, az olaszok értik a kényelem dolgát.
Anno a 750-es Nevada csoppereket (is) nézegettem, volt egy ismerősömnek. Imádtam a kinézetét, a hangját, de nekem - mint minden csopperen - nagyon kényelmetlen volt rajtuk ülni. Így esett ki a másik kedvencem, az 535-ös Yamaha Virago is. Tíz percig nem bírnék rajta maradni a porckorongsérvem miatt: a gyárilag (is) előre tolt lábtartó miatt pont ott terhelődik a derekam, ahol legjobban fáj. Ismerős Guzzi Nevadájával volt gond bőven, komplett sebváltó felújítás is kellett - rohadt drága volt.
Az öreg GS-em is 500 körül ér, pedig én pontosan ennyiért vettem lassan már 4 évvel ezelőtt. Nagyon sokat drágultak a használt motorok sajnos.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/moto_guzzi/breva_750/moto_guzzi_breva_750_i_e-11462512

Ez az ülés és a kormány magasság pont neked való lehet, ültem ilyenen, nagyon kényelmes, jó az ergonómiája.
Ehhez képest igen jó áron vettem az 1000-es injektoros, nagyjából talán valós km-es, karcmentes gépemet 750-ért. Nagyon drágák ezek a CBF-ek.
Az aggaszt még egy kicsit, hogy karbis, tehát benzintemető. na meg 4 karbival jókat lehet szívni, lásd Zoli!
Ahha,csak a berohadt fékekre 50e felett van az alkatrészár.
Ja, és van benne ABS - ha lesz még másik motorom, akkor tuti olyat veszek.
Az üléspozíciójára lennék nagyon kíváncsi - hátha jobban "kiadja" mint a GS....
ŐŐŐőőőőőő,láttam a főtengelycsapágyaimat.Meg a hengert.
Nincs ennek semmi baja valószínűleg, szimplán elmúlt 10 éves, 600-as és tekert órás, felárazva 1.1-re. Magánszemélytől, reálisabb km-rel is ilyen drágák ezek? Meg egy 600-as Hondához milyen motorikus garancia kell? 10 évente kiég egy fesszab meg néha gyertyát kell cserélni?
Egy év motorikus garit ad rá - ha 60 - 65 ezer van benne (mint a hibátlan GS-emben) akkor sem lehet szétfosva a blokkja.... ...rosszul gondolom?
2007-es kamu km-es motorért több, mint 1 millió, ugye ezt nem gondolták komolyan?