Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kétfelé beszéltek.Laller csak a marketingdumát mondja.
A sporttúra gumi utcán a felhasználók 95%-nak még literes sportmotoron is ELÉG.
A maradék 5% nak kell a sportgumi,de nekik a slicc is kevés.
Azt a tempót amit utcán mész naggyából a legalitás talaján BÁRMILYEN sporttúra gumival biztonsággal teljesítheted.Nem kell hozzá semmi kompromisszumos sportgumi.
Akinek UTCÁN a ténylegesen KELL nem csak mondja neten hogy KELL mert menő az ne mászkáljon utcán.
Az igazi hívő ember nem bántja a másikat. Ha elvárom, hogy tiszteletben tartsák a hitemet, akkor nekem is tiszteletben kell tartanom, ha valaki másként gondolkodik. Nem értem, hogy miért nem vagyunk annyira biztosak a saját hitünkben, világképünkben, hogy működjön bennünk a természetes kíváncsiság a másik vallása, hite iránt.
Az erkölcs, mit kényszeredetten és kedvetlenül viselsz: nem erény, csak gyöngeség.
Ne kívánd azt, amit általában örök hírnévnek, halhatatlanságnak neveznek, mert semmit sem érsz vele, ha emléked holtod után is megmarad a jövő nemzedékek emlékezetében, mint összeszáradt múmia a piramisban. Amit a nagy emberek halhatatlanságának mondanak, nem örök élet, még csak nem is örök emlékezetesség, hanem pár száz vagy pár ezer évvel későbbre halasztódó feledés.
Na igen, a közúti körülmény lemaradt. Értsd hozzá kérlek.
A Simson liter feletti?
Megint én voltam a hülye, hogy bármit is írtam....
Védjétek tovább a szemétdombot, kiskakasok!
Látod mi van leírva?

"a komoly sporttúrák is már olyan fejlettek, hogy nyugodtan lehet őket bármilyen tempós körülmények között használni."

Nem az van leírva, hogy közúti körülmények! Bármilyen tempós körülmények......
Csak el kell olvasni.
Most miért jössz ezzel a mindenttudó...mindenttmegmondó dumával....
Egyik sem vagyok! Ezeket te írod.

Megint mellébeszélsz és egyszerűen nem akarod megérteni azt, amit írtam.
Nem, nem az a lényeg, hogy én mit mondok.... ez egyszerű logika! Ha valami helyettesít mást, akkor az a más nem "élne meg". Ennyit írtam, reagáltam egy ŰLali által írt mondatra.
ehhez képest te elég jól elkanyarodtál, másról beszélsz...felfújtad...stb.

Elég ritkán írok, mert fárasztó ez a kontraszelekció, ami itt van és inkább kihagyom.
Most szimplán egy logikai felvetést írtam....amire ugrottatok és egész mást láttál te is bele, mint amit leírtam. Mert nem érted vagy nem akarod érteni, hogy mit írtam. Nem többet, nem mást...csak azt.
És ez így is van. Ugyanis bármilyen hihetetlen a sporttúra tökéletesen elég a közúti körülményekhez, egy sportgumi normális utcai használat mellett nagyon messze van attól ami egy sport és egy sporttúra közötti különbségben mutatkozik. Mondhatnám úgy is hogy aki a sport gumit kihasználja közuton az inkább menjen pályázni.
Egy 4 évszakos többet tud, mint egy csak téli gumi?
Ezt engedd el..... ilyen nincs!
Amit valahova célirányosan gyártanak...annál egy részben a célra gyártott hogyan lehetne már jobb?
Remélem nem az ócska kínai téligumit akarod hasonlítani a prémium CC-hez.... ez butaság lenne. Mivel a ócska kínai téli-nek gyártott nyilván sosem tudja azt, amit egy téli guminak kell.
Ha bedöglik a motor akkor még elmegy 50km-t akksiról önindítóval.
Bla...bla..bla...
A sportgumi arra való hogy a hozzád hasonló mindenttudó,mindentmegmondó guruk ha kedvük támad lábon utcán kimenni a pályára és ha netán beleütköznek egy rendőrbe mutogassák a mintát rajta.
Mivel a sportgumi egy gyárilag mintás pályagumi.
Ne gyere az M3-al meg a többivel,azok NEM sportgumik,csak rámondják.
Neked külön dedikáltan gyártanak MINTÁS páyagumit,hogy ne kelljen a slicc-be neked belevágni csóróskodva.
Az összes többi 160 lóerős túramotorra meg jó lesz a Road5 és társai szar bakelit.
Érted?
Nem cáfolom, ez rendben van. Az én álláspontom az, hogy a sporttúrák (nem túrák) annyit fejlődtek, hogy remekül használhatóak liter feletti gépeken is. Sőt, a nagy súlyú és erős gépeken van igazán létjogosultságuk.
Egy liter feletti sporttúra gép 3-4 ezer km alatt lenulláz egy profi sportgumit.
Olyan ez, mint a 4 évszakos autógumik, 15 éve szar volt, 10 éve közepesen szar volt, most meg a Michelin CrossClimate és a Nokian Weatherproof néhány tekintetben már többet is tud, mint egy csak téli gumi.
Írtam én az ellenkezőjét?
De nem erről volt szó....
"a komoly sporttúrák is már olyan fejlettek, hogy nyugodtan lehet őket bármilyen tempós körülmények között használni."

Erre reagáltam, hogy háát...izé....
Még mindig nem érted a mondanivalóm.
Ha valami tökéletesen jó arra is, amire más való, akkor az a más eltűnne a piacról, mert nem lenne rá kereslet.
Ércsed má!
De mivel ugyanúgy van más így egyértelműen a valami nem helyettesíti a más-t. Én ezt írom végig, de cáfoljátok....
Ogreg fórumtársunk szigorúan szupersport gumizik, neki mindenféle praktikái vannak, szlalomozik az autópályán, meg ilyenek, hogy ne legyen kockás a gumi.
A fene figyelget erre...
Nem túra, hanem sporttúra, 2 komponenssel, a széle puha ezeknek is.
Most mit tegyek, ha minden kanyargós út messze van tőlem. Nem az osztrák hegyekben élek.
Senki nem mondta ezt, csupán a sporttúra is megfelelőutcai körülmények között.
Akkor neked túra gumi kell.
Én is használtam már így, elöl sport hátul sporttúra. Igen, működött ahogy leírtad. Ja, én még a büdös életbe nem vettem új gumit, csak használtat. Egyszerüen így jobban megéri és nem 100 ezret dobok ki ha defektet kapok úgy mint idén.