Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem az R1-be (2004-es)10 évet birt a gyári Yuasa,tavaly már lassan tekert de még indít.Tudna valaki linket adni hol a legolcsóbb a Yuasa?
nah majd kíváncsi lesz mit cserél benne, meg milyen lesz
Köszi, de közben elvittem a ...nem tudom milyen márka képviseletre vidékre Dömsöd-re. Azt mondta az öreg, hogy ha át is kell szelepelni, akkor is 10e körül megáll. Bevallom a Yamaha Worldben átbeszéltem ezt a témát a fiúkkal és azután döntöttem így mert ők ajánlották ezt a pasit.
Nagyon profinak tűnt ! A héten kész lesz. Aztán mehet vizsgára mindjárt, mert 18án az is lejár. Szezonra olyan futóm lesz, hogy csak na :)
Igen, meggyógyították. Léptetővillát, és a 4. fogaskerekeit kellett cserélni... Semmi egyéb látható nyoma nem volt, mi lehetett az oka.De ez közel 2 hónap volt, + a külföldi munka miatt a tavalyi szezont buktam..
Na videó-készítésre még ma nem jutott idő, viszont amit még megfigyeltem a tünettel kapcsolatban, hogy kicsit hamarabb éri el az üzemi hőfokot a moci, legalábbis a műszer szerint, valamint ami a nagy rezonálást okozza, az egy súlyosabb valami lehet. Én a generátor forgórészre tippelek egyelőre, vagy esetleg a vízpumpára. A generátornál egyébként van bármilyen folyadék, vagy az teljesen szárazon fut?
Én is ilyet vettem Vartába, AGM-eset, 12.500.- volt lentebb linkeltem a boltot. Adtak hozzás savat, csak bele kellett tölteni.
A fém fékcső nem javítja a fékhatást! csak az adagolhatóságot. Azt csak a betét és a tárcsa súrlódási tényezője befolyásolja.
Kint azért cserélik le általában, mert 4 évenként írja elő a gyár az össze gumialkatrész cseréjét a fékrendszerbe, és a fém fékcső olcsóbb mint a gyári.
A gyári 67,100Ft-ba kerül. Nem kérdés, hogy ki melyiket választja. szerintem.
Ja-ja, úgy talán többet hallunk, mint ahogy leírod.
De, tudok. Később megyek majd egy kört úgyis, aztán ha már kellően meleg lesz, levideózom, hátha átmegy a lényeg :)
A kérdést azért tettem fel, mert nem szeretném, ha vmi tönkremenne, vagy elszállna benne...
szia

neked helyre jött már a fazered
pontosan nem emlékszem, de mintha lett volna valami nyűgje
Nem tudsz rólaffelvételt készíten?
A Kárászy-ra gondolsz szerintem...Pár éve elköltöztek Óbudára, az MTV mellé..Bár én csak busz teleszkópot hordok hozzájuk, mindig korrektek voltak.
fzs elég sokan bontanak, nézz szét itt a sportmotoron az apróba vagy a jofogason vagy az olx en....
Szia!

Most vettem a motort, így ahogy látod, Angliában építették át, nincs összehasonlítási alapom a gyári fékcsövekhez (fogalmam sincs ezek milyen fékcsövek ami most rajta van) képest sajnos, de eléggé meggyőző volt amikor erőteljesebben odahuztam az első féket.
Nagyobb motoroknál biztos, hogy segít ha nagy sebességnél nem tágul a fékcső, 10-15%-ot biztos, hogy segít a fékhatáson, ez az én véleményem. (hogy ér e min. 40-50 000 ft-ot, azt mindenkinek mérlegelnie kell)
Az index az első idomban van benne, beleépítve.
Köszi a választ azért.

Üdv: M
Szia! Első indexet csak én nem találom a képen? Dob-témában sajnos nem tudok segíteni, mert messze vagyunk. A sportdob annyit ér, amennyit adnak érte, ha szerencséd van

Nekem is lenne kérdésem tőled. Jól látom, hogy HEL fékcsövek vannak a motorodon? Te cserélted le a gyárit? Érzel változást? Én is gondolkozom rajta, hallottam jókat, de szkeptikus vagyok...
Sziasztok!

600-as 99-es évjáratú fazer-hez lenne szükségem gyári kipufogóra (amiben van "E" betű) műszaki vizsga végett. Debrecen mellett lakom, esetleg ha valaki tudna adni kölcsön egy napra kipufogót, az is megoldás lehet. Egy rosszabb állapotú dob vásárlására is vevő vagyok.

Tudnátok ebben segíteni, hogy kit keressek?

Jelenleg egy japán Moriwaki zero titanium sportdob van rajta.
Meg tudná valaki mondani, hogy ez mennyit érhet kb?
Sérülésmentes a dob.

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv: Marci
Én ilyent használok már két szezon óta,kicsit zajos,de egyébként jó!
egyszer en is megjartam az ilyen zarttal......mint kiderult az egyik kozeli baratom rendelte az elott 3 evvel es mivel tbbert akartak adni igy otthagyta, en meg mit sem sejtve megvettem.... egy ev utan megment es egy sorozes alkalmaval derult ki, hogy az autos uzlet polcan miert kaptam en motorakut
A gyárilag zártnál figyelni arra hogy nehogy bevásárolj egy olyant ami 4 éve porosodik a raktárban.
En is a megadott 10 newtonal huztam le es nem volt soha gondom(azt irja a szervizkonyv, hogy csavarrogzitozzuk osszerakasnal, de en azt se tettem) nekem is kevesnek tunt ez az erossegu lehuzas, de ha igy kell hat igy kell...
Egyebkent a tizedes elteresnel is beraz, kepzelem, hogy mit csinalna akkor ha elszabadulna...
Ahha, értem, köszi!

A blokk csavarjai biztosan nem lettek kiszedve, indokolatlan is lett volna, és magamnak csináltam a műveletet. A vezérműtengelyeket lefogató "pántok" csavarjait megadott nyomatékkal húztam le. Olyan ugye nem fordulhat elő, hogy azok fellazulnak?
szelephezag allitasnal valtozhatott esetleg valami, mert ott gyakorlatilag novelik a hezagot, es igy nagyobbat ut a butykostengely a szelepre...vagy ha ki kellett vegyek a motor felfogatasanak a csavarjait, esetleg ott ha valamit nem jol raktak visza.... en a szelephezagra gondolok, mert egyszer en is vettem volt eszre ez miatt ilyesmit....ettol nem rosszabb.....ha ez akkor majd csokken a hezag, es csokken a rezges is....
Azt elfelejtettem írni, hogy hidegen minden oké, szépen feszesen jár, a fenti tünetet melegen produkálja csak!
Üdv!
Kis technikai kérdésem lenne!

A motor: 2005 FZ6-S 50.000km
A tünet: 2-2300-as és 5500-as fordulaton határozott rezonálás jön a blokkból, az alsó fordulaton erősebben, eddig csak az 5 ezer felett csinálta. Nemrég volt szervízelve, ami pár 100 km-t jelent, lett állítva szelephézag, cserélve gyertyák, szűrők, vezérműlánc, olaj.

Mennyire normális az ilyen jelenség, illetve ha nem az, akkor vajon mitől lehet? Esetleg lelazult csavar/alkatrész okozhat ilyet?