Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyárom Dunlpon 252 volt azthiszem utánna Michelin Macadam 100-as, majd Avon ST, majd Michelin Macadam 100-as
FZ6-ra...
Ki milyen gummát tett fel a gyári után? Ez a BT020 nagyon frankó tartós gumi, csakhát...
Majd az eredményről tájékoztass már légyszi...ok?
Köszi, megtaláltam, megpróbálom belőni, remélem sikerül :)
A motorozz.hu-n vagy 2-3 hónapja képekkel illusztráltam a fazerbarátok segítenek vagy milyen topicba, ott keresd meg, ugyan ez a nevem.
Újabb tanulság: kisebb (nagyobb) jelent nem használhatunk.
Szóval a model alig másfél éves, hacsak nem standrad Yamaha alkatrész, akkor nem lesz bontóban hozzá.
Köszi a segítséget, rendi vagy.
Sajna a villa egy kicsit feszül, mert ha a legalsó bilincsen az imbuszt kilazítom, akkor oldalra ugrikkb 5mm-ert a villa szára. Madzaggal hogy lehet pontosan belőni az egyenesfutást? Mit kell lazítani? az első kereket is rögzíteni kell?

köszi
Tom
Gyárin kívűl pedig nem találsz mást. Ez új modell (
szerintem vagy 20 ezer ft lehet egy fékkar. Ha kiadott 3 millát egy motorra ez már nem fér bele? Hm.....fura. Ha ma megrendelte volna lehet csütörtökre itt van, elképzelhető hogy raktáron is van ebből a "kopó" alkatrészből.
Sziasztok! egy ismerösömnek keresek s.o.s-ben első fékkart, (fz1-re) meg kormányt, meg hátsófékkart (lábtartóstul) .... a múltheti orkán szél,,,kicsit megtépázta,és megpörgette a járgányt. :(
szerintetek, ha hárman rácsimpaszkodunk,,,akkor vissza tudjuk görbíteni a (jobb oldalára eldölt) kormányt?! Bár ezek közül csak a kézifék kar kellene a leggyorsabb megszerezni...a többi használható.

Ha lehet nem gyári keresek, mer,,,, az mire ide ér, főleg hogy 3szoros áron mérik... :S
(csütörtökre kellene a túrára!)

Köszi.
Kuszi.
Először lazítsd ki a csavarokat amik tartják a telót a kormány alatt, 2-2 imbuszcsavar. De előtte bakold fel a motort hogy az első kerék a levegőben legyen pár cm-re, ha a telók szépen kicsúsznak miután a csavarokat meglazítottad akkor nincs baj, nem feszül.

Vagy állítsd be a kerekek egyenesfutását madzaggal, pontosabb mint a recékkel a vila végén.
Vagy tegyél egy hosszú vonalzót a hátsó lánckerékre de a vonalzó az alsó láncon legyen, így látod hogy a kerék párhuzamos-e a láncal.

Húzhat még akkor is a motoron kicsit oldalt ülsz rajta, vagy ha az út nagyon domború. Próbáld meg a másikoldalt is és a felezővonalon is középen. Vagy ha oldalszeled van.
Sziasztok! Volt egy kis perec a motorral, a bal oldalára borult. Letört a bal oldali lábtartó, úgy cakk-pakk (meg fejidomot cserélni kell kompletten stb)... A szervízben azt mondták, hogy mivel nem lehet a vázhoz heggeszteni, cserélni kell az egész vázat (400e ft). Mivan? Jójó, a biztosító kifizeti, de most ha véletlenül álltában felborul a motor még1szer, akkor megint vázcsere (+ kpm, forgalmicsere, törzskönyvcsere, stb...) Kicsit furcsállom...
Ha a villaszár elhuzodott azt ki kel egyengetni állitgatással feszegetéssel nem fogsz eredményt elérni
sőt még a belső perselyek is megsérülhetnek.
kilazítom a 2-est és megpróbálom a villák szögét változtatni? Közben az első kereket nem kell rögzíteni?

Nem kell hozzá nagy technikai érzék: 2-es csavar kilazít, beállít, rögzít. A gond azzal van, hogy rögzítés közben "elmászhat".
Köszi!

A pontos beállítást le tudnád nekem írni magyarul?, jó lenne.
A szervizkönyv nekem is megvan, szerintem pont te kóüldted el.
No, itt vannak a meghúzási nyomatékok.
Ha csak ez a baj, akkor simán be kell állítani. Megkerem a manuált, hogyan.
Egy egyszerű vonalzó is elég hozzá (mindkét kiflin ugyanúgy kellene hogy felfeküdjön a kormánytengellyel párhuzamosan), de ha menézed, az adott elem túl designosra sikerült ezen a típuson, nem lapos, sík, hanem egy ~"lapított piramis". A feszülő villaszár is arra enged követketetni (bár ez lehet a kvázi deformálódás eredménye is).
Hi!
Köszi! Látom azért te vágod az ilyen dolgokat.
És azt amúgy hogy tudom megnézni, hogy párhuzamos e? ha nem akkor lehet kezdeni vele valamit?
Kösz

Tom
Igen, az a kormánykifli. Elvileg az alsónak és a felsőnek "párhuzamosan" kell állnia, kormánytengelyre szimetrikusan. Ha szögben állnak, ne adj isten az egyik eldeformálódott, akkor (is) van ez a jelenség.
Biztos, hogy burultak vele, úgy vettem, mint utólag kiderült. Azért bízom benne, hogy a váz nem sérült, azért az elég robosztus, meg először a villa enged. A villaszárakat esztergán megnéztük, azok jónak tűntek, meg próbáltam forgatni is, hogy esetleg változik e valami, de semmi. Valahol esetleg be tudják ezt mérni, hogy mi a gond? Amúgy amibe belemegy a villaszár, az alsó bilincs (lehet, hogy az a kormánykifli, azt nem tom :) ) ,az úgy látom meg van nyomódva a bal oldali.Meg ha az alsó kis imbuszt, a keréktengely bilincsénél meglazítom, akkor a villaszár kijjeb ugrik.

Szóval ennyi
Attól is húzhat ,ha te helyezed rossz helyre a súlypontodat!