Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ki járatos ebben a pénzrabló vindózban?
mert a régiek gépre szóltak új gép új vindóz
a w10 is ilyen? mert az kicsit másabb mint az előzőek
az a kérdés hogy ha van egy alaplap csere akkor ugrott a w10? lehet venni ismét sok pénzért?
Haverom is csak azért a sor2-es 2T hangért nézi el a konstrukciós hülyeségeket.
Az idő mindent megszépít
Jawa simán szar volt. MZ kevésbé.
Volt nekem mindkettő a különbség hogy a Jawa már a roncstelepen van MZ-ből meg mindkettő jó még mindig.
Nem olvastam vissza mert ahogy látom csak a sz...tartályok írtak.
Vagyis jogsi az volt, kategóra nem...meg néha rendszám sem.
Igen, a Gilera-mon meg rendszám sem volt soha. Motorozni akartam és motoroztam, a többi csak sallang.
Jogosítvány nélkül?
Igen, az Mz volt a kevésbé rossz. A Jawa-nak viszont a bölcső váz+bukókeret és a 350-es 2 hengeres, fantasztikusan szép hangú motorja volt a nagy előnye. Nekem a 250-es Mz és a 350 Jawa közül toronymagasabban a Jawa-val volt jobb motorozni, szuper az a 350-es 2 hengeres.
Nem akarok márkaháborút kirobbantani, de szerintem a Jawa sokkal több sebből vérzett mint az MZ.
Igazából az MZ gyári állapotában is használható volt, feltéve ha nem képzelted magad Freddie Spencer-nek.
Ezt írtam, minden szoci motor elnagyolt tervezési hiányossága orvosolható házilag, utána egy szuper megbízható kis szerkezet lesz mindegyik.
Mivel a 3-ast használtad a legtöbbet nyilván elkopott a léptetővillája.
Még az én kezemben is bírta 25-40000 km-t, pedig fúrtam faragtam s állandóan nyeleztem, ráadásul 50-es benzinnel.
Akik normálisan használták azoknak elment 50-60000-et.
Volt cimborám aki állandóan a Fekete tengerhez járt vele.
Én minden szoci motorral vidáman elmotorozgattam, ha a fontosabb műszaki típushibák ki voltak javítva. Nincs köztük jó vagy rossz, mindegyik egy kompromisszumos közlekedési eszköz, de ha nincs más, akkor nagyon szerethetőek.
ETZ amúgy egy király gép. Azt látszik hogy rendes mérnökök tervezték, még ha voltak is típus dolgai, de sokkal jobb szerkezet volt.
ETZ nagy baja, hogy aki tervezte nem látott még embert közelről.
Ezért a Jawa jobban motorozható és kényelemes volt, de egyéb dolgai miatt nem sírtam vissza miután lecseréltem.
Egyébként igen, erős volt a váz, csak szar volta az anyaga és a csapágy felfogatás elég gyorsan kitágult.
Én hallottam mástól is, csak más nem esett pofára vele mint én
Én is pajtából vettem 25ezek KM-el. GOndolkodj, miért volta ezek mind pajtában ilyen kevés km-el?
Senkitől nem hallottam még ilyet, hogy a Jawa amúgy brutál erős vázán vagy a puha futóművén eltört volna valami. A tiedet szét egykerekezték vagy nem tudom. Haverom pajtából vette 40 ezerért, alig 20 ezer km-rel. Elejétől a végéig felújította és a gyújtáson kívül semmi gond nem volt vele.
Az Mz Etz meg egy idő után elfelejti a váltóban a 3-ast, a váza meg katasztrófális, az is tele van buta megoldásokkal.
Na, ez a tekert órás: múlt hét csütörtökön (2019.03.14-én) helyezték először Magyarországon forgalomba! F@szom!
Jawa úgy szar ahogy van. Hülye megbízhatatlan megoldásokkal zsúfolták teli.
De tény hogy a gyújtás volt a legfeltűnőbben szar.
Megszakító is úgy szar ahogy van, de abból kaptam valami márkás olasz utángyártottat, onnantól kezdve nem volt vele gondom. Előtte meg 200km-enként elkezdett csörögni, megálltam beállítottam és mentem tovább
Illetve trabant trafókat tettem rá, az is sokat javított a megbízhatóságán.

De olyat még motoron nem láttam hogy leszakad a futómű anyagfáradás miatt, meg hogy eltörik a váltóban a tengely.
Egy egy hosszabb túra után egy marék csavart kellett mindig pótolnom. Mondjuk ez akkor szűnt meg amikor beraktam egy gumi szilentet a váz és a blokk közé.
Ez elektromos kapcsolók is kotványok voltak.
MZ és a Honda csak a simán elhasználódott, de a Jawa "izgi" volt
Én buzerálgattam egy darabig, de 3-4 éve nem láttam, gondolom megvan még bár a fene tudja ellenben igen jó kis gép volt sok km-rel gond nélkül, csak a szokásos, karbikra kell figyelni meg a kopó dolgok.
És megvan még a gépe? Bírja a gyűrődést, Kopó-fogyókon kívül kellett BÁRMIT is rá költeni?
Gyűjtöm az információt ezerrel - kicsi pénzért lehet mégis váltanék idén?
Ha belegondolok, hogy havernak igaz, hogy ABS nélkül, de egy szintén 2004-es CBF-et vettünk ugyanennyiért csak épp 8 éve akkor nem csökkentek nagyon a használt árak.
Momentán ami nekem izgi az az első 19-es évadkezdés a vezérgéppel.
Ami van az tengernyi füst,billegő hokedli és rendőrök.
Ami nincs az féklámpa,adásvételi,biztosítás,elöl indexek,amúgy sincs index csak világít,fékhatás csak módjával.Miután visszatol a szivató de nem meleg meg akar fulladni.
Amúgy jó volt a háztömkörüli dzsípí.
De ezt pont egy Honda márkakereskedés hirdeti - motorbeszámítással, egy év motorikus garanciával....

Más. találtam egy olcsót!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbf_600/honda_cbf_600_abs-14150344
Tavasszal Zoliékkal egy rövid osztrák gurin voltam a vőaspiráns NC750X-ével normál váltóval, előzgetésnél pályán valóban lehetne erősebb, de nekem már elég volt a hegyekben, igazából szeretnék egy ilyesmit venni, nekem már elég lenne.