Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk igazad van, nálunk is aki csak 2 műszakban van annak 160 a nettója és most lengették be a fizucsökkentést mert hát vége a munkaerőhiánynak, bevették a táblákat a környéken.
Azért 200 ezer egy gyári munkásnak napi 8 órával ritkán van meg
A mostani árakhoz minimum 150kellene 1 főre, persze családban
Az átlag fizetésekhez néztem, őszintén szólva a lakosság kisebbik része keres nettó 200 ezer felett. Tudok építészmérnökökről, akik 120 ezer környékén kapnak és banki (csak) középvezetőkről, akik nettó 800 körül.
Alkalmazottként dolgozni szar, de ha mindenki vállalkozó lenne, akkor egymást nézegetnénk, bevétel nem lenne.
Ebbe most a kőgazdag burzsoá bútorboltost és radar technikust ne vegyük bele.
Aki meg ebben az országban albérletbe kényszerül alkalmazotti fizetéssel, annak ott vége is a jövőnek.
ööööö ezt annak mond akinek ebből kell megélnie családostól......csak számolni kell, hogy sikerül-e? .....persze éhen nem hal, talán a rezsi jó része is be lesz fizetve némi csúszásokkal, de ha albi van vagy hitel a sajátra akkor legfeljebb csirkeszárny/farhát minden nap és az is darabra kiszámolva, van pár kollégám akik nem panaszkodnak, de nem jutnak semmire.....
Zolinak fussa rá...
30 meg a 60 között azért van különbség, bár nem tűnik soknak de pont a duplája
60 bol siman kijott az 1600 km es meses nyugati tura.
most hogy mondod valaki szarik a bokorban.
Gyárban melózva a szalag mellett vagy soron a 200-300 nettó nagyon nem mondható rossz fizetésnek, haver.
Most pünkösdkor voltunk kint románba 4 nap 3 éjszaka tankolás szállás kaja 50e volt szerintem ez telljesen baráti!
Nekem egy 1500km túra kb 30 ezer volt ebből szűk 25 a benzin
Románoknál volt hogy 6 lei volt a vacsora+reggelim nyárson sütve , de többnyire inkább 15-20 attól függ mennyi extra volt mellé
Évi 4 túra volt a max meg egy kis lötyögés itthon olajcsere 5-6 ezer szivacs szűrő gumi meg kukázott cross többnyire ingyen kaptam félig kopottas állapotban
Szóval nekem évi 400 akkor se jött volna össze ha minden túra este egy 50 lei értékű félcigó muffot seggberakok
A boltod előtt lopja a nyitott wifidet Két bútorpakolás között nézd már meg nem-e ólálkodik vaalki a bokorba
Értem én Ha közel lennék a húsosfazékhoz a nernél én sem a cigányoknak osztogatnám a pénzem hanem a családra költeném. De mi a fasznak rak ide fel egy takony ilyen bicskanyitogató videót. Hogy aki gyárban szar 2-3 kiláért dolgozik az tudja,hogy az életben nem lesz esélye ilyenre
A ratyedli apámfasza kapott ket hajlektalan kozt ingyen netet?
Ennyi, könnyű az élet, ha előtte apuka már feljutott a felső 10 ezerbe és "kérem szépen"-re érkezik a 30 milliós kocsi a friss jogsihoz.
bírom az ilyen 22 éves hülyegyerekeket életében munkát nem látott de sportaudi az van
Cipelgesse az, akinek 2 anyja van 1 faluban. A pecát is modulárisra fejlesztettem, minden bot felszerelve, minden bedobozolva, a parton már csak bontok, csalizok és mehet is be a cucc, a tököm szerelgessen a víznél.
Csónakot is tavasszal letesz, ponyváz, ősszel elvinni teleltetni, alját alga gátlózni, többet nem szeretnék mókolni vele.
Az Zoli32 volt, téged akart, de eltévesztette!
Te már a kőbányai hajléktalanokat is megszívtad....
Nekem a motorozás egy évben 10 millióba kerül pályanapok stb.
Fene tudja, motor és motoros válogatja: én is 8 ezer körül megyek el egy évben, az 125 ezer benyára. Évi átlagban nem öltök el 75 ezernél többet a primitív kis gép karbantartására és a motoros ruházkodásra együtt sem. Én eddig (6 év átlaga) - évi 2 kilóból motorozok, nem kevesebbet mint szeretnék. (Első 2 évemben, a kis 125-össel még ennyi sem volt a költség). Ezen kívül a másik hobbimra (fotózás) az elmúlt évek átlagában egy százast tapsolok el kb. Többet nem is tudnék, mert nincs miből.
lerakod simán a csónakot az akksit, motort viszed hozzá minden alkalommal
ha bele kell nyúli akkor horror De azért kapott olyan motort amilyet, mert van hozzá minden és filléres (audi turbódízel) a hajtómű macerásabb. Belmotoros