Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy csak azóta elfelejtettek minőségi árut készíteni, aztán a görbéket el kellett adni valami jó kis maszlaggal 😂
na mindegy, az a lényeg hogy a meglehetősen drága cucc nekem első pillanattól görbe volt ki lett egyengetve aztán azóta is fasza
mondjuk én elől nem váltogatok, hátul 3 sebesség amit használok a 8ból, itt a nagy síkságban nem kell 3x8 sebesség
Amúgy szerintem átbaszták, és rásóztak valami gagyi kínai másolatot, mert a videókat nézve ezek sem kóvályognak. 😆
http://youtu.be/_u-OejbSE1o?si=PMeCP-yacRHAWf3r&t=108
1:48nál

Ez olyan tévhit lehet, mint az hogy a tárcsafék ütése pofozza vissza a féket alap állapotba. Persze van ilyen, csak azt már rossz féknek nevezzük 😄
Aztán ezen kívül mennyi görbe típus van?
Az átlag lánckerék az egy préselt lemez még a 30+ ezres deore is
Aztán ahogy éppen sikerült úgy rakják össze a szorgos sárga kezek
aztán ne legyen már egy túlhájpolt túlárazott mittudoménmi lánctányér az alap amiről az emberek többsége azt se tudja hogy létezik
Ügyes vagy. Idéznéd hogy mikor írta bárki is hogy a sram redről beszélünk? Azt sem tudod melyik moziban vagy csak dicsekedni akarsz a szaroddal.
Agyatlan csak te lehetsz kettőnk közül. Azért hoztam példának a sram redet mert az van a bicajomon, jól ismerem te szerencsétlen!
Szerinted Ininek egy 250ezer forintos hajtókarja van? 😅
Megint tolod az agyatlan okoskodást, pedig te is tudod hogy az átlag paraszt lánckerék nem azért görbe. Azokon vannak láncvezető bemarások a váltás könnyítésére, de igazából nekem a régi csepel tök sima acél lánckerékkel is hibátlanul váltott pedig én is tizeden belülre hoztam, mivel idegesített hogy hajtás közben súrlódik a láncvezetőn az ütéstől.
persze a sram red is viccből görbe
hát nem
a váltás miatt vannak rajta eltérő méretű fogak, az hogy görbe az csak az emelt minőségű indiai szerelések miatt vannak....
el is baszod őket. A váltás segítés miatt van elhajlítva!
A paki cigány ahogyan beszél, nekem az alább műsor jutott az eszembe róla:

http://youtu.be/ecBco63zvas;list=RDecBco63zvas&start_radio=1
ennyit az 50es derbim is elmegy,
lehet hasal, de az ilyen 70-80km lehet a tempo
Így van. 1-2 tizeddel meg már a műszaki mérésen is átmegy.
Meg bárki, nagyjából ezért nem írom le, hogy miképp hoztam nagyjából helyre a 320-as ütőképes féktárcsákat. 😁
Amennyit elérsz, annyi meg nem is számít itt. 😁
Pakisztáni tempó?
Tudod te hogyan mennek ezek a motoron hasalva? 🤣
http://youtu.be/CtIYC5hQ4P0

Ehh...
Egy komolyabbal jobban jár! http://youtu.be/PKHosAxUX5w
Ez a mértékű deformáció mindenféle eszköz nélkül is jól észlelhető.
Csak körbe kell forgatni és látni. (Na meg ott van mellette a villaszár, amitől lehet távolságot is mérni pl.)
úszó nyeregnél ennyi pontosság teljesen jó a pakisztáni tempókhoz.....
1-2 tizedet simán lehet így hozni, én a bicikli lánctányérokat egyengetem így mert azok gyárilag is szarok még a shimano is
Gino úgy is beleköt. Ez egy erős tapasztalat lesz szerintem 🤣
Ez csak egy indikátor, nem mérőeszköz. Teljesen jól működik ez a módszer. Mindegy mivel rögzíti a tapintó csúcsot, hogy az sem érdekes hogy az egy rozsdás szög, vagy mágnestalpas indikátor óra. Ez utóbbi csak a leolvasást könnyíti, semmivel nem stabilabb eszköz. Nincs rajta semmilyen terhelés, ezért nem számít. A tárcsa görbítgetése nem szép, de ha már úgy is kuka, egy próbát megér. Ezek a háztáji berhelések arról szólnak hogy érted e mit csinálsz és van e elég türelmed hozzá, nem a fancy kütyükről. Persze egy rendes szervizbe kell a parasztvakítás, meg a hatékonyság, de ettől még nem biztos hogy jobb az amit ott csinálnak.
A lomtárba kellet volna rakni ezt a link-et... 😁
Tapasztalat 😀
Mindent tudsz előre vagy csak tipp?
Ha a motorszerelés totyikba teszem az is vicces lett volna. Tehát akkor az lenne a probléma 😁 😅
Biztos megbízható a gyorskötözős szög...
A tűrés egy tárcsánál sokkal kisebb, nem milliméterek.
Ez baromság, viccnek meg nem nevezném.