Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helóka,
Szerintem a kerékhengerlés veszélyes művelet csak kis mértékű sérülésnél ajánlható mert az alu kerék reped nem csak hajlik.
Van Baján egy Yamahás bontós de meg ne kérdezd a telefonszámát de itt valaki a fórumon biztos tudja neki van so motyója lehet az is amit keresel.
Atis
Sziasztok!
Sajna bajban vagyunk, segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy egy "padka-tévesztés" miatt a FZ1-es Fazerünk első kereke "elment"...
Egy ismerős ajánlotta, hogy mielőtt újat veszünk próbáljuk meg hengereltetni a felnit.
Tudtok segíteni, ki az aki ilyet vállal? Hol tudnánk megpróbálni javíttatni?
Vas megyéből írok egyébként, de ha Pesten van ilyen, az sem probléma.
Ha ez mégsem segít, szeretnék bontokban körülnézni felni ügyben.
Kérem, aki tudna esetleg segíteni, bontó javaslat, stb., írjon egy smst nekem: 06-70-389-3486 és felhívom. Előre is köszi! Bogi
milyen furcsa hangja volt? írd le (közeledek a 7600 km-hez én is :])
amúgy TPS az mi is? érezzem magam nagyon lámának, hogy nem vágom?
ha a manual n-hez van akkor mondjuk jöhetne nekem is, az s-est meg tudom adni én is hála TeeJay mesternek :)
Csörögj rám mert nekem megvan a service manual az FZ6-hoz.
20/26 00 926

Vagy írj valami oldalt ahova fel tudom tölteni.... 18 MB
A TPS-t ingyan cserélik ha benne van a visszahívásos akcióban. Akár te vagy az első tulaj akár nem !

Valóban ők is azt mondták, hogy 100-ra csak megbontás után lehet megmondani, de azért rohadtu zavar a dolog, főleg, hogy itt van végre a jó idő és a hét végén mentünk volna komolyabban túrázni két napra meg a jövő hét végén is, de mocim az persze nincsen.....

Amúgy meg örülök mert ha rendbe hozzák akkor gondolom a cserélt dolgokra megint van garim :)))
Ebből a szempontból a legjobb egy totálkáros moci mert akkor az mindenben új. De ebbe inkább bele sem gondolok.

Majd jelzek még ha lesznek hírek. De azért drukkoljatok.
Sziasztok,

Nem tudtok valahol egy 04".es FZ6 elektromos rajzot? Ezt a srvice manuálos embert nem tudom elérni!
SOS lenne!
Sziasztok!

TPS szenzort cserélni kell? Az mennyibe fáj? Vagy még most is ingyen cserélik?

Köszi
Gábor
100%-ra csak megbontás után lehet megmondani!
Kozmaxnak hívják a kollegát. És ha ő azt mondja, tedd össze a két kezedet, hogy bevitted időben.

PS. Profil bitte.
Sziasztok !

Régen jártam itt utoljára de sajnos mióta megvettem az FZ6-ost volt egy két gond vele. Nem szidni akarom csak felhívni a figyelmeteket a következőkre, uhgyanis csak egy ezres FZ lehet ennél jobb :))

A TPS-t mindenki cseréltesse ki a 2004-es gépeken mert életveszélyes lehet. én sajnos kerültem 1-2 nagyon kellemetlen helyzetbe !

A másik, hogy a mai napom a Yamaha Worldben végeztem mert valami furcsa kopogást hallottam a motorból, amiben egyébként 7600 km van. Gondoltam azért megmutatom nekik mert mindig nagyon normálisak voltak velem. Először kijött a "Gyula" akinek ugyanilyen gépe van. Érdekesen nézett, nem szólt semmit és kihívta kollégáját akinek nem tudom a nevét. Ő hosszasan hallgatta gépet és szólt a "Gyulának", hogy szerinte is.... ezek után közölték a daignózist: főtengelycsapágy !

Nem is értem. Hozzáteszem, ők sem. Szerencsémre van még pont 3 azaz 3 ! nap garancia a gépre. Azt mondják ennek örüljek ! Szerintetek is ?

Várom a véleményeket és tapasztalatokat.

Üdv
fri
Köszi. Elég otthon vagy a témában!
A V-Power ugyan az az anyag, mint a sima 95-ös, ugyanaz a SHELL adalék is van benne, csak 5x annyi. A Power Racing az 100-as benzin, mindegyik kútra a németektől viszik.
Ugyan ez a OMV Carerra 95. Ugyanaz a OMV-s adalék van benne, mint a sima 95-be, csak több. A 100-ast meg ott is kintről hozzák.
Köszi a választ, majd igyekszek jót tankolni.

Még egy kérdés: a Shell V-Power és V-Power racing mindkettő jó? Nem csak adalék van benne?
itt bizony, sokat fejlesztenek az oroszok is ám

kb olyan 70 körülre mondták nekem a szett gumit, de hogy melyik azt ne kérdezd... pirelliből is van, meg vagy bridgestone vagy mislen... nem emlékszem....

a pályázás nem azt jelenti hogy elfikázol vagy bármi elfogy a motorról...
nem kell körrekordot dönteni, a saját tempódat kell menni. a hring előnye a sok helyen aszfaltos bukótér, ha elfékezed magad, akkor sincs fikázás... én már vagy 4-5x voltam, és még a gumimat sem tettem tönkre, igaz nem is karcolat agyon a pályát a lábtartómmal... ésszel kell csinálni
A MOL sajnos elég ratyi minőségű benzint állít elő (meg gázolajat is) Nem nagy titok, hogy a kb 86-os benzint oktánszám növelővel fejelik meg. És az országban szinte bármilyen kúton tankolsz (OMV,SHELL, MOL) a sima 95-ös és a gázolaj ugyanez a ratyi anyag, tekintve, hogy mind a MOL-tol viszi az anyagot, csak más adalékot tesznek bele. Kivéve a nyugati országrészen az OMV és a SHELL kutak, mert azokat az osztrákoktól töltik fel.
Amúgy a régebbi ESZ-95 már megszűnt, helyette már pár hónapja E-5 ös van, ami jelenleg 4.4%-ban biobenzin. A későbbiekben ez a % fentebb fog menni.
Szóval, ha normális cuccal akarod itatni a géped, akkor a nyugati részen OMV vagy SHELL 95-ös, vagy bárhol a SHELL és OMV 100-as (mert azt mindenhová kintről hozzák) Vagy a MOL 99 NEO (Ez máshogy készül, mint a 95-ös, bár annaik is elég alkohol szaga van, de azé jó)
És baromira észre lehet venni, hogy mit tankolsz. A ratyi 95-ös után a NEO, vagy az OMV 100-tól olyan érzés, mintha megtáltosodott volna a moci. Még a hangja is más Sőt, még kevesebbet is fogyaszt belőle. De nyugodtan kérdezz meg egy normális szerelőt.
Lehet, hogy 10-20 forinttal többe kerül, de egy tele tanknál az is csak 200-400 Ft. A különbözetet meg megéri.
A kis füsti-pisti benzinkutakat meg el kell felejteni. Nem tisztítják a tartályokat, pacsmagolnak össze-vissza az anyaggal.
ehhheem ma olyat tettem amit még soha 1szál póloba motoroztam mert külnben leszédültem volna róla . óriás jóóó érzés volt de nagyon fostam hazáig úgy szorítottam a kormányt hogy azt hittem ott marad a kezem nyoma
Jó majszoljál!
Nekem má nagyon mehetnékem van,de nincs időm a lakás miatt!Azért hétvégén megpróbálok időt szakítani egy Mátrára!Majd szólok!
Hát most inkább a gumi közepe volt igénybe véve. Viszont jó volt, mert nem fáztam.
Hájjj! Oszt jó vót?Akkor a lábtartó nem kopott?))
Sziasztok!

Tegnap tankoltam egy kúton baján, viszonylag olcsóbb benyából (teleraktam, mert Siófokra mentünk, és nem sok volt a tankban). Pár kilóméter múlva a motor teljesen megbolondult. Nem lehetett vele egyenletesen menni! Dadogott összevissza. Olyan rossz rázreakciója volt, hogy úgy vezettem mint egy tanulóvezettő, rángatott összevissza a motor. Szegénykével csak úgy lehetett menni rendesen, hogy téptem a fülét! Meg is ette a tank javarészét odafelé.
Hazafelé be akartam bizonyítani, hogy tényleg többet eszik, ezért 80-nak jöttem hazafelé (Siófok-Szekszárd között). Tudtam, hogy az utolsó pöcök 70-80 km-re elég, de hamarabb leesett. Gondoltam a tartalék (ami ilyen komótos motorozásnál nekem 75 km-ig úgy elég volt máskor, hogy még lötyögött a tankban a benzin), elég lesz még 50 km-ig tuti. Beértem Szekszárdra és gondoltam itt már baj nem lehet. Gondoltam kietetem a benzint, de egyszer csak kifogyott a benya (Szekszárd előtt megálltam meglötyizni a benzint, de alig akart szóbaállni velem). Gurultunk a kútig (kb. 400 métert) és csak 20 méter kellett tolni! Mááák!
Evót raktam bele és pöccre indult a gép, és olyan szépen muzsikált hazáig.
Én először arra a szenzorra gyanakodtam amit sokan cseréletek már.
Szerintetek mit tankolhattam először?
Árthatott a motornak, mert kajálni minimum 50%-kal jobban kajált!

Prémium benzint még soha nem tankoltam, de úgy érzem jobban megy tőle a motor.

Írjatok!
Hali!

Hova mentünk volna!? Hát a Mátrába. Na jó a Cserhátban is voltunk. Azért nem szóltam, mert ez inkább olyan túrázós dolog volt. Ahhoz meg nem értesz!
Az Euro váltás a dolog rákfenéje. Sógor mondott egy helyet, ahol ha Euro-ban fizetsz, akkor elfogadható az árrés (legalábbis jobb annál, hogy 3-4-en kimentek és osztoztok a benzinköltségen) - viszont ha forintban fizzetsz, ők is csúnya árfolyamot használnak...
MArnold!
Tegnap hova mentetek reggel?Kocsival mentem szembe!Alig ismertelek meg!