Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valoszusitem hogy ezert is van a szurkeben csak menetfenykent led,a tompitott es tavolsagi sima halogen.
Lesz a a ktm-ben még giros lámpa, na meg a superdukegt-ben és a 1290T-ben “kanyarkövetős” kétoldalt egy egy lámpa ami pl a T-ben 3-3 részre van osztva és dőlésre kapcsol fel.
Nekem is a tungsram valt be, vagy GE attól függ kitől veszem, most már talán újra egy a két márka.

Nagy hőt termel a led, nem véletlenül hűtőbordásak vagy ventisek
Mert a lednek nincs szórt fénye.
Hőt töredékét sem termeli mint a halogn. Felületi ugyan elég magas de a sugárzott nulla. A gyújtóponttal van a legnagyobb probléma. A mai számitógéppel tervezett tükröző felületeknél meg jelentős a kérdéskör. H7 esetén is kevés ami jó. A halogén aránylag kicsi pontban adja ki a fényt, a led meg relative nagy felületen a szükséges fényáramot, ami nem helyezhető teljes mlrtékben a gyújtópontba.
Csak példa, vettem sima h7 égőt emeltfényű osramot. Kibaszottul nem láttam sokat az uton. Kivettem és az összes háznál lévő na meg a helxette megszokott és megvett tungsaram megához klpest az izzó bura a tányérhoz kpest az osramnál pont közlpen volt, a többinél 2 mm eltolással a középpomthoz képest. A tungsram mellett már tökletes volt a felület megvilágítása. Az osram azota is polcon. Fénye jó de a felülezre vetitve szar.
A ktm es srac videojaban lattam hogy az 1290 es duke-nak a ledes lampaja sotetben szikeszeruen vagja el a sotet-fenyes reszeket.Egyik oldalon vaksotet masikon meg bazifenyes,nincs szórt atmenet.Ez nekem nagyon zavaro.
nem jó, kidobtam
Ha tudta volna az ember, hogy egyszer ennyit fognak ezek érni, akkor mindet eltette volna szépen leponyvázva. Én régóta vadászok egy értelmes árban lévő Davunia-ra, apukámnak lenne meglepi, az volt az első nagyobbacska motorja és imádta. Meglepném eggyel.
Hazudjak?
Nem is merek venni, még drágát se. Meg nem tudom mennyi hőt termelhet, hátrafelé burkolt teljesen a fejidom, kisventis kellene talán de az is csak ott forgatja bent a meleg levegőt
H4 helyett elég kompromisszumos.
H4 helyett kiváncsi lennék milyen a led.
Isten ments
Ugye hogy szereted a japán motorokat?
Valaki mondjon már időjárás jelentést
Balatonon mizu?
Nagy falúba süt
De még hideg van

Legyen némi téma is...
Kollégám beszerelt a 4kerekübe C6 H7 ledet...
Lehet hogy szaaar a vetítési képe, de k..a jó fénye van

Valaki itten, használ ledes fényforrást? (Halogén helyett)
Tapasztalat
Aha, persze, elnekezd.
Reggelt
Szebb vagyok
Szép reggelt, szép vagyok!
Ma pedig már mindegyik ritka. Ja és akkor is a sárga volt e legmenőbb!
Egyszer itt volt egy haverom unokatestvére a Partiumból.
Mikor meglátta,hogy egy piros 250-es ETZ-vel vagyok (akkor a bátyámé volt még :) szinte könyörgött,hogy vigyem egy kört.
Visszaérkezésünk után azt mondta, "ha kijössz hozzánk az összes csaj a tied lehet!"
Az etz az idő tájt váltotta a régi mz-t, trophy mz-t jawat 250 simsont, Az ETZ volt a new deal új irányvonal
Az első generáció még dobfékkel 88 tól már tárcsafékkel jöttek Lehet itt ezeket szidni, de az én időmben akinek volt egy ilyen etz-je az istenkirály volt. Annak voltak bőséggel haverjai és csajból is akadt a hegyére. 16-18 éves gyerekek álma volt ez Az ETZ útlevél volt boldogsághoz Amikor ezek a gépek megjelentek a fentebb felsorolt úgynevezett nagymotorok a háttérbe szorultak. Leváltotta Őket. A 125,150,250, 251 típusokat gyártottak. A legnépszerűbb és talán a legjobb is a 250-es volt.
A bártyám a keravilba vette 31000 ft-ért. Legalább 3 ,5 kilométere van a házunktól annyit csináltak neki, hogy felfújták a kerekeket és egyenesbe állították a kormányt majd hazatolta. Aztán otthon félnapi szerelés után(indexek, tüküör stb. mert ez mind szállított, tárolt állapotban volt) üzembe helyezte. nem is volt motoros aki nem kzdte azonnal bütykölni átalakítani. Első sárvédő lerövidít, sportkormány, kipufogóvég elfűrészelése, farokidom szerkesztés stb. Aztán kb. egy hónapos volt a motor amikor a komája vezetett, ő hátul ült aztán a gösser söröző előtt egy eléjük kiforduló trabantot telibevertek olyan 70-el Nos a cimborájának mind a két keze és mind a két lába eltört, a bátyám meguszta néhány karistal és zúzódással A farmerdzseki sokat fogott aztán egy utánfutóról lökték le otthon a kertbe a roncsokat /1 hónapos motorról beszélünk/ Majd mindenki számolgasson az akkori fizetéséhez mérten 88-ban mit ért 31 ezer ft. nagy sokára apránként éledt újjá a gép. Az eredeti váz maradt (már a papírok miatt is) és a blokk sértetlen volt. Asszem ezen kívül meg a kábelokon kívül mindent cserélni kellett. Mire szépen elkészült kb. 1 év addigra ráment még egy fél motor ára, na ekkor vettem én meg 20 ezerért, mert már a bratyó inkább zsigulira gyűjtött Az etz a kornak megfelelően hibátlan motor volt, egyszerűen azért mert akkor a keleti blokkban nem volt nála jobb Lehet itt szidni csak nincs értelme Akkor az volt a jó most meg a mostani motork a jók. Csak hát a cocializmusban azt vett az ember amit vehetett. nekem pl. a váltóval sosem volt bajom. A vázáról azért nehéz nyilatkoznom mert a karamból miatt ferde lett ezért jobbra nagyon könnxen lehetet vele borítani, balra pedig elég darabosan kicsit patogott a motor
Aztán jáwával is volt tapasztalat amikor brahiból megvettünk egy verolexet. Nem tudom mond-e valakinek valalmit ilyen rokkant kocsi volt Bőregérnek hívták. Na abban egy 350-es jawa motor dohogott 110-et símán vitte mind előre, mind hátra ugyanis irányt a gyújtás megáltoztatásával lehetett váltani. Csak ha tolatni akart vele az ember előszőr le kellett állítani, hátramenetbe tenni, újból beindítani. ha ismét előre akartunk menni akkor feladatsor ismétlődött
Aztán, ha véletlenül nem működött az önindító( mert volt hozzá) akkor volt egy berántó karja Nos aki azzal el tudta indítani az nem is volt rokkant legfeljebb utána lett
Elhúzta a lánc!
Mindig széttuningoltuk,reszeltünk mindent!
Felömlőt,beömlőt,leömlőt, csináltunk rezót,gyalultuk a hengerfejet,fúrtuk a főtengelysonkát,nagydugó,megatökömtuggyamittanáltunkki!?
Hiszed vagy sem de volt olyan blokkom ami körbecsavarta az órát!
Elindulni művészet volt vele, alapjáratot nem lehetett állítani, de iszonyatosan ment
Anno ,Debrecenben nem volt ilyen szociban ellenfelem!
Kilencven előttről beszélünk!
Mert Te semminek sem tudsz örülni?!!
írtam neki hogy mennyire legal ez a számla dolog
nehogy vazelin nélkül tágítson a nav análisan
Ez egész jónak tűnik. Még lehet engem is érdekel.