Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okay...visszavonom, hogy nem jó...de gyengus, na ! :)
Kicsit idejétmúlt masina de valóban örökké menni fog...
Harmatgyengének azért nem nevezném, de az tény hogy sehol sem tépi le az ember fejét, viszont 1500-tól 9000-ig ugyan olyan vehemenciával húz. Szóval alul meg középen él szépen, felül meg nem tesz rá semmit. Mondjuk a hengerenkénti két szelep más karaktert nem is nagyon tenne lehetővé. A 3000-res fordulaton elérhető 60 nm nyomatéka azért feledtetni tudja az esetleges teljesítménybeli hiányosságait.

Nem egy rakéta, kell neki 4 másodperc 100-ig, de 150-160-nal a világból kiszalad.
Az egy nagyon jó, nyomatékos motor. Nekem a hangja tetszik.
Szia! Bocsi a zaklatásért, de most van padon a dobom. Ha jól értem akkor a két vékony cső kivág, majd kb 7 cm hosszú 40-es cső helyére és kész? Ne cikázzon feleslegesen a gáz annyit.
Diversion ?!Nemáááá !
Harmatgyenge gép !
Inkább vegyél egy ezres Fazert ! De tényleg !
Valamiért vonz a Divi egyszerűsége. Na nem, mintha a Fazerek annyira bonyolult gépek lennének, de ez a sok hülye vízcső nem hiányozna, meg a lánctakarítás se...

Ettől függetlenül biztos, hogy lesz egyszer egy FZS1000-em, régóta álom az is.
ennyiért már majdnem tudsz venni fiatalabb fzs1000 is
Na, akkor hajrá. Kösz a válaszokat.
Két láb egyszerre pipiskedve. Egy láb egész jól, de a sarkam úgysem nem lesz saras

Szóval teljesen használható
Ha (nagyon) nincs mondanivalóm nem írogatok
Kényes téma: XT ülésmagassága?
Azért rád lehet számítani. Napokig-hetekig nyomod sincs a fórumon, de akármikor 10 percen belül válaszolsz.
Ez így van.

De ha az XT-t tartanám arra hogy nagyokat guruljak, akkor kisebb gurulásokra bőven elég lenne valami életvidám csupasz egynél több hengerrel.

Csak a hárommázsás utazó cirkálónál meg a túrásított endurónál vannak jobb párosítások is.

Eddig minden célt egy eszközzel akartam megoldani, ilyen-olyan kompromisszumokkal.. most már inkább ésszerűen megosztanám a feladatokat.
Még annyi, hogy ha tényleg 36k van benne akkor az azt jelenti hogy nem lehetett több mint 15-20k benne amikor a jelenlegi tulajdonosához került.. vagy 2007-ig nem futhatott többet (valamikor ekkor jött ki a PR2).

Mert a Divin egy szett gumi lazán elmegy 15 ezer kilométert, a PR2 meg 20 fölött.. na most a hirdetési képen a PR2 van, a szövegben meg vadiúj bridgestoneról ír.

Az meg elég életszerűtlen (bár nem lehetetlen) hogy egy nagy sporttúra az első 9 évében csak 15-20 ezret fusson..98-ban kb azon az árszinten lehetett a 900-as Divi mint ma egy hasonló 1000- 1200es sport-túra, ott pedig jellemzően az első tulajnál az első pár évben repülnek bele a kilométerek a motorokba.

A kilométer persze nem jelent semmit, mert 2-300 ezret lazán elfut, azonos, nem csökkkenő használati érték mellett egy 900-as divi pár lánc cserével, de akkor is furcsa ez a nagy esküdözés a valós óraállásra.
Egyébként neked szerintem mocskosul hengerhiányod lesz, ha végleg lecseréled a XT-re.
A nagy büdös igazság az, hogy még csak egyszer ültem ilyen motoron pár km-t, de sajnos nem emlékszem rá, hogy tetszett-e...
Drágák a lettek a divik mostanában.

Ha tudsz várni még az is lehet hogy az enyémet is megveheted, sokkal kevesebbért. Ha bejön az XT két túramotorra nem lesz szükségem.. vagy ha igen én leszek a világ legboldogabb embere, mert az azt jelentené hogy feszt kirándulnék.

Egyébként, a túl alacsonyra helyezett dobozokon és a (számomra) magasnak tűnő hirdetési áron kívül én nem látok benne kivetnivalót.

Bár hiányolom róla kapásból, a magasabb kormányt, a fém fékcsöveket.. a nem állítható plexi meg vagy jó vagy nem. egyébként kép alapján sokkal szebb állapotban van mint amilyen az enyém volt amikor vettem.
Ez a Divi piszkálja a fantáziámat. Dipshit, beszélj le róla...
Igen kétféle,az enyémbe a japán kell.Abból is csak a drágább jó bele mivel az olcsóbbat nem lehet fektetni
Köszi.Sajna az enyémbe ez kell:Yuasa YTZ10S
Itt kicsit drágább YTZ10S
Úgy tudom, két féle Yuasa akku van .A japán 40 körül, és a taiwani 25 körül.
Sziasztok kéne egy kis info fazer 1000re 2001-2005évjárat hátsó doboztartó van e valakinek eladó vagy a citibike-os 18.000ért tökéletesen jó vagy kinek milyen ötlete van köszi előre is
hali. megkérdezhetem mennyi volt a léptetővilla és a fogaskerék és hogy honnan rendelted,vagy rendelte aki csinálta ?
nekem van egy fordulatszám tartomány amikor kettőt nehezen veszi,bár az alatt és felett semmi gond ezért még nem szántam rá magam a cserére és télig már biztosan nem is fogom .
Ìrtam privit!
Úgy néz ki, lesz rugó hamarosan. Már viszket a seggem, hogy kipróbáljam...