Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahol ott a gyárépület az adatoknál az a gyári méretezés a felkiáltó jeles háromszögek az eltérő méreteket jelölik.
Köszi " ábrus" a segítséget, holnap utána fog nézni Fritz76 a tárcsáknak.
Abba még tudnál segiteni hogy milyen hosszu lánc kell nekem.meg o gyürüs vagy x gyürüs.melyik a jobb?
nagyvas.hu típus évjárat alapján ki tudsz mindent választani
Sziasztok.hol tudnék venni gázbowdent jo áron.mind a kettő kellene.lánszett is érdekelne ha tudnátok segiteni benne.köszönöm
Azokat már eladtam elvitték hamar.
Ha valakinek esetleg van elfekvőben az őrzi mint a hasadóanyagot. (vagy rendel Kínait, mintha csövinek lenne felesleges de az 300-as)
De Fritz76 fórumtársat megkérdezheted, lehet nemrég bontott ilyet.
06209238057 mail: fritz76@citromail.hu
Akkor valaki jó állapotú, vagy alig használt tárcsákat ad el ?
jó hozzá
A tárcsák un, féknyergekhez, 298 -as, akkor ilyen kellene.
Most az volt fenn, de elkezdett kicsit fékezéskor szitálni. De rákérdezek, mert már raktak fel R1 -es nyerget FJ -re, új tárcsákkal.
r1 nyereghez jó a 320as tárcsa? az nem csak 300as az íve miatt kérdem
Sziasztok. Keresnék egy pár nagyon jó állapotú, vagy újszerű első tárcsákat./ A Yamaha FJ1200 -as motoromba FZR1000 első kereket, és R1 féknyergeket raktam./
Forrasztás nélkül simán? Az jó, akkor marad így
egy próbát megér.
ettől is megkérdezheted

https://www.jofogas.hu/magyarorszag/motor-robogo-alkatresz-felszereles?account_list_id=5b8584b2f8f2cf3dd0475ad8a52cb6ee
nálam mind 2 motornál sarus volt szigszalaggal elválasztva egymástól semmi gondom nem volt vele.
Urak!

Elfüstölt a fesz.szabim nemrég, de még a csatlakozó is megolvadt. Van másik szabályzó, de univerzál (hála Robesznak), és az oldható kötés-szerelhetőség végett csúszósaruzva lesz a dolog. Megkértem egy havert, hogy forrassza meg nekem, mert az én pákámból trombita lett, de ő csak fölklimpelte, lezsugorcsövezte és megbandázsolta, mondván elég ez is. Nem álltam neki vitázni vele ott és akkor, ezért itt kérdezem meg: maradhat így, vagy kell a forrasztás?
Elvileg Montenegrót nem kell érinteni, az lejjebb van. Horvát keleti végén át lefelé, aztán Bosznia, Mostar felé, végén Dubrovnik környéke. Részletes út még nincs, tervek vannak...
de majd végig nézem ezt a filmet este, most csak benéztem.
7:48-tól. (hülyén linkel ha időre van írva)
Nem talátam pedig van valahol...
Nekem is ez ugrott be. (én még leragadtam a körmös kulcsnál, az ETZ-é pont jó rá)