Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de jó!
Lacikám! Mior járunk mi autópályán? Max egy évben 2x. Ha tehetem fel sem megyek rá mert útálom.
A Honda gyártott USA-ba egy Element nevezetű hiperkockát, annak jó helyen van a kormánya és egész sokoldalúan használható.
Néha ki lehet fogni honosított példányt.
Hagyjátok már ezt a hülyeséget... kis xar, halálfélelmem van benne mindig... főleg pályán, ahol a szél meg a másik elhaladó autó arrébb teszi fél métert, de Solt-Kecskemét közt is megérne egy próbát
A japóknak meg persze, hogy ilyen 600-as kell, mert agyon adóztatják náluk a nagyobbakat, és különben is egész japán túlzsúfolt... járnának ők nagyobb autóval szívesen.
Megyek, megjáratom a vasat.
Nekem az itthonival a fő bajom a szekér minőségű futóműve volt. (ráz mint a rohadás)
Egyébként (rövidtávú, főleg városi használatra) nekem is tetszett.
Uhh. Nem olcsó tényleg
Sajnos tuti ez lesz a baj.
Városban nagyon felszalad a mutató, városon kívül pedig lefekszik majdnem teljesen
Köszönöm
Nekünk nagyon megfelelt volna az itthoni wagonR is abban az időben,de sajna még arany áron mentek. Még az Omika előtt nézegettük,klímás 1.3 wagon akkoriban 1 milla alatt nem volt ami normális állapotnak örvendett. Kényelmes,strapabíró kis autók,simán vállalható. Munkatársam azzal jár nyaralni,és bizony nem csak ide a szomszédba. Felrakja rá a tetőboxot azt go.
Az itthoni Suzukik (beleértve a wagont is) messze nem olyan kidolgozottak mint a japánban forgalmazottak. (elég példának csövi belpiacos 750-es FZR-je, olyan cuccok vannak rajta ami az európai ezreseken sem volt)
Bár az is igaz hogy japánban (ellentétben kelet európával, ahol muszáj kéttonnás SUV-vel vagy 15 éves A6/8-assal járni, mert mit gondolna a nép a lecsúszott lúzerről a hipermarket parkolójában) szeretik a praktikus kisautókat a városi forgalomban, és mivel sokan veszik, így adnak is a megjelenésre és a minőségre.
Teljesen jó kis autó. Kéne. Csak a jobb oldali kormány,az nem tetszik benne. Egyébként az itthoni WagonR is kényelmes,nagy belmagasság,magas embereknek kifejezetten előnyös ülés pozició. Könnyű belőle ki-beszállni,ami egy alacsonyabb építésű autóba 2 méterrel nem mindig egyszerű.
Qrva sárgák mindig megtartják maguknak a jó cuccokat!
http://youtu.be/bdYcYv1ntBw


A mai etap. Szigorúan normális tempóban, Tudom hogy nem érdekel senkit, de az meg engem nem érdekel.
A szélvédő gumi tömítése körül kell szétnézni, illetve az alatta levő rács alatt ahol az ablaktörlő mechanika dolgozik. (esetleg el van dugulva a szélén a vízlevezető lefolyója)
Oké, oké
Mivel ezt a távot elég sokszor megteszem és kb. ennyit mér a számláló is, ezt elfogadnám hitelesnek. (a sebességmérőt már nem, mert az eléggé olaszosan optimista)
Valahol beázik jobb egybe ez a nyomi
újabb elmélet:
Neked jól méri a távolságot a km órád? Nekem jól méri?
Ha a Tiéd siet, az enyém meg késik, akkor lehet, hogy a valóságban ugyanannyit fogyasztanak :)
Akitól vettem a plexit Ő is 3,6-3,8 körüli fogyasztást mondott a vespájára.

De az is lehet a gond, hogy bennem van a hiba: vagy számolni nem tudok, vagy vezetni...
A punto átlagfogyasztása 6,87 liter (17800km, 2015 novembere óta), a corsa 8,18 liter (10500km, 2015 novemebre óta). Mindkettő 1,2 benzin. A corsát szinte csak én vezetem, és városon kívül nagyon ritkán megy. A fiatot a Feleségem használja főleg, de ez a "vidékrejárós családi autó" ha messzebbre megyünk....
Tisztán országúton (na jó, városon és falvakon áthaladva közben) mindkettő tudja az 5,5 körüli fogyasztást produkálni.

De azért majd nyugisabb időben belenézek a karburátorba
Én LADA-t javítottam így, 20 évesen feszítő végére egy toldás, hogy feszítsen is, mert már elérte a végét. Mivel a lánc nagyon ki volt már nyúlva, elment a vezérlés is, amit 1 foggal visszatettem, és így lett jó
Akkori javítási metódus: nulla pénz, nulla szerszám, maximális találékonyság
Én tegnap bicajjal áztam szarvá. Vagy tegnapelőtt, már nem emléxem ma is mentünk, el is kapott kicsit, de megúsztuk, utána megszáradtunk a folyó parton.
Transzfogarasra mehetünk, ha túléltük a Stelviót...
Cseréltesd ki a láncot, nagy költségtől mented meg magad.