Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Töltsd ki az adatlapod.
Az a vas már nem csak a gumival kostolta meg az aszfaltot. Jó esetben csak a kormánykiflik kerültek asszimetrikus állásba, rosszabb, ha a telószár görbült, de ha a váz sérült, akkor bukta.
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, az mitől van, ha elengedem a kormányt, akkor balra húz a motor? Tudja valaki? milyen okai lehetnek? Hogy lehet beállítani?

Tom
Helóka Mindenki,

Én kicsit új vagyok itt, így mindenkit üdvözlök és mindjért kérésem is van.
Sajna lenulláztam az FZ6N müszerfalát, kormányát egy balfasz vénember miatt.
Tudtok-e estleg valahol bontottan műszeregységet amit meg lehetne vásárolni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Szia

Szerintem azzal van csak baj, amilyen szögben áll. A gyári a szabályos. Attól nem sokkal lehet eltérni. Ilyen mértékben tuti nem.
Érdekes, hogy Pest környékén ritka a szabályos rendszám, az ország többi részén a legtöbb szabályos.
Pl. ahol én lakok, Baján kiakadna a rendőr, igaz itt könnyebb igazoltatni egy motorost.

Üdv.
Hú, milyen emlékek lehet azok, ha ekkora lakattal kell lezárni őket?
Az emlékkönyvemről kölcsönbe kapta a mocci így szezonálisan...


Tetszik az első féktárcsa-lakat!
Belekötnek, erre mérget vehetsz.
Ráérő időmben és persze barkácsolós hangulatomban kissé átalakítottam a rendszámtábla és a sárvédő környékét. Szerintetek készüljek felcsatolható ideiglenes dolgokkal esetleg vizsgáztató kapcsolatokkal a 2009-es műszaki vizsgára emaitt az apróka változtatásom miatt?
Igen, a váz kialakítása miatt nem lehet.
Viszont az LSL messze esztétikusabb mint a gyári. A védelmet egyszer teszteltem baloldalon: csak a belső műanyagbetétet kellene kicserélni. Haver 2x-ra amortizálta magát a fejet, de csak esztétikai okból tett fel újat.
Ha jól tudom eredetileg az általad említett értékek voltak az irányadóak, aztán emelték a szervízintervallumot 10-re a pozitív tapasztalatok alapján. Mindenesetre nekem eddigi tapasztolatok alapján megy egyszer bele olaj hidegebb időre (ősz vége): 10w40 félszinti, egy melegebb időkre (tavasz vége) 10w50 szinti.
Szóval én kb. 5-6e-ként cserélek.
Na, most néztem a manuálban az olajcsere intervallumot. Ezek szerint 1000 - 7000 - 13000 - 19000 - 25000 - 31000 km-enként kellene cserélni. A magyar szervízkönyv meg 10.000 km-es intervallumot ír elő. Na ilyenkor mi van?
Néztem a hálós LSL-t, de ahogy láttam az FZ6-ra nem jó. A gyári gomba rácuppan a vázra, de hát igen...az ára: LSL x 2
Én meg gyárinál láttam ugyanezt.
Ha beakad, akkor tök mindegy mi van fenn, az görbíti. Persze csak akkor ha egy konzolos. Az LSL-hez lehet kapni "pókhálós" konzolt, az több ponton tart, vagy ha biztosra akarsz menni, akkor bukócső, de az baromi ronda ezen a motoron.
Sziasztok!
Mit javasoltok bukógomba ügyben (Yamaha FZ6N-hez)? Én az LSL és a gyári Yamaha gomba között vacilálok. Igaz a gyári gomba duplája az LSL-nek, de láttam már olyat, hogy az LSL gomba lehajlott és kitört egy darabot a vázból.
Szia na szóval a tartót a Speedshop ban vettem a Dózsa György út 61-63 . www.speedshop.hu meg is tudod nézni és én kerékpárhoz valót vettem mert az volt a legszimpatikusabb . Ja és vidd a talpat (én vittem ) hogy rápróbáljam . hasznos volt . persze van motoros is de az nem 1500
mégmindig nem tudom hol vettem a pda tartót de előbb vagy utóbb csak meglesz
Motoros társak!

Akik akarnak jönni Hujber László/ivecoslaca temetésre, azok (2007.06.23.) szombat reggel 8 és fél 9 között jöjjenek a gyáli úti McDonald"s -hoz.
Ott gyülekezünk és onnan együtt indulunk le Áporkára.
Természetesen motoros tisztelet adás lesz.
Sziasztok!

Mikor az én deklim sérült egy autószervízben festettük újra. Ismerős volt, ingyen megcsinálta. Csak tömítés kellett. Mondjuk ezüst színt könnyebb festeni, mint a matt fekete fényezést! Nekünk ugyebár ezüst...


Vigyázzatok magatokra!
sziasztok,
mint már bizonyára ti is értesültetek róla, ivecos laca barátunk a múlthét csütörtökön motorbalesetben életét vesztette.
három árvát hagyva magamögött.
kérek mindenkit, hogy ha teheti az alábbi számlára utalva, illetve ha azt jobbnak látja személyesen járuljon hozzá a családnak rendezett gyűjtéshez.
nincs sem alsó, sem fölső limit, bármennyit is tudtok, kérlek adjatok, ezzel is kifejezve részvéteteket.

Az adományokat erre az OTP számlaszámra tudjátok elküldeni, illteve a temetésre személyesen is hozhatjátok, ahol a többihez hozzátesszük.
Átutalás esetén kérlek írjátok be a közlemény rovatba a Laca megjegyzést.
A számla tulajdonosa: Szegvári Zoltán
Száma: 11773188 - 04944191
Gondoljatok rájuk!
Helló!

Látom mindenki Alsóőrsön van vagy valami hasonló. Én azért mégis próbálkoznék egy kérdéssel: a tanknyílás karimáján vannak rögzítőcsavarok. Nem okozhat e problémát a tankfedél zárszerkezetében, ha az egyik csavart kicsavarom, majd visszahelyezem, de nem az eredeti mélységben?
Szerintem azt a deklit le kell szerelni ki kell gittelni és szinre fújni.
Bevittem egy suzuki szalon/szervizbe ahova szoktam :)
18papírt mondtak a deklire +kb 1-2papír a tömítés de szerintük hagyjam én is igy inkább költsem benzinre szal nem olyan komoly a sérülés. aszem szezon után lesz cserélve csak... (bár nem szeretem ha nem makulátlan a gép de hátha lesz valami alkalmi dekli vétel addig)