Baszki,nézz már meg egy ilyen szerkezetet!Lövésed nincs róla.Ha a zárnál nem lenne zárt,akkor nem működne,pont ez szokott lenni az egyik hibalehetőség,a tömítettlenség.Ennek a vákuum membránnak semmi más kapcsolata nincs a zárral mint egy fém rudazat,ami a kulcs elfordításával tol,vagy húz,szóval ahhoz hogy a teniszlabdával működjön,el kéne tudnia fordítani a zárat.Vagy azt állítod hogy képes erre?
Nem, szimpla cső van, de hacsak nem elcseszték a zár kialakítását, akkor ez a pumpás módszer akkor is kamunak tűnik.
Esetleg más autókban is volt pneumatikus rendszer azt tudom, nem lehet hogy a Citroénnél cseszték el? Franciákból előbb kinézek ilyen hülyeséget 😆
Őőőő, hát izé, lehet én értelmezem rosszul, de az aktuátor független a zárszerkezettől, egy rudazaton keresztül mozgatja.
Akkor mégis hogy? Ráadásul ha jól értem két cső van az aktuátoron, akkor meg a membrán mindkét fele a pumpára csatlakozik, tehát az ajtónál zárt a rendszer.
Nincs hát... bár én a 90-es években hallottam erről először, (akkor te még a játszótéren etted a homokot) és nyilván azokra a korosztályú autókra vonatkozott...
Ezt a teniszlabdás hülyeséget amugyse értem
Ami ajtót láttam kárpitnélkül mert mondjuk vagy én szedtem le vagy javitották és arrajártam, a kulcsluknál nincs is semmi. A kilincs legtöbb esetben rudazaton keresztül mozgatja a zárszerkezetet, a reteszgomb meg egy másik rudazattal működteti a zárszerkezeten a rögzitést. Szerintem hoax
mi próbáltuk co pisztollyal meg sem moccant pedig egy teniszlabdányi tolóerő bőven volt benne
ami a régi mercinél hatásos volt hogy egy márkásabb hossztott bitfejből ki lett köszörülve a nyers kulcs forma és avval el lehetett törni a zárban a csapokat, de utána kb semmivel se lehetett nyitni mert összekócolódott minden a zárban
bontóban nézegettünk ilyen zárakat, pl zsigulinál egy kicsit kopottabb kulccsak 10 zsiguliból minimum egy kinyílt de volt hogy akár három is, a wartburgnál egy sem, pedig vagy 50 zárat megnéztünk
ismerősnek régen volt szoci bontó, meg pár 70es-80as évekbeli nyugati
Esetleg más autókban is volt pneumatikus rendszer azt tudom, nem lehet hogy a Citroénnél cseszték el? Franciákból előbb kinézek ilyen hülyeséget 😆
Akkor mégis hogy? Ráadásul ha jól értem két cső van az aktuátoron, akkor meg a membrán mindkét fele a pumpára csatlakozik, tehát az ajtónál zárt a rendszer.
Ami ajtót láttam kárpitnélkül mert mondjuk vagy én szedtem le vagy javitották és arrajártam, a kulcsluknál nincs is semmi. A kilincs legtöbb esetben rudazaton keresztül mozgatja a zárszerkezetet, a reteszgomb meg egy másik rudazattal működteti a zárszerkezeten a rögzitést. Szerintem hoax
"Start your car in an emergency with tape and a blade!"
Ha jó az akku, akkor nincs vészhelyzet.
szerintem vicces, pár számukba belehallgattam azért a többsége borzalmas
Más kérdés?
Kár, hogy nem lehet látni a penge márkáját és a ragasztószalagét.
Mert biztos nem mindegy!
https://www.youtube.com/shorts...
ami a régi mercinél hatásos volt hogy egy márkásabb hossztott bitfejből ki lett köszörülve a nyers kulcs forma és avval el lehetett törni a zárban a csapokat, de utána kb semmivel se lehetett nyitni mert összekócolódott minden a zárban
bontóban nézegettünk ilyen zárakat, pl zsigulinál egy kicsit kopottabb kulccsak 10 zsiguliból minimum egy kinyílt de volt hogy akár három is, a wartburgnál egy sem, pedig vagy 50 zárat megnéztünk
ismerősnek régen volt szoci bontó, meg pár 70es-80as évekbeli nyugati