Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyújtáson.
Benyújtáson nem működik. A fényűért viszont igen.
Ha beindítod majd, jó lesz az.
Esésnél, a kormánykapcsoló vezetékezése is meg szokott sérülni. Van hogy csak kontaktos, aztán kicsit késöbb teljesen szakadt. Ki kell mérni.
Tisztelt motoros társak!

Van egy FZ6N motorom amit tavaly áprilisban sikerült "összetörni", egy figyelmetlen autós kihajtott elém, városban és beleszaladtam, na de nem is e a lényeg.
Elkezdtem építgetni, kormányrúd csere után azt figyeltem meg, hogy a távolsági fényszóró a billenőkapcsolóval nem működik viszont a fénykürt kapcsolóval igen. Tudjátok esetleg mi a hiba? Lehet,hogy csak járó motornál tudom felkapcsolni billenőkapcsolóval? Nincs fent a tankom, mert behorpadt és továbbadtam egy srácnak kihúzatni.. így nem tudom megnézni.. Bocsánat a buta kérdésért de nem hagy nyugodni..
Én a testeléseket nézném meg első körön.
Üdv mindenkinek🙂, olyan problèmám van (FZS 1000), hogy a műszerfalon a világitás ,óra,kijelző minden egy pillanatra megszakad akár menetközben akár csak gyujtáson mikor pl a fènykürtöt vagy a lámpát felkapcsolom!
Találkozott már valaki ilyen problèmával?
A szükség nagy úr.
FZ-6N/S modellhez Bagster tankbőr és átalakított ülés eladó.
Az ülésben zselé nincs viszont van memória hab réteg.
Kb 700 km-t használt.
Motor csere miatt eladóvá váltak.
Nem semmi! Le a kalappal motoros kolléga előtt. Találékony volt!
Szerintem alkatrésznél nem. De legalábbis nem azok a játékszabályok, mint egy komplett szerkezetnél, mint mondjuk egy tévénél.
...és még örülhetsz, hogy ennyit- és így "buktál". Ez lehetett volna a horvát tengerparton is. A zsindexes fórumon az egyik énféle motoros srác akkumulátorral jött haza Bosznia-Albánia környékéről úgy, hogy minden lámpáról lehúzta a kábelt, nem indexelt, stb. és este töltötte az akkut a szálláson.
Nem az eladonak kell bizonyitani, hogy jo a gari ideje alatt?
Sziasztok!
Mi a különbség az ezüst és a fekete blokkos FZ1-ek között, azok kívül, hogy a fekete újabb.
Ha bárkinek ilyen problémája van, azt javaslom, tanuljon az én kálváriámból. Dóka Sándorral megtekercseltetni és Solvart fesszabályzót vásárolni. Ennyi. 😀 Most itt van a nyakamon egy JMP generátor, ami rossz és egy fesszabályzó, ami rossz. Reklamációt csak úgy fogadnak, ha bemutatom azt a számlát a beszerelésről.
Igen! Igazatok volt! Galvanikus kapcsolat volt a tekercs és a váz között, de ezt nem tudtam kimérni a pár ezer forintos digit műszerrel.
Örülünk, hogy akkor végre működő képes a pripád! 👍️ 🙂
Végül is akkor mégis fázistekercs átütés volt a probléma, annak ellenére, hogy a műszer nem mutatott ellenállást a tekercs, és a blokk között, ahogyan akkoriban sejtettük.
Van ilyen is.
Tiszteletem! Egy néhány héttel ezelőtti problémával kapcsolatban szeretnék referálni. Ha még emlékeznek az illetékesek egy FZ6 töltésproblémával kapcsolatban kértem segítséget, amit utólag is nagyon köszönök! Régóta kínlódtam vele, jelentem a probléma megoldódott. Tanulság képpen egy gyors összegzés. Elment a töltésem, kiderült, hogy a generátor egyik tekercse megégett. Vásároltam egy utángyártott generátort. Beszerelés után sem volt töltés. Ezután vásároltam egy utángyártott fesszabályzót, beszereltem és akkor sem volt töltés. Vásároltam egy Solvart-féle magyar gyártmányú MOS-FET fesszabályzót. Ezzel sem volt töltés. Minden lehetséges módon méréseket végeztem, követtem Blackiex és Gyulus utasításait. A kábelek nem voltak szakadtak és digit multiméterrel mérve a generátor sem volt testzárlatos. Fogtam a leégett generátor és elküldtem Dóka Sándor Úrnak tekercselésre. A generátor elkészült. Beszereltem az új utángyártott fesszabályzóval. Töltés most sem volt. Ezt már nem akartam elhinni. A vesztesek nyugalmával még egy utolsó próbát tettem és kicseréltem a fesszabályzót a magyar gyártmányú Solvart-ra. Voálá...... a gyári felújított generátorral és a magyar gyártmányú Solvart fesszabályzóval alapjáraton 14.5 V a töltőfeszültség!!! 😁 Döbbenet... Az új utángyártott generátor szar. Az új utángyártott fesszabályzó szar. Úgy látszik tele van szeméttel az utángyártott alkatrész piac és nem nagyon könnyű szart venni akár kétszer egymás után is. Összeségében kb. 70.000-et buktam ezen a mutatványon, de legalább működik.
Köszönöm a választ!
Egy fontos lépést kihagytam: jelre állítod a vezérlést (időzíted a szelepnyitást/zárást), természetesen.
Hát, cimbora... végtelenített lánccal bizony nem olcsó műsor. 10-15 óra, mert ki kell venni és ki kell nyitni a blokkot, át kell fűzni a láncot a főtengelyen, amit csak úgy tudsz megtenni, ha a blokkfeleket alul szétválasztod. Amennyire én tudom a FZS blokkban a hengersor alatt is vannak csavarok, amiket ki kell venni ahhoz, hogy az alsó és felső blokkfél szétjöjjön és ki tudd venni a főtengelyt. Ezért tart sokáig és kerül ennyibe.

A B-terv az, amit sokan nem javasolnak: a nyitott vezérműlánc, amihez kapsz nittelőszemet. A régi láncot egy célszerszámmal szétnyomod, összefűzöd az újjal, körbeforgatod a főtengelyt, amíg az új láncot be nem húzza a régi, majd a nittelőszemet rápréseled és elnitteled a csap fejét (ami a legtöbb esetben helyszűke miatt nem könnyű).
Sziasztok!
99-es Fazer 600 vezérműlánc cserével kapcsolatban szeretnék tanácsot, infót kapni. Ha valaki nagyvonalakban leírná a menetét megköszönném. Egy környékbeli szerelő 170+anyagköltségért vállalná. nem gondolom, hogy ennyire bonyolult a dolog.
Erre lettem volna kíváncsi én is, valahol lentebb.
Csak eltűnt a fiatalember.... 😂 😂
Úgy gondolom, ez lett a megoldás. Ha nem tévedek nagyot, a Dóka Sándor is ezt javasolta.
Hát akkor ha ugyanaz az eredmény, akkor tuti a szabályzó előtt van a probléma.
Azt meg gondolom elég kevesen tudják házilag javítani. Gari. De inkább a gyárit tekertetem újra. Én legalábbis.
Ket szabalyozot probalt a fiatalember. Egy bolti ujat meg egy solvartot.