Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom én hogy jó kis kocsi!
Szerintem a pözső nem túl rossz autó. Én pár éve egy 206-os 1.4HDI- vel jártam, 2004-es volt, 465e-rel lett eladva. Még a szelep fedél sem volt leszedve róla. Se adagoló se az elektronika nem hibásodott meg és még a kuplung is a gyári volt benne. Minimálisan füstölt és 5L alatt fogyasztott ha kitapostam a szemét akkor is.Egyedül a hátsó futóművet kellett cserélni komplett, de ez széria hiba, a szar torzió rudas, tűgörgős megoldás miatt. Utána jött a mazda6, na azzal volt mit csinálni bőven. Most áprilisban ültem bele egy mondeoba (ez is már a pözsó motoros 2012-es) 183e volt benne, most 215e-nél járok. Eddig nincs vele semmi különös gond. Csak még egy sofőr hiányzik bele mert már rühellek vezetni, pedig nem is ez a foglalkozásom.
aha 2 maradt várom ma a történéseket csak meló van
Jó ötlet. Néztél autót?
Engedjétek már el azt a témát, mindenki hibázik 1x. Csövi is tisztába van vele elég nagy a feszkó rajta és még minden nap beleveri valaki itt is az ideget....
Teljesen igaz amit írtál. Ugyan úgy kirohan eléd egy gyerek is vagy egy ember. Úgy emlékszem te sem kutyát ütöttél el a Dózsa György úton...
Látod, Sanyi, neked elhiszem, hogy "Nagyon jó, és megbízható autó" a Pizsó - úgy, hogy évekig csak a garázsban áll!
Mi kèt èv alatt 3500km
Érdekes ez a km dolog... nekem márc végén volt 201, most direkt kimentem megnézni, 212, és van, hogy egy hétig sem veszem elő a garázsból. Volt egy Szlovénia, egy Ausztria, néhány Pest, néhány Pécs, oszt' már ennyi.
Az asszny autója minden nap megy, körbe járja a várost, sőt én azt nyűvöm (mert az kint van napközben a bejárón, 1ccerűbb) viszont az ritkán megy ki a városból. Így évi 5 ezer
Hát mi az ami ebben pözsó? Sztem minden Az én autóm ugye nem mérvadó, mert az még csak 12 év 220 ekm, de a haverom 2003-as Passatja 300+os volt, mikor vette 3 éve, nálad lényegesen többet megy, és még csak első féket meg kuplungtárcsát cserélt.
... szóval sztem a németek jobban bírják a strapát hosszú távon, mint a franszoák - de ezt tudtuk eddig is, a II. vh-ban is egyből kapituláltak, a németeket meg eléggé sokáig kellett gyötörni (váltott sofőrökkel), hogy feladják.
Persze nem csak a fentieket vezetem.
Ideteszem még az elejét is. (onnantól vezetem részletesen mikor megvettem 2013-ban)
A rönóé szintén megvan, azzal 76.500 km-t mentem a 10 év alatt. (nulláztam a km számlálóját mikor megvettem)
Nagyon aranyos segédje van a Mikulásnak.
Lemaradt.
Hát itt van. (számold ki hogy hányszor megyek tankolni egy évben, mindig telenyomom a majdnem ürestől)
Oh, tényleg: Boldog mikit :D
az is a te gondatlanságod.
nahát... hogy a csudiba mész annyit ott vidékiába, mint én minden nap 40km munka plusz hétvégi baszkódás a motorral? abba szalad kb évi tíz
ja, okosan mondja majd a biztinek, mert úgy tényleg necces lehet ha realbe elmondja. Persze ha pont így elmeséli a birkával, célbadobó munkásokkal, villanypásztorral, árokbafejessel.. Lehet már a történetért is díjazzák
Nem lennék boldog ha a károkozó még okoskodna, hogy mit használjak és mit nem, pláne hogy a leggyáribb megoldással is már volt kár a kocsin, amin lehet hogy addig nem.
Nagyon felelőtlen vagy.. :( Agyfaszt kapok az ilyen gazdáktól (most ne harizz, szeretlek), azt hiszik, hogy kutyafuttató a világ. És ha egy ilyen faszom felelőtlen hülye kutyája berohan elém motorral, (a baszakodósabbak kedvéért kurvára nyáron 30 fokban) és összetöröm magam? :/ Persze ilyenkor jön mindig a duma, mint a nemharap, hogy de elsőre behívható. Aztán néha mégsenem. ajjjj Csöviiiiiiii
Szerintem is csak kiszaladt a nagykapun a sunyi kutya az utcára az éppen autóval kiálló Csövi mellett. (a bmw-s meg jött mint az ökör index nélkül ahogy szoktak)
Nem azt mondtam hogy megéri vagy nem, hanem azt hogy ez jól néz ki.
A pözsó km számlálója jelenleg 299.564 km-t mutat, aztán hogy ezt hányszoros szorzóval kell számolni arról nincs információ. Én 249.450 km-rel vettem 2013-ban.
Ami konkrétan meghibásodás volt: kellett kuplungszerkezet, első-hátsó rugók (leng.csillapító nem), olajhűtő, szíjfeszítő, izzítógyertya, 2 befecskendező alá tömítés, kip. dob, féktárcsa-fékbetét, akksi, most tps potméter, egy lerohadt küszöb csere (a másik se sokkal jobb), egy váltógomb, a generátor (bár az megelőző jelleggel lett szétszedve) és a hűtőventilátorban csiszoltam meg a csúszógyűrűket. Más jelenleg nem jut eszembe.
Ezekből mi az ami kimondottan azért ment tönkre egy 15+ éves autón, mert pözsónak hívják?
Ezért is "életszerűbb" a kifutott az utcára történet.
Igen ez így van.