Azért csak 20+ Éves szarok ezek
Azért a hengerenkénti injektor plusz hozza minden kacat az sem olcsó pl egy ktm injektor 30 rugó volt egy éve aztán ez nem is komplett csak a spricc része
Jah,itt a 4 karbit osszekoto minden O gyuru szar volt,egyenkent kellett binzsizni boltban hogy mekkorak,mert a gyari keszlet arabol 2 inyektorsort vehettem volna.
Nem veletlen aruljak potom penzert az inyektorsorokat mig csilliardert a karbikat.
Ezen kívül ezer minden tilthat
Egy szaros tps jel hiba miatt meg tud állni mind
Egy ismerős alufólia+faszén kombináció segítségével tudott olyan ellenállást összehozni hogy haza tudjon jönni
De pl az olasz testvére (pegaso) el se indult hasonló esetben
Aztán a mongol sivatag közepén nehéz Az ilyet javitani
Akkor nem kimondottan világjáró motor
Jó dolog a technikai fejlődés. De ha menni kellene messzire (nem nyugat) tuti valami 90-es évekbeli egy hengeres lommal tenném
https://www.ebay.com/itm/Trium...
Azért a hengerenkénti injektor plusz hozza minden kacat az sem olcsó pl egy ktm injektor 30 rugó volt egy éve aztán ez nem is komplett csak a spricc része
Nem veletlen aruljak potom penzert az inyektorsorokat mig csilliardert a karbikat.
Miahalaltol ved?
1000 Ft volt az a kis picsa csésze tömítés és hibátlan lett
Indulás előtt ki kell dobni a 30 éves gumikat belőle aztán elmegy még 30 évet
A ditekk ota nem toszigaltam annyit motort.
Egy szaros tps jel hiba miatt meg tud állni mind
Egy ismerős alufólia+faszén kombináció segítségével tudott olyan ellenállást összehozni hogy haza tudjon jönni
De pl az olasz testvére (pegaso) el se indult hasonló esetben
Aztán a mongol sivatag közepén nehéz Az ilyet javitani
Jó dolog a technikai fejlődés. De ha menni kellene messzire (nem nyugat) tuti valami 90-es évekbeli egy hengeres lommal tenném