Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Újabb FZ6N gurul ki a szerviz ajtón. 🤗
FZ6N nagyszerviz után tesztelve. Téli pihenős gép.
Sziasztok
2007-Fz1 S-hez keresek Hátsó ülést,akár sérültet is !
totirider@gmail.com
Köszi !
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Egyéb kérdések, igények esetén keress bátran
Köszönöm a tanácsokat.
Az injektoros a legtöbb motortulajdonos számára jobb, mert általánosságban kevesebb odafigyelést és bütykölést igényel. A karbi macerásabb, szélsőséges esetben költséges is.
Való igaz ugyanakkor, hogy a 600-as géposztály nyomatéka jó 30%-kal kevesebb az ezresekénél és súlyban 30 kiló az előnyük.
Ilyen esetben talán a legjobb, amit tehetsz, hogy kipróbálod a hatszázast és megnézed, elég-e, ahogy alulról tol. Esetleg ránézhetsz más márkára is, a nyomaték a köbcentivel "jön", hátha egyéb gyártó esetén akad mondjuk olyan, ami kényelmes is, nyomatékosabb is, injektoros is.
Sziasztok! Vacilálok mit vegyek. FZ6S-t vagy FZS1000-est? Amiket kinéztem 1 milla körül kezdődnek. A kisebb injektoros az 1000-es karbis. Azt mondják az injektoros sokkal jobb.ó??? Igazábol az 1000-es motoom volt már Thunderace formájában, da az már túl sportos , hasalós nekem, de nagyon jó hogy hanyagul lehet kezelni a váltót, nem kell pörgetni mint a 600-ast. Mit javasoltok?
A Bódis dob elkelt.
Sziasztok!
Aki a mai napon hívott telefonon 70-es számról a Bódis kipufogóval kapcsolatban, kérem, hogy csörgessen meg és visszahívom!
A tel.számát nem tárolta a telóm.
Köszi
Pár megmaradt Fzs1000 cucc eladó.
Vaktaban dobok egyet: alapjarati levego szolenoid?

Elvegre elektromagnes, tekerccsel a belsejeben. Gyujtotekercs eseten nem ismeretlen a jelenseg, hogy ha atmelegszik, elmegy a szikra, ha a tekercseles valahol meg van torve es a hotol kitagulva elmegy a kontakt.
A motor egy ismerősömé. Neki próbálok segíteni. Nem tudunk semmit az előéletéről. Ő is csak idén vette. Ha jól tudom ő 100as benzinnel használja. Szelepfedél volt már leszedve az biztos. Szinkron tesztet néztem. Az rendben volt. Amikor elmegy az alapjárat a motor ugyan úgy használható. Egyenlőre még csak úgy tudtam ellenőrizni a diagnosztikát amikor jó volt a motor. Olyankor minden szenzor normális értékeket mutatott. Randomba csinálja ezt a hibát.
A motor elöéletéröl mit lehet tudni?
Szerervizelve mikor volt?
Injector tisztitás, szinkron
üzemanyagszürö tisztitás/ csere
légszürö csere
milyen üzemanyaggal használod

Amikor elmegy az alapjárat, akkor kéne nézni gyertyaszint.

Ha elmegy az alapjárat, akkor magasabb fordulaton még rendesen dolgozik a motor?

Àltalában szokott lenni högomba-szenzor, ha ez rossz értéket továbbít a befecskedezö rendszer felé, akkor elkalkulálhatja a rendszer a befecskedezési mennyiséget. Aztán mikor visszahül, akkor lehet rendes értéket küld megint.
De a többi fent említett karbantartás is esedékes lehet egy (többgazdás) 18 éves motornál.
Feketék a gyertyák bár ezt egy hosszabb alapjáraton való bemelegítés után néztem. Hidegen melegen jól indul. Szépen jár, gázadásra jól reagál. De x kilométer után 0alapjárat.
Elsö körben:
Gyertya szine a leállás után?
Üzemanyag szürö tiszta?
Tank szellözés?
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem. Az alany egy 2004es fz6n injektoros. 30-50km megtétele után elmegy az alapjárat. Minden váltásnál leáll a motor. Pár perc pihenő után újra van alapjárat. Diagnosztika szerint minden szenzor rendben. Tps szenzor is jónak tűnik. Valami ötlet?
Köszönöm szépen a választ.
Szia. 2006-os FZ1-em volt kb. 3 évig, nagyon kényelmes motor nem csak egyedül de 2 személlyel is. Nem forog olyan sokat mint egy 600-as, inkább nyomatékkal oldja meg a dolgokat az alsóbb tartományban is. Nekem egy bajom volt vele, de ugy olvastam ezt aztán a későbbi modelleknél kikuszoboltek, mégpedig az erős visszacsapasok. Amikor nagyobb fordulaton mesz es visszaengeded a gázt, majd utana újra rahuzod, bármilyen óvatosan próbálod, egy rantassal indul meg a motor, ami sok esetben engem zavart. De az is lehet, hogy ez csak az én tudasomon, vagy tudatlansagomon múlt. Ezt leszamitva nagyon szerettem.
Sziasztok. 2008 körüli fz1-rol szeretnék érdeklődni. Kényelem, tartósság gyengeség tipushiba esetleg? Előre is köszönöm.
Sziasztok! Pár évvel ezelőtt vettem egy 2009-es évjáratú ABS-es FZ-6 S2-est, amivel az előző tulajdonosa elesett, és az esés után sajnos elég igénytelen módon javította a motort. A javítás részeként lecserélte az első lámpát is, de egy olyanra ami kinézetre is hagy kívánnivalót maga utan, világítási értéket tekintve pedig teljesen használhatatlan.
Az elmúlt 2 évben nem volt sok lehetőségem motorozni, arra pedig ez is elég volt, hogy a műszakin átmenjen a motor, most viszont úgy döntöttem lecserelem a lámpát. Rendeltem Kínából egy átalakító szettet, ami már meg is érkezett, de úgy tűnik nem voltam elég körültekintő, mert többféle szempontból sem stimmel sajnos.
A felszereléssel is vannak problémák mert nem teljesen kompatibilis, de ami a leginkább probléma, hogy a kabelkoteg ami a lampahoz megy, az teljesen más az S-es és az N-es modell esetében, erről természetesen nem tudtam előtte. A korábbi felujitasnal az előző tulaj atalakitotta az S2 kabelkoteget annak érdekében, hogy a kettő lampa helyett csak egy működjön, de az is egy kokanyolas volt. Amit még ki tudtam deríteni, hogy a csatlakozók is máshonnan jönnek S2 esetében, szóval a történet egyáltalán nem tűnik egyszerűnek.
Első kérdésem az lenne, van esetleg bárkinek ilyen jellegű atalakitasban bármilyen tapasztalata? Ha van kérem ossza meg velem, sokat segítene vele.
Másik kérdés, nincs véletlenül valakinek N-es modellhez első lámpa kabelkotege?
Előre is köszi a válaszokat!
Ezt a palit hívd fel.
https://www.facebook.com/generatortekercs/

Tele van a naptára tudtommal, de ő több generátort látott, mint mi együttvéve. Szerintem neki lesz rá javaslata.
Sziasztok srácok.

Fz8 állandóan leégő generátor tekercs a problémám, olvasgattam már itt lentebb láttam Fz6 bajokat, bár az nem leégés, zoltan8005 költségekben durván túlszárnyaltalak, szerintem már tartok 300 körül
Tud valaki olyan szerelőt aki át tudná nekem nézni kompletten elektromosan a gépet? Mert már a felgyújtás határán vagyok.
Megvettem a motort, fél év sem kellett neki generátor off, vettem bontottan fz1ből kompletten mindent plusz Solvart szabályzót, az is fél év, aztán vettem Tourmax-ot, itt is tekercs és szabályzó, fél év.... Aztán vettem egy amerikai szettet RMStator, szó szerint minden, tekercs, szabályzó, mágnesház, tömítés, extra csatlakozók, ez is fél évet bírt.
Teljes mértékben tanácstalan vagyok, valaki tudna segíteni egy jó szerelővel? Igazából mindig a generátor tekercsem ég szarrá, olvastam már hogy nagy melegben le kell hüteni a gépet mielőtt megállok, nem hagyom napon, stb. de még így is max. fél évet bír, ebbél sokkat többet kéne bírjon akkor is ha hajtom, mint mindenki más.

Köszönöm előre is. úgy látom itt nagyobb az aktívitás mint a fb csoportban azért is írtam ide, ott nem tudtak segíteni.
Sziasztok, új vagyok a csoportban.
Napokban vettem egy Fz1 és most tűnt fel, hogy indításkor normalban az üres sebességet jelző led világít, de nálam rövid időre bevillan a motorhibajelző narancssárga lámpa. Abban a pillanatban mikor már be indult a motor rögtön ki is alszik.
Ez normális ? Mert különben nem veszek eszre semmi problémát
Értem. :) Köszönöm szépen mindkettőtöknek a gyors választ!