Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is azt várom az új trafóktól. Tünet ugyan az mint nálad.
várhatóan júli 14 sikeresen levizsgázok kocsira és akkor meghirdetem a gyereket most hogy már rendberaktam mindent és megy.
Na akkor gyors elemzés fzr 600. olajcserével elmúlt a kuplung csúszás, fzs600 trafót kapott és úgy megy mint akit hátbarúgtak 6000-tőőőőőőőllll picsánrugás szindróma 12,5eig
2,5 napja semmi
Láttam hogy nagyon sok típuson van ilyen, ezért bíztam benne hogy tudsz róla valamit
Jó reggelt!
aluggyáááá
Mellesleg ilyen van nekem a Hexagonon is.
köszi , akkor benevezek holnap egy újra
Tán mert nincs időm péntekre menni kell a motornak.
Kösz!

Mondjuk a rendelési számuk más.
CAB-Y16 vs. CAB-Y35
Ahogy nézem egyformák.
Miért akarnak emberek 30 éves FZR trafókat venni, mikor vehetnék az FZ6/FZ1-nek a gyári Denso trafóit is amik jóval fiatalabbak?
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA...
Lehet marad az ezres, felújítom magamnak, aztán majd meglássuk
Ezek közül melyik kell hozzá?

http://www.ebay.com/itm/Vergas...

http://www.ebay.com/itm/Vergas...
Elemi szerkezet.
Van benne egy rugó, egy visszacsapó szelep, egy "bypass szelep" meg egy membrán. A sárgás folt pedig egy szivacs vagy szövet "szűrő", ott engedi ki/be a levegőt a membránházból a membrán fölé. (szuszogónak is nevezhetjük)
A műanyag ház kb. középen el van felezve egy gumi-szövet membránnal. A gumicsövön a vákum "kiszívja" a levegőt a membrán feletti térből egy rugó ellenében, közben a membrán alatti térbe benzin áramlik. A membrán a felső pontot elérve nyit egy szelepet ami levegőt enged be, így a vákum erejét legyőzi a rugó és visszanyomja a membránt az eredeti helyzetbe, ezzel együtt a benzin beáramló oldalán lezár a visszacsapó szelep, így az a karburátor felé megy tovább, és ez ismétlődik folyamatosan.
A benzin nyomását gyárilag a rugó erejével állítják be. (~0,1 bar) Ha a tűszelep lezár az úszóházban, akkor a visszacsapó szelep és a tűszelep között "ragadt" benzin megemelt állásban tartja a membránt a rugóval együtt addig, amíg újra ki nem nyit a tűszelep.
Nagyon egyszerű és megbízható megoldás, akkor pusztul el ha megreped a membrán, vagy visszaengedi a benzint a visszacsapó szelep. (ha benzines a szivacs akkor lehet hogy egy kicsit már átenged a membrán, ez a lassú elhalálozás első jele)
Snoopynak jelenleg ilyen pumpa látja el az FZR-t.
és szerinted ki a faszt érdekel?
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Köszi, hát ja, semmi áram nem megy rá. A robogómon van, csak feltűnt, hogy van alatta pár csepp benzin, és akkor néztem meg és éppen ott csüngött belőle egy csepp
ez szerintem vákuumos, és az a sárgás izé, a szuszugónak a szűrője

mire kellene?
csöviii ennyire nem vagyok hülye az volt benne amit linkeltem és Ábrus linkelt nekem.
ábrus!

tudnál segíteni?
http://futarmotorosbolt.hu/ter...

ez a benzinpumpa milyen belülről? mit tud? (azon kívül, hogy benzint pumPÁL)

az alján az a kör alakú sárgás izé mi lehet? onnan csöppen a benzin.. gondolom ez nem üzemszerű :(

köszi előre is
Nem lehet, hogy véletlenül autós olajat tettél bele azért csúszott?
gondoltam előbb ismerősnek adom a pénzem ezek a körök már megvoltak cma sugó ebay stb stb