Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Az ellen nem véd!"
Kb 20-30 kozt arulja az aki el akarja adni,de nekik is nehez,persze van aki 100 ert,de az hulye.

https://www.ebay.com/itm/Trium...
Mivel kb 15 eve mindenben inyektor van.Mostmar a csettegokben is.
Azért csak 20+ Éves szarok ezek
Azért a hengerenkénti injektor plusz hozza minden kacat az sem olcsó pl egy ktm injektor 30 rugó volt egy éve aztán ez nem is komplett csak a spricc része
Jah,itt a 4 karbit osszekoto minden O gyuru szar volt,egyenkent kellett binzsizni boltban hogy mekkorak,mert a gyari keszlet arabol 2 inyektorsort vehettem volna.
Nem veletlen aruljak potom penzert az inyektorsorokat mig csilliardert a karbikat.
Nya szoval,mindket fajzat töltő panel,a nagybbik protection.
Miahalaltol ved?
Nekem is folyt anno az xt karbi
1000 Ft volt az a kis picsa csésze tömítés és hibátlan lett
Karbi kb felesleges tartaléknak
Indulás előtt ki kell dobni a 30 éves gumikat belőle aztán elmegy még 30 évet
azok fényevők.
szivattyú relé.Baszki,azmeg draga is volt,a karbik ugy szivarogtak mint a titanik.
De még mindig nem mondta meg senki mit dolgozik egy bölcsész. Meg mit tanul.
Tudod hanyszor nem indult az a mocsok honda a karbi,benzinszivattyu,vagy a szivattyu miatt?
A ditekk ota nem toszigaltam annyit motort.
Azért az injektorosok sokkal ritkábban állnak meg, mint az öreg karburátoros kacatok. Bár igaz, egy hengereshez tartalék karbit vinni nem nagy ügy.
Ezen kívül ezer minden tilthat
Egy szaros tps jel hiba miatt meg tud állni mind
Egy ismerős alufólia+faszén kombináció segítségével tudott olyan ellenállást összehozni hogy haza tudjon jönni
De pl az olasz testvére (pegaso) el se indult hasonló esetben

Aztán a mongol sivatag közepén nehéz Az ilyet javitani
Az hogy informal hogy letelt az 1 ev meg mehetsz barmennyit,nem tilt le.
Akkor nem kimondottan világjáró motor
Jó dolog a technikai fejlődés. De ha menni kellene messzire (nem nyugat) tuti valami 90-es évekbeli egy hengeres lommal tenném
Tudok rola,van 23 nap es utana se romlik meg.
De most van jó idő, nem februárban,
februarig raerek.
A proli motornak is van előnye. Na jó, egy fagyizó előtt ciki lenne letámasztani, de szerencsére utálom a fagylaltot...
Azt seperc alatt meggyógyítottam nyócezerből, és még maradt egy tartalék jeladó tekercsem is....
hát ja nem egy gyújtás hibás gs500
Ez melyik kacat, ugye nem a Honda?