Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet már jó döntést hozni ebben a témában, ha egy autó karban volt tartva és minden cserélgetve akkor vállalható. Ha csak hajtva és minden lelakva, akkor az az anyagi csőd mert mindent egyszerre válik esedékessé. 🤷‍♂️ De egyetértek, túl lett ez itt tolva rendesen.
Kicsit ez már túl van itt tolva.Vedd meg azt ahova a szíved húz,aztán ha csalódsz benne,legfeljebb többet nem veszel.
0W30 van a számlákon 🤷‍♂️
Ja, turbó.,..asse dijazza a 40ezres olajcserét.....meg a 10w40 nem.szeresse, ha azzal öntözgették netán
Nem kell elvileg, de ha kell, még akkor is beljebb vagyok mint a 6 millás proace-el, nem? És akkor tudom hogy új turbó, vezérlés meg akármi van rajta 🤷‍♂️
jobban hát 😅
nem olvastam át a hirdetést. horog 100 ezer + új vizsga ha nincs rajta.(kezeit széttáró)
Miért kell a fordra rákölteni 2 misit?
En tuti nem,nekem mindegy a duc örökös mint a szegénység.😃
Bármit is veszek végül valaki tuti meg lesz sértődve 🤣 Lehet kár volt felhozni az egész témát 🙈
Nyugi,itt mindenki jobban tudja mi kell neked.🤣
Horog van rajta? Ha megveszem 3,5 nettóért a fordot és ráköltök 2 misit azzal nem járok jobban? 🙈
Mondjuk a hirdetés címe ne tévesszen meg ez nem glass van hanem panel van és nem L1-H1 Hanem L2-H1.
Csak a hülye kereskedők sosem tudták megugrani, hogy normálisan leírják a típust 😅
100 ezrenként csak ilyen scr-dpf combót kell cserélni ha utánajársz akkor fél millából megvan(meghajlós)
Erre a helyedben lecsapnék. A következő már 8 misi és kifújt a készlet a használtautón 2000 cm3-ből. Két hónapja nézegettem volt még 10 12 darab 6-8 millió között(kezeit széttáró) Ez megint az a kategória aminek még felfelé megy majd az ára már elindult(óranézegetős)
Én még olcsóbban vettem újonnan mint most amibe kerül használtan 😅
Mert árnyékot ad a nyári melegben(meghajlós)
Vegyél proeszt mert jól lehet pakolni a pecára(meghajlós)
Vegyél proeszt mert jól bírja a sarat(meghajlós)
Vegyél proeszt mert jól bírja a terepet(meghajlós)
Ne hallgass rájuk(legyintős) Vegyél csak proeszt
Itt az áhított autó még zsír újonnan 🤣
Keress egy fasza ducatot.Most epp van egy amin gyakorolhatsz hegeszteni ha kifizetted.🤣
Most sok vadonatúj furgont kell vinnem ide-oda átépítésekre és a fiat, citroen nagyon kényelmetlen míg a ford jó ilyen szempontból, a motorokat rég nem tudom követni. Ma egy fiatot kellett vsak átvinnem a városon, de a bal térdem megfájdult mert csak magam alá húzva fér el vagy a pedálok alatt, alkalmazottnak vennék, de ha nekem kéne akkor a ford. 😁
Most olcsóbb mert kifut és nem gyártják tovább míg a toíota megújítja a rav-t a suzuki kiszáll belőle, amikor átvettük aznap 3-at adtak csak ott át és kelendő lett.
Igen a Ford tetszik, illetve a többi tesó 1,5-1,6 motoros mind. A régebbi 2,2 literes annyiból jobb lenne hogy adblue mentes, meg láncos, de abban nem találok értelmes ajánlatot.És abban iis be tud szarni a többi kacat, turbó, dpf, porlasztók stb. A Citroen jumpy is tetszik pl. De túl alacsony, abba nem mész be max terdenállva, a nagy jumper meg túl nagy az már fuvarozásra való. Lenne még a proace ami tetszik de az is ugyanez a psa motor elvileg és drágabb mint a ford 🤷‍♂️
Egy ugyanazon autótípus akár 10 millóval is érhet többet manapság az extrák függvényében.(kezeit széttáró) Amikor kijött a szuzuki rav4 felmentem a honlapra megnéztem az árát mennyitől megvásárolható. Felmentem a tojota honlapjára is és azt is megnéztem mennyi. Nos forintra pontosan egy árban voltak. Pont ezért nem is értettem akkor mi a létjogosultsága? Mondjuk szuzuki rav 4-ből nem is látok napi 3-at. tojota rav 4-ből meg igen(kezeit széttáró)