Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kozmaxot kerested már yamaha world szerviz.
Ez ennyire drasztikus,hogy zavar, nekem monjuk még a karbis 1000em volt, de nem volt durva, szerintem minden motoron van ez a terhelés váltás jelenség, csak kérdés, hogy milyen mértékben
Sajnos ezen a fórumon nem tud senki a segítségemre lenni a már említett kis létszámú kompetencia miatt. Kipróbálom ezt az egyszerű áramkört, ha nincs siker, akkor visszaállítok mindent eredeti állapotába, ugyanis csak 22000km van benne, és keresek más mocit, azért köszönöm, hogy segíteni próbáltatok. Nagyon sajnálom, és kapja be a yamaha. (soha többet)
Ez sajnos már túlmutat rajtam, elektromos dolgokhoz nem értek.
Az enyémen MRA pkexi van,de ugyanezt megkapod olcsóbban az e-bayon vagy alin.Nagyon jól fogja a szelet bafy tempóbál is.
Az Agonal volt padon, nem mondta hogy hiba lenne, sőt, 152 Le mért. Olvastad a belinkelt hibaleírást: http://www.ivansperformancepro...
Találtam egy egyszerű megoldást, igaz autóra írja: http://www.kipanderson.net/rs/fce.htm
Ennek bekötése megegyezik az Ivanéval.
szerinted?
Hmm, érdekes, ha engem kérdeznek, nem fogalmaznék ilyen drasztikusan. Biztos vagy benne, hogy csak ez az oka? Nekem volt egy idő, mikor intenzíven kihagyott egy henger alacsony fordulaton. Na ott, ha több gázt húztam, mintha életre kelt volna a kihagyó henger és hirtelen bejött a +25% teljesítmény és kirúgta a seggét rendesen. Nem mondom, hogy nálad ez van, de nekem akkor volt olyan érzésem, amiről úgy fogalmaztam volna, mint te most.
Szerintem nem írtam el, az alsó tartományt megoldotta a PW5, de felette, ami fontos, megmaradt a gázreakció késleltetés, illetve mintha hátulról nekem jött volna valaki. ( elveszem a gázt, mert pl. lassítok a kanyarban, majd meghúzom abba a pozícióban, mint amiben elvettem, semmi reakció, majd továbbhúzom ösztönösen és hirtelen megjelenik a power és az már olyan sok, hogy meginog a motor és ijesztő, így nem élvezetes a motorozás.)
Ha ez a dolog nagyon bánt, mindenképp keress másik motort, mert csak az EcuFlash 350 USD.
Lehet csak elírtad, de asszem ~5000 alatt(!) csinálja, hogy az injektorok nem csak a spriccelést hagyják abba a gázelvételnél, hanem be is záródnak a szelepek. Emissziós előírásoknak felel meg ezáltal. Másik hibája (ami tényleg hiba), hogy a 2006-osok gázreakciója bizonyos esetekben lomhább, erre viszont az egyedi térkép megoldást jelent.
Kit kell megkeresni hozzá,.... vagy keressek valami izgalmasabb mocit. Túl bonyolult, hogy anglia-ecu- aztán vissza PC5 újra padozás, szétvágom airboxot, stb, van olyan motor amit megveszek és jó?
Ivan FCE-t tudtommal már nem is árul, hanem az ECU-t kell neki elküldeni és abban felülírja. Ugyanezt csinálják (licensze alapján) Angliában is, így európaiaknak könnyebb elérni a szolgáltatást. Szóval Ivan EcuFlash, PC5, AIS block, Airbox mod, sportlégszűrő, sportdob és MÁMOR. :)
Voltam az Agonál bepadozni az FZ1 2006 motoromat, hogy a gyárilag elb...ott ecu-t módosítandó, PW5 commander megszünteti a 4500rpm feletti gáz elvétel és nyitás utáni késleltetetten megjövő erőt, mely bizonytalan helyzetet teremt menet közben, főleg kanyarokban.
Hát ezt a problémát nem oldja meg!!! Senki ne vegyen Commandert, ha ilyen gonddal küzd. Sajnos itthon, kis hazánkban ennek a problémának a kis létszámú felhasználók miatt, nincs mestere. Persze a PW-nek köszönhetően jobban kezelhető lett a motor, főleg az alsó tartományban, de még nem vagyok nyugdíjas és ha az lennék, akkor más motort választanék.
Utána néztem külhonban és gyártanak erre a hibára megoldást, helyesbítek gyártottak, de mivel régi a technika 2006--tól kb 2008-ig, állítólag van egy kütyü, ami erre megoldás lenne.
Úgy néz ki, hogy kidobtam 100e.forintot és még mindig nem jó a fazer.
Itt a link, hogy míről van szó: http://fazerowners.yuku.com/to...
illetve aki gyártotta: http://www.ivansperformancepro...
Sajnos itthon senki nem ismeri, megpróbálok használtat, vagy újat keresni külföldön, ha nem sikerül, akkor megy a levesbe a motor és visszatérek a Hondához.
Ha van valaki aki szembesült ezzel a problémával és jutott valamire, akkor kérem, hogy mondja el, hogy hogyan oldotta meg a hibajelenséget.
Üdv
bocs én átmérőre gondoltam....
Szélességében a /50 a nagyobb. A /55 első ránézésre közelebb van egy "standard" 180-as gumihoz, mint egy "macsó" 190-eshez.
nem a /55 a nagyobb a /50 kisebb
Mint irtam olvastam velemenyt miszerint a pr4 kevesebbet bir mint a pr2.
Viszont jelenleg elobb fogok motort cserelni mint gumit igy max jovore fogom ezt a lecket megirni.
Ajj, megelőztél! PR2-t egészen pontosan 2007. augusztus végén dobták piacra. :) Az minden, csak nem új, ha egy naptár szerint élünk.
Pr2 2009 körüli gumi Rosso2 meg 2010, semmiképp nem mondanám újnak/újszerűnek őket. Pr4 szerintem 5ezerrel többet elmenne nálad mint a Pr2. 190es méretben 7.5e ft-al drágább csak a pr4 mint a 2ő. Remélem egyszer kipróbálod, az első 5-6ezer kmen gázra egyszerűen nem bírtam elcsúsztatni a seggét úgy tapadt. Persze ahogy kopott szépen lassan már bírtam, túragumihoz képest iszonyat jól tapad a pr4.
PR2 13e-ret birt,a Rosso2 meg 8000-et.
Ezek viszonylag újak.Viszont spec több vélemény szerint a PR4 kevesebbet bir mint a PR2.
Szerintem csak új fejlesztésű gumit kell venni, nem 5-10évest. Előző conti túra gumim nekem 7-8ezer alatt kuka lett. Most 15 van pr4be, de kopásjelzőn megy már. Próbáld ki ezeket az újakat, kétlem hogy a triumph előbb lejárja mint a fazer.
Az a helyzet h kopasz verzióra kéne valami plexi... hétvégén mentünk egy laza 300-330 at elég magas átlagsebességgel... és úgy, hogy azért nem vagyok egy nyikhaj gyerek, beállt nyakam, karom mindenem . FZ6 on volt plexim, képeimen látható is, hogy mekkora... na az nekem már elég is lenne ha hasonlót tudnék megkaparintani az FZ1 re .
Nekem ebayes duplabubis van jobb mint a gyári, egy szintén ebayes plexi magasitóval sisak közepétől érződik a szél.
A 190/55 kicsit kisebb, mint a /50, így bőven van hely.
Általában mindenkinek más a véleménye a motorokról, motorozásról, pláne a gumikról, de ebben az egyben hihetetlen nagy a konszenzus fórumokon, motorosok között. Sokan bátortalanul cserélték le, de később semmi pénzért nem váltottak volna vissza, míg mások már évek óta ezt a méretet használják és javasolják kipróbálásra. Azt írták, legnagyobb hatása éles kanyarokban, versenypályán, sportos körülmények között használva van, de közúton is bármikor meg lehet különböztetni, hogy az adott gumi 190/50-es, vagy /55-ös. Szóval kaptam az alkalmam, pláne miután megtudtam, hogy RS3 SP (single-ply), csak /55-ben van. Ez az RS3 vagy annak köszönhetően, hogy a PR4 kockás volt és ahhoz szoktam, vagy annak, hogy új, vagy annak, hogy /55, de olyan lágyan ringatózik, mint egy hajó a tengeren. PR4-et már be kellett feszíteni a kanyarba, ez mintha magától tudta volna, mint kell csinálni. Ezen megpróbálná az ember úgy dönteni, mint a használt PR4-emen, minimum megfordulna a motor a tengelye körül.
hogy jött az ötlet /55re? mennyi hely maradt a lengővállánál