Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még mindig scifi ez a futás pláne ezresen.
Ilyenkor elcsodálkozom mit csinálok rosszul.
Levedlettem a Pilot Power 3 első, és Pilot Road 4 hátsó gumijaimat. Szinte egyszerre koptak el és nagyon harmónikus párost alkottak.
PP3 19.700-at, PR4 17.200-at bírt ki, és volt még rajtuk kb. 2 mm középen. Nagyon megbízhatóak voltak, tették a dolgukat esőben, hidegben is. Eleje sose csúszott meg, hátulja is csak az élete végefele, nagyobb kigyorsításoknál. Valamint szintúgy az utóbbi időszakban, ha hideg volt az abroncs, vagy esett az eső, kis kanyarban (10-30kmh) a motor eleje be akart esni a kanyarba, nem követte szépen az ívet.
Dunlop RoadSmart 3 SP-k kerültek fel előre-hátra, hátra 190/50 helyett 190/55-ös. Jeleneleg ég és föld a különbség a kockásra kopott PR4 és eközött, szóval reális véleményem még nincs a gumiról, majd pár ezer km után.
FZ1 re keresek valami Plexit! Aki szabadulna tőle, engem érdekelne!
Lattam, arrol jutott eszembe. Nekem kompletten kéne a cuccot eladnom, de egyeztetek vele. Viszont meg mindig nem tudom, mi a realis ara.
kovvi 2 hozzászólással lejebb keres hátsó tartót+dobozt!
Ez a doboz (Yamaha) tartoval, meg az oldaltaskak + Givi oldalkonzol ugy nagyjabol mennyit er? Mennyiert erdemes hirdetni?

Szeretnek helyettuk majd ket dobozt oldalra, slussz.
Sziasztok!Keresek 2005. FZ6S-hez hátsó doboztartó konzolt, dobozzal, platnival. Ha tudtok eladót, azt szívesen venném.
Köszönöm.
Szia. Valahogy kiszedtem a fennt leirt modszerrel :) . Elotte befujtam WD-40el, igy eleg siman kijott . Koszi a tippeket !
Nem biztos hogy a motor miatt volt, de úgy is fel lehet fogni hogy ha gyorsabb a motorja akkor sikerül előznie.
Szia ! Úgy van, ahogy előttem már leírták. Befelé kell ütögetni a csavart, elméletileg egyszer csak kicsit megugrik, és akkor szűnik meg a feszítés.Utána ugye nem a csavart kell húzni, hanem a fekete dugót. Nagyon ne éld bele magad, hogy kijön, én is ki akartam már venni valamiért, közvetlenül azután hogy felszereltem, az egyik kijött, a másik teljesen beleszorult. Viszont ha véletlenül annyira hátraütöd a mozgó belsejét,hogy utána nem éri be a csavar, akkor megette a fene az egészet, mert ki sem jött és rögzíteni sem tudsz hozzá.
Tudom én is. Valaki vigyázott rám. Köszi!
Pont ezért hajlok inkább a 09-es felé.
Nagy mázlid van, hogy ennyivel megúsztad!
Mielőbbi gyógyulást!!
Hát egy ilyen eset után lehet ,hogy nem vadabb motoron gondolkoznék
Szuper, koszi :)
Szerintem ki kene jonni, de szopos lesz. Berakas kozben a csavar tekergetesere a 8-as szetfesziti a 7-est, de kiengedesnel nem lehetne nagy szorulas - bar nyilvan ha sokat van benn, berohadhat.
motormatrica.hu
Jó minőség!
Kep lemaradt...
"Sziasztok, ilyen matricat keresek, hol tudok rendelni, sehol se talalok? Sajnos feljott az egyik fele es leszedtem, de elut alatta a festek, igy visszaraknam. Koszi "
Vagy éppen bekerülni :D De köszi, most MT-10-el szemezek leginkább a hangja miatt, vagy talán inkább MT-09. Még kitalálom.
Fú, elég durva! Sokan nem élnek túl egy városi karambolt.
Jobbulást, mind lelkileg, mind testileg. Aztán legközelebb ezrest vegyél, azzal több szűkös helyzetből lehet kikerülni.
Képek a motorról meg a ruhámról, ami megmentette a térdemet.
https://www.facebook.com/tibor...
És a cikk a balesetről.
http://www.kisalfold.hu/kepek/...
A kepek alapjan beugrott h hogy tudnam kiszedni elmeletileg. Egy kalapaccsal megutom a csavart es akkor elmeletileg nem fogja szoritani a foglalat a a motor vazat. Relem mukodni fog Hnap kiderul :)

De meg hatha mond vki valamit .
Érintőre vettem egy Passatot miután benéztem egy előzést, koppant és csúszott az aszfalton. A Passat utána belefordult a kisteherbe amit előztem, kicsit hátrébb rakta rajta a hátsó tengelyt és tk lett.
Majd megmondja még valaki, de én úgy tudom, úgy emlékszem, hogy az (az ábrán 7-es) nem jön ki.

http://old.itlcanada.com/inter...